• Anonym

Underbart analt!

Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
    Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
    analsex, nytänkande är alltid bra!

• Svar på tråden Underbart analt!
  • Anonym

Vill bara förtydliga mig - Min man slickar inte mig i analen utan runt. Så jag menar att vanlig hederlig hygien fungerar jättebra.
    Sen är det väldigt olika med vart han kommer, det får man ju ta som man är sugen just då. Men naturligtvis skall man alltid tvätta snoppen mellan hålen, alternativt använda kondom (som man byter). En kompis till mig fick äggledarinflammation när de hade bytt hål utan att göra rent mellan och det var inget att rekomendera. Mycket bakterier!!

• Anonym (Vill ofta)

Min man har också slickat mig nån gång runt analen vilket iochförsig är skönt men jag har nog ganska svårt att njuta då.Känns på något sätt privat.Men jag tycker att det är jätteskönt när han stoppar in ett finger o pillar runt om då kommer jagdirakt om jag rider honom.

• Anonym (en fråga??)

Ni som gillar analsex, får ni aldrig problem med bajseriet efteråt?? blir lös i avföringen eller nå?? Vill själklart prova, själva tanken känns upphetsande. Men är lite rädd för om det händer nå efteråt!?

• Daidi

Måste bara säga att innan jag hittade FL på nätet trodde jag att jag var konstig som gillade analsex
    Det är grejhöjta att den här sidan finns!

• Anonym (älskar åxå)

Om min sambo kommer i mig, kan jag bli lite lös i magen dagen efter när sperman vill komma ut, men det är väl inte så konstigt.. Annars märker i alla fall inte jag någon skillnad...

• Anonym (älskar åxå)

Daidi:

Nej, du är inte konstig! Långt ifrån.. Det är bara det att det är så tabu med analsex och dom som propagerar mot det kan gå till ganska elaka personangrepp mot oss som tycker om det..
    Anledningen till att jag är anonym är av respekt för min sambo.. Mig kvittar det, har dom inget bättre för sig än att reta sig på något dom inte förstår så får dom väl göra det.. Rör inte mig i ryggen..

• Anonym (Njuter)

Daidi - Knappast konstigt att gilla det. Men skönt att få bekräftelse på att man inte är ensam. Hos oss blir det analt allt oftare ;) SKÖNT!

• Anonym (jatack!)

Hallå där!
    Det är en sak jag undrar över när jag har läst den här tråden och andra analsex-trådar, som jag inte kan förstå.
    Själv så älskar jag analsex och det gör min man också, inget konstigt med det... Har nästan mer analsex än vanlig sex hehe.
    Men jaja.
    Som sagt var i denna tråd och massa andra trådar så kommer frågor upp som "men tänk om det kommer bajs" "jag är så rädd för att det ska komma bajs" "får han inte bajs på snoppen" "kommer det bajs på lakanet" "blir det lavemangseffekt så det kommer massa bajs sen då?" osv osv.

Vad jag inte kan förstå är att varför folk är så rädda för lite bajs. Okej bajs är äckligt det tycker jag också. Det luktar inte gott och är inte nåt som jag skulle vilja smaka på heller för den delen
    Men oavsett vilket, ger man sig in i leken så får man leken tåla, eller???
    Om man diskuterar analsex med sin partner så borde ju båda veta att man är intresserad av att stoppa in snoppen i ett hål där det faktiskt brukar finnas bajs. Resultatet kan alltså bli BAJS PÅ SNOPPEN ELLER PÅ LAKANET, so what??
    Varför va så rädd och varför tycka att det är pinsamt? Det är ju självklart och ganska naturligt att det KAN komma ut lite bajs när man är där och pillar?
    Ofta blir tjejen i fråga väldigt generad och tycker att det är otroligt pinsamt att det kommer bajs och att mannen ska tycka att hon är jätteäcklig. Öh, jag tror personligen inte att mannen i fråga skulle ens tänka på att stoppa in snoppen där om han inte är beredd på lite bajs och om han tycker att det är äckligt...

Så varför va så rädd och generad. Kommer det bajs so what. Det är ju inte helt oväntat precis...
    Sen en grej till... jag tror att om man är så ny eller osäker i sitt förhållande så man blir rädd för att killen ska tycka att man är äcklig om man råkar fisa eller om det kommer lite bajs, så ska man nog inte tänka på analsex öht.
    Jag har haft förhållanden som jag inte har velat ha analsex i, varför? Jo för att jag skulle tycka det va pinsamt om det blev en "pinsam situation" så att säga. Anledningen till att jag skulle tycka det är för att jag inte varit tillräckligt kär i killen eller alldeles för ny i förhållandet. Men med min man som jag levt med i två år och som sett mig i ALLA situationer finns det liksom inga barriärer! Han får gärna se mitt bajs också om det är så...

Det blev ett långt inlägg men jag ville egentligen bara säga att visst händer det att det kommer bajs, både på snoppen och på lakanet och här och där (om man haft lite hårdare sex sas..) och det har hänt att jag pruttat rätt mycket också
    Men det har inte varit mer med det än att vi båda går direkt till duschen efteråt och sen öppnar fönstren och byter lakan.
    Ger man sig in i leken så får man leken tåla

• Anonym

En fråga..har alltid varit nyfiken på det här och e sugen på att prova detta..
    Men tyvärr så har man fått hemorojd efter jag fått barn och hur sjutton gör man då? Har ju bara ont av den

Svar på tråden Underbart analt!