• Anonym

Underbart analt!

Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
    Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
    analsex, nytänkande är alltid bra!

• Svar på tråden Underbart analt!
  • Anonym

Min sambo har alltid ett finger i min anal när han slickar mig herregud vad skönt.......

vi har provat anal sex dvs han i mig ngra ggr men jag spänner mig lite, fast en gång gick det. jag är bara rädd för att det skall gå för honom när han tar mig analt, rädd för att göra på mig..

• Anonym (älskar åxå)

Är du rädd för att det ska gå för honom i dig, kan jag rekomendera att ni använder kondom.. Då gör det ju inget..

• Anonym

Skulle vilja prova men de går ju inte..
    Min sambo känns alldeles för stor och grov!
    ..har testat me olja o så..men de hjälpte inte..

Nån som har nå tips?

• Anonym (älskar åxå)

Börja med fingarar och en dildo eller kanske en buttplug.. värm upp ordentligt först! Man är faktiskt väldigt töjbar där bak.. Låt det ta tid och var ordentligt upphetsad! När ni värmt upp så kan ni testa att bara ta toppen av din killes snopp och inget mer.. Låt det ta tid!! Stressa inte!!

• Anonym (ibland)

Jag gillar (eller gillade) det ibland, men blir alltid så ledsen efteråt av någon anledning (tror det handlar om fina flickor syndromet) så jag har slutat att frammana och i och med det göra det.

Min kille är inte så himla på heller måste jag säga. Mycket mindre än mig. Förut brukade han använda fingrar där bak när vi hade sex men inte längre. Nu har jag vant mig av med analsex, men blir väldigt upphetsad när jag läser om det och ser det. Mycket mer än av annat sex... konstigt men det verkar ju vara fler än jag som gillar det.. hehe. Men som sagt jag känner inget behov längre.

En annan sak som jag tänkt på mycket är att: Förut när jag hade analsex så kom jag på tre röda när jag pillade och någon var inne i mig där bak. Men så var inte fallet om han var där fram. Kanske det berodde på att man slappande av mer för att det skulle gå att genomföra... vet inte...

Har ändrats nu med stigande ålder, har mycket lättare att tom komma vaginalt... så det kanske var sant det där med att närma sig 30 som kvinna...

• Anonym (ibland)

Vill bara säga att jag absolut inte har några som helst dåliga åsikter om de som gillar analsex.. eftersom jag ju själv gör det.

Och att jag inte anser att vaginalaorgasmer är bätter eller finare på nåt sett... såg att mitt inlägg kanske kunde missuppfattas.

• Anonym

jag gillar också analsex lite men tycker det känns jobbigt efter ett tag då man känner sig så uttöjd.

• Anonym

Analsex är ju hur skönt som helst! =)

• Anonym

Min man har börjat att tända till rejält på analsex nu. Igår slickade han mig till orgasm- i analen. Helt otroligt. Men som alla sagt - glöm inte glidmedel och att vara rejält upphetsade! Jag måste bara säga att jag tycker det är hemskt som några av er berättar med övergrepp, hoppas ni kommer över det!

• Anonym (Nyfiken)

Kan man använda vanlig barnolja?

Svar på tråden Underbart analt!