• Anonym

Underbart analt!

Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
    Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
    analsex, nytänkande är alltid bra!

• Svar på tråden Underbart analt!
  • Anonym

För de som inte vill/vågar köpa dildosar till analen så ta en tandborste... (kanske inte känns så skoj, men har man inte nåt annat eller som sagt, inte vill köpa så...)
    Gärna en barn-tandborste, dom brukar vara lite grövre i handtaget.

Jag har dildo, men har innan dess testat detta och jag tycker att det fungerar.
    Då när man är ensam, skulle inte tagit fram den med min sambo.
    Då om nån gång skulle det kännas oerhört löjligt!

Men som sagt, många köper ju hellre en tandborste än en dildo.

• Anonym

Tandborste!! Det var en bra ide!! Allvarligt talat så är det ju inte en hel kuk som behövs utan som sagt så räcker det med ett finger eller så... Underbart skönt!!!

• Ramunda

Jag är livrädd för att testa, men är ändå nyfiken på det.... Jag vill ändå ha gjort det. Inte för att andra gör det eller för att killen vill det utan för att jag känner själv att jag vill testa..Mne vågar inte... Är rädd för vad som kan hända, typ att man skiter ner sig..Eller nått sånt...

• Anonym (ilike)

tycker om analsex vi gör allt till a -ö du har fått så mycker råd här .. skiter man ner sig så vad gör det det kan ju hände men det vet ju båda med så inget att bli arg och uppröd över tycker inte jag i alla fall

• gladlouise

min pojkvän kommer bara av att dra med kuken i min anal, det vill säga han hinner inte stoppa in den, det räcker att han känner den där och sen går det för honom :D

• Anonym

Älskar också analsex måste jag få säga!
    Men det där med att hämta sina barns tandborstar och köra upp.. där går gränsen för länge sedan här hemma iallafall.

Ha det bra allihopa!

• Anonym (love it)

Min älskade sambo kom hem en kväll efter att ha varit på party, väntade inte hem honom förrän tolv ett kanske. Förvånad hörde jag honom i hallen kl nio på kvällen. Var det inte kul på partyt undrade jag. Jodå, men han längtade till mig då jag var så ledsen när han gick. Har hemska humörsvängningar med denna grav.

Nåja han frågade om han fick sova hos mig i sängen eller om jag tyckte han var för full, då brukar han ta soffan. Nä gå o lägg dig i sängen tyckte jag.

Jag kröp intill honom och myste en stund, han vet vilka knappar han skall trycka på för att få igång mig. Vilket han även nu lyckades med.

Han är enormt uthållig som full, vi körde alla de vanliga ställningarna. Missonären, jag red honom, bakifrån, från sidan och plötsligt ville han nått mer.

Jag var enormt upphetsad och protesterade vagt, han tryckte på sakta och plötsligt var han inne. Jag blev förvånad över mig själv, det var ju underbart. Jag kom för tredje gången explosionsartat nästan på en gång. Han kom strax efteråt. Vi myste en stund och tog sedan en dusch.

Jag vill ha mer, men hur skall jag berätta att jag tyckte det var underbart.

• Anonym

Anonym (love it)- Bra skrivet!! Blev nästan lite våt!
    Det är väl bara du säger att du gillade det & vill ha mer! Det är jätteskönt om det görs på rätt sätt!!!
    Annars så tror jag att han märkte att du gillade det!
    Han känner nog dig så pass bra att han märkte att du njöööööt!

• Anonym (QueenH)

Jag älskar också analesex.
    Att rida är underbart på alla sätt och vis.
    Bakifrån är också super skönt.
    Jag brukar ligga på rygg och min man står på knä bakom så kan jag stimulera klitoris sammtidigt och de blir juh så feta orgasmer.

• Anonym (love it)

Jodå (anonym)
    Han kan inte ungått höra att jag njöt. Jag kan inte direkt vara tyst som en mus annars heller.

Svar på tråden Underbart analt!