• Anonym

Underbart analt!

Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
    Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
    analsex, nytänkande är alltid bra!

• Svar på tråden Underbart analt!
  • Delia

har prövat x gånger men killerna måste ha gjort fel för fy skjortan vad ont det gjorde, men en gång när ett x gjorde förspelet jätte härligt så att det öppnade sig där så gick det att föra in ja du vet..<men  gud efter ett par juck fytusan kunde inte gå på ett par dar..
    Men nu längtar jag så att få det rätt men vågar inte när killen väl kommer till kritan dels för han hmhmm är så grov stor och alla tillbaka minner!

• Anonym

bara älskar analt,handlar om tilliut o OLJA...mmmmmmm.

• Anonym (Nyfiken)

Min make har varit på mig flera gånger om att testa analsex men jag känner mig lite kluven till detta. En sak som jag har undrat över, hur gör man innan, tar man lavemang eller så? Vill ju inte att det ska vara en massa skit på snoppen eller fingret efteråt. Skulle skämas ihjäl då.

• Anonym (älskar åxå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2006-06-26 10:17:18 följande:
    Min make har varit på mig flera gånger om att testa analsex men jag känner mig lite kluven till detta. En sak som jag har undrat över, hur gör man innan, tar man lavemang eller så? Vill ju inte att det ska vara en massa skit på snoppen eller fingret efteråt. Skulle skämas ihjäl då.

Det ligger inte avföring längst ner i tarmen om du inte är bajsnödig, så att det ska komma bajs på snoppen eller fingrarna behöver du inte oroa dig för.. Känner du att du behöver gå på toaletten så gör det, annars är det bara till att "köra"
    Jag har aldrig tagit ett lavemang innan vi har analsex och det har aldrig varit tillstymmelse till bajs på min sambo..

Ett råd till dig som ska ha analsex för första gången är att se till att vara ordentligt uppvärmd och riktigt upphetsad innan ni ens försöker! Försök att slappna av och inte spänna dig och använd massor med glidmedel! Och ta det lugnt och försiktigt!! Låt det ta tid! Börja med fingrarna innan din man penetrerar dig med snoppen!

Lycka till!

• Anonym

Har inte velat testa analt. Det känns som ett privat område för mig.

• Anonym (älskar åxå)

Vill man inte testa ska man inte göra det heller!!

• Anonym (Undran)

Åh vilken bra tråd. det är så att jag undrar, luktar det verkligen ingenting?
    jag vill så gärna testa, men vi har inte vart tillsammans såå länge, och det skulle vara så pinsamt om det kommer en stank sen efteråt, eller under..
    men han vill. åh, svårt!

förlåt om ni tycker att det är en knäpp fråga. men jag undrara verkligen.

• Anonym (älskar åxå)

Har aldrig luktat här i alla fall

Jag duschar alltid innan vi har sex, utom om det blir spontant sex då.. Det enda du behöver göra är att tvätta dig, precis som du alltid gör när du duschar..
    Har funkat för mig varje gång!   

• Anonym (älskar åxå)

Och du, fråga måste man ju få göra, annars får man ju inget veta!

• Anonym (AJ)

Men herregud...det gör ju ont!?!

Svar på tråden Underbart analt!