Underbart analt!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Bara en fundering... glidmedel är bra, men är det inte själva "töjet" som är det stora problemet vid analsex? Alltså att det gör ont för att det är trångt och spänner när "grejen" ska in? Det problemet löser ju inte enbart glidmedel. Alltså: glidmedel är en självklarhet, men viktigast av allt är väl att den som tar emot är tillräckligt avslappnad i rumpan?
torpedo, japp, avslappnad och uppvärmd
men det gör ju mer ont om det blir för mycket friktion liksom, och den dämpas ju av glidmedel. och man kan ju inte töjas lika lätt utan glidmedel heller för den delen.
Jag tänkte liksom att mycket glidmedel kan göra att den "slinker in" utan motstånd fastän det spänner rätt bra... och då gör det nog ont trots massor av glid. Som sagt, avslappning borde vara det viktigaste!
det finns en kräm Anal eze tror jag den heter, som ska vara lite bedövande, och avslappnande..
Kan ju vara bra att använda i början, innan man blivigt 200% säker och riktigt kan slappna av!
Om inte annat kan det vara bra, att tro att den hjälper, för då slappnar man ju av mer!
fast jag tror den ska hjälpa, har själv lite problem med att jag spänner mej i början, men vi värmer up mycket nu, och har även köpt en analstav
jätte skönt.. hehe
Anal eze?? det ska nog jag testa för jag har väldiga problem med att jag spänner mig & det gör för jäkla ont!!!
Men jag njuter jättemycket när den väl har kommit in!
anonym finns på www.sexigasaker.se men finns säkert på andra sex sidor med..
Helt seriöst och detaljrikt tack:
Tänker ni på vad ni äter innan?
Är det safe så länge ni inte känner att ni är bajsnödiga oavsett allt annat?
Jag frågar eftersom jag inte förstår riktigt de här förberedelserna och vad man behöver göra innan... :)
anonym nyfiken..
Så länge du inte känner dej "bajsnödig" är det ganska säkert..
Om inte annat kan du prova att köra up ett finger i analet, för det är ju mindre pinsamt om du får lite bajs på fingret än om din sambo får det
och eftersom skinnet mellan analet och vaginan är så tunt, så kan du även stoppa up ett finger där, och känna mot analet, har du Bajs i analet, så känner du det..
själv förbereder vi inte så jätte mycket, men jag kan tycka att det är skönt, att ha duschat först, och tvättat mej runt analet...
Har jag haft diarré under dagen, så kör vi inte analt, annars blir det ofta det!
är bra att värma up med ett finger, eller köp en analstav att värma up med
Och ha på glidmedel..
Första gången kan det kännas som man "skiter" fast sedan blir det skönt, man kan även känna en konsig känsla i analet efter första gången, såsom om du vore jätte skitnödig..
Men detta var bara dom första gångerna för mej, nu riktigt njuter jag av det, och det är väldigt viktigt att ni inte stressar fram.
Ta det försiktigt, spänner du dej, eller om det går för fort, kan du får sprickor i analet, och det är INTE skönt..
Men så länge du är avslappnad, och ni värmt up mycket, och använder glidmedel, så är risken liten att du får sprickor, men den finns där.. och som med allt annat, så härdas huden, och sprickorna försvinner efter ett tag!
Kan inte mer än att hålla med i det som Splach skrev!

Daidi..
vem är Linn Heeds? hehe
Läste ett till inlägg av dig i en annan anal-tråd, jag tycker verkligen att du ska satsa på det nu! :)
Linn Heed är tjejen som svarar på sexfrågor på Aftonbladet!
Daidi..
Tackar, startade nyss en ny tråd, men lite tips och råd
Alltid kul om någon får nytta av det man skriver