Underbart analt!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Anonym(jatack)
Mycket bra skrivet! Håller med dig till 200%!! Helt rätt tänkande!!!
anonym jag har också hemmisar. inte roligt alls eftersom jag inte kan ha lika mycket analsex som jag skulle vilja ha. dom gör ju ont och då gör det ju helt naturligt ont när man har analsex vilket inte är så trevligt och då hoppar jag hellre över det.
men jag behandlar så mycket som det går.
dom försvinner med jämna mellanrum men kommer tillbaka sen ibland.
jag stoppar upp stolpiller nästan varje dag för att förebygga även om jag inte har nåra hemmisar för tillfället. sen har jag massa salva och sånt också. mest xyloproct, det är jättebra både som salva och som stolpiller, börjar verka och lindra direkt.
sen om man har lätt att få hemmisar eller har så är det EXTRA viktigt med MASSA glidmedel/olja!!!!!! OBS OBS OBS!!!!!!!!!!
Anonym(en fråga??):
jag har aldrig haft några problem med avföringen efteråt, däremot om vi kört på lite hårt och länge (hehe, vi blir så så kåta av det) så kan jag vara lite småöm i analöppningen dagen efter, men det är inte så ömt att det gör ont att bajsa
jag tycker att du ska prova om du är sugen
Jag har aldrig haft analsex har testat men de gör ju såååå ont även me glidmedel
hur gör ni för att de ska inte göra ont?min kille kommer inte ens in mer än ett par centimeter innan jag skriker av smärta hm alla kan kanske inte då!vill iaf testa men de går inte
Anonym (nyfiken)
Vad/hur gör ni för att värma upp? Hur länge värmer ni upp? Vilken/vilka ställningar använder ni?
Förlåt alla frågorna, men för att kunna hjälpa behövs lite mer info..
Anonym (nyfiken)
Jag tyckte också det gjorde ont lite ibland innan. Men vi hittade så många fel vi gjorde sen när vi tänkte efter. Det räcker inte med att bara ha en massa glidmedel och sen tro att man bara kan köra på. Massa saker man måste tänka på och om man då följer dem så SKA det inte göra ont. Det kanske kan strama till lite om man är ovan, men sådär fruktansvärt ont ska det inte göra...
1) Va upphetsad!!! Riktigt ordentligt upphetsad och du MÅSTE känna att du vill det till hundra procent, minsta lilla tvekan och muskeln spänner sig så det gör skitont.
2) Slappna av!!!!! I varje hörn av kroppen. Ligg liksom som en död fisk och bara andas djupt och lita på din kille att han sköter det hela. Som sagt var minsta lilla spänning och det gör ont. Spänn inte en enda muskel i hela kroppen.
3) Ta det försiktigt och långsamt. MYCKET försiktigt och långsamt! Tryck inte bara in den utan ta det millimeter efter millimeter och andas emellanåt.
4) Värm upp. Börja med ett finger sen två sen kanske nåt annat. Och bli ännu mer upphetsad så att du knappt kan bärja dig till att stoppa in hans istället.
5) Stoppa ALDRIG in den utan att ha värmt upp ordentligt, utan att va tillräckligt upphetsad eller utan att vilja till hundra procent. Då blir det bara fel.
6) Kanske kan killen stimulera där framme också samtidigt som han stoppar in den. Då kan du tänka på det området istället och då kan du slappna av mer.
7) När han kommit en bit in, börja inte köra direkt utan vänta ett tag, va stilla, mys med varandra och hångla osv utan att röra på er på ett tag. För att kunna slappna av ännu mer liksom. Sen efter ett när när du känner att du är redo kan du säga åt han att börja köra
Ställningar är nog väldigt olika från person till person. Vissa ställningar gör mer ont på vissa tjejer medans andra tjejer kanske tycker att just den ställningen är jättebra.
Själv tycker jag att det kan göra ont att köra doggy style varianten analt om du förstår vad jag menar. Kanske för att jag spänner mig lite då på nåt vis eller så kommer snoppen in i nån fel riktning som kan göra ont. Själv tycker jag bäst om missionären fast i bakhålet liksom. Då kommer den in i en bra riktning och samtidigt får man dessutom utrymme för att stimulera där framme och eftersom jag ligger på rygg så kan jag slappna av till max.
Sen när man kommit en bit på vägen om man säger och haft analsex lite oftare så kan man köra igenom dessa punkter lite snabbare kanske
Man kanske inte behöver lika mycket uppvärmning eller så och man kan köra på hårdare om man är lite vanare... Men i början om man är ovan... Alltid jätteviktigt att ta det lugnt och stilla och kärleksfullt.
Om ni mjukar upp ordentligt och börjar med fingrar och kanske en doldo och massor massor med glidmedel, så tror jag inte att du behöver oroa dig för att spricka! Och sen försök att inte spänna dig och var ordentligt upphetsad!!
Jag känner inget speciellt efteråt.. Första gången gjorde det väl det för att det var ovant, men inte så att det gjorde ont eller nåt..
nä det kanske kan kännas lite konstigt när man bajsar precis efteråt eller nästa dag. men inte ont... mer skum känsla på nåt vis. och om han kommit där inne så bajsar jag ju sperma.
om jag känner att det gör ont att bajsa så stoppar jag upp en xyloproct för då är det tydligen en hemmis som är tillbaka