• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Ablan
    Svar på #170
    ha ha, ja nästan värt att skaffa plus för att ta reda på...
    jennypennypannkaka skrev 2008-08-14 03:29:57 följande:
    Det här var en intressant tråd. Kan inte någon med PLUS-medlemskap fixa en omröstning? Gärna med alternativ på hur gamla barnen är också...
  • Anonym (duff)

Hanna th skrev 2008-08-06 00:39:40 följande:

alltså jag fattar inte grejjen med att skrika eller inte skrika?vissa gör det mer vissa mindre och andra inte alls inget av det är väl fel?
    När man är rätt ny på det sexuella planet så tror man lätt att sex som inte gör att man måste skrika är dåligt sex.
    Vi lite mer erfarna vet att skrik sällan kommer naturligt hur hårt sex man än har (om man nu inte medvetet gör illa varandra dvs).
    Lite lagom stön och stånk kan naturligtvis förekomma men att skrika är rätt så avtändande för man vet med stor säkerhet att personen som skriker patetiskt nog fejkar och har blivit ohyggligt porrskadad.
  • Anonym

Anonym (duff) skrev 2008-08-14 09:51:23 följande:

Hanna th skrev 2008-08-06 00:39:40 följande:
    När man är rätt ny på det sexuella planet så tror man lätt att sex som inte gör att man måste skrika är dåligt sex.Vi lite mer erfarna vet att skrik sällan kommer naturligt hur hårt sex man än har (om man nu inte medvetet gör illa varandra dvs).Lite lagom stön och stånk kan naturligtvis förekomma men att skrika är rätt så avtändande för man vet med stor säkerhet att personen som skriker patetiskt nog fejkar och har blivit ohyggligt porrskadad.
    ehhh jag skriker.. när vi har sex och det går för mig. Inte alltid men ofta. Visst kan skrik vara fejk, men behöver inte vara så. Våra grannar när jag var barn skrek så förbaskat mycket att vi hörde dem två våningar upp och stod man nere på parkeringen hördes de oxå.

Sen ha sex när barnen ligger i sängen.. näää tack.. kan knappt göra det när katten ligger vid fötterna och glor ;-D
  • FruMähler
    jennypennypannkaka skrev 2008-08-14 03:29:57 följande:
    Det här var en intressant tråd. Kan inte någon med PLUS-medlemskap fixa en omröstning? Gärna med alternativ på hur gamla barnen är också...
    ja ska se vad jag kan snickra ihop..
  • Anonym (Mia)

När han var bebbe skulle vi självklart kunnat ha sex fast han SOV bredvid..

Nu har han alltid sovit bättre i egen säng (av flera ANDRA anledningar)

• mHalmstadsmamma

Vi är trångbodda här (vi sover i vardagsrummet med vår ett årige son, dock har han egen säng) de stora barnen sover i sovrummet. Jag ser nu att vi varit olagliga och omoraliska i ett helt år...inser nu att vårt sexliv är över och förbi.

Givetvis sover sonen när vi har sex han är ju inte publik eller delaktig (förtydligar)

• Anonym (Mia)
    mHalmstadsmamma skrev 2008-08-14 17:28:56 följande:
    Vi är trångbodda här (vi sover i vardagsrummet med vår ett årige son, dock har han egen säng) de stora barnen sover i sovrummet. Jag ser nu att vi varit olagliga och omoraliska i ett helt år...inser nu att vårt sexliv är över och förbi.Givetvis sover sonen när vi har sex han är ju inte publik eller delaktig (förtydligar)
    Ja, och undrar hur de gör i andra länder,
    tex i vietnam när jag var där och hälsade på en familj bodde de i ETT rum, med 6 barn!

Eller Hur gjorde min mammas föräldrar,
    de bodde på 60kvm och var 18 syskon...

*funderar och skrattar litegrann*
  • kaji
    Anonym (Mia) skrev 2008-08-14 17:55:45 följande:
    Ja, och undrar hur de gör i andra länder, tex i vietnam när jag var där och hälsade på en familj bodde de i ETT rum, med 6 barn! Eller Hur gjorde min mammas föräldrar, de bodde på 60kvm och var 18 syskon...*funderar och skrattar litegrann*
    de blev förmodligen traumatiserade och hjärnskadade allihop eftersom sex tydligen är en så fruktansvärt skamlig och äcklig handlig.
  • Gul13

Jag svarar bara på TS. Har inte tid och läsa hela tråden.

Vi har inte sex i sängen när dottern sover där men väl när hon sover i sin säng i vårt sovrum.

Nu brukar vi de flesta gånger inte ha sex där längre i allafall för hon brukar vakna och då blir det inte mer sexande Hon är nu 3.5 år men det gick fram till sådär 2 års ålder. Då sov hon trots att vi hade sex i vår säng.

Nu är det bättre att ta gästrummet eller soffan eller duschen tex.

• alvaereva

vi sover med dottern i egen säng jämte vår. vi har aldrig sex i vår säng utan i gästsängen som står i ett annat rum
    skulle aldrig kunna slappna av och kunna ha sex med ett barn i rummet...

• Anonym (sexy)

Våra barn somnar ofta i våran säng och det går ofta bra att lyfta över dom till sina egna sängar men om någon vaknar blir det ofta att natta om den som vaknat.
    Jag och sambon satt i soffan och små myste efter att barnen somnat i våran säng.
    Efter en stund är vi båda nakna att flytta barnen nu är inte att tänka på så jag före slår en snabbis ja ja säger sambon men kondomerna är i sovrummet -ingen fara jag ska ta det försiktigt. 

• Anonym (sexy)

Fortsättning

Nå sa sambon vaknade dom?
    Nej men men vi får köra utan kondomer det är ju bara en liten snabbis.
    Efter en stunds bökande i soffan säger sambon - jag är för torr det går inte.
    Jo vänta när vi inte använder kondom går det ju bra med olivolja jag hämtar en flaska i köket och smörjer in min kuk och vips så glider den in.
    Lite trixande med barn

• Anonym (Kaj)

Våra barn sov alltid i egna rum, men kunde komma vandrande förstås. En gång när jag låg i missionären med frun kom sonen på kanske två eller tre år in och tyckte det såg kul ut, så han klättrade upp på min rygg för att rida ranka. Vi började skratta och slutade förstås ligga genast. Det fanns ingen skam eller något skrämmande för honom. 

De flesta sunda människor kan hantera sånt.

(Nu kommer någon att skrika PEDOFIL här, men det tänker jag inte svara på, barnet var ingen del av en sexakt.)

Svar på tråden sex vid samsovning?