• Maadeleine

    Sent plus?

    Hejsan!

    Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

  • Svar på tråden Sent plus?
  • Tuttie
    Hoppfull82 skrev 2008-09-05 08:58:42 följande:
    ÄNTLIGEN!!!!!! testade svagt + i morse.......
    Åh grattis!

    Hur många dagar över?
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯) (tuttie.blogg.se/)
  • kaga01

    Har följt tråden..har BIM-1..vill så gärna att det ska vara som jag tror, att det ligger någon och kurar i magen..men har provat testa nu innan och inget +..har tre gullungar sedan tidigare och har så tydligt kännt de gångerna, både ÄL och tidiga symptom..Slutade dock med Jasmin p-piller förra månaden..kan ju stöka till det..kanske....Hoppas iallafall att de känningar jag har fortsätter och att mensen INTE kommer!!

  • Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-04 23:50:01 följande:
    samma här men kom 3/9 i ställe Piss.
    Nya tag för oss då om nån vecka ;) Är ju inte fel att mysa heller hehe
  • Trynträ

    Nu blev det ju fel smiley.


    Trynträ skrev 2008-09-05 21:13:51 följande:
    Va tråkigt Maadeleine och Jirry. Skickar över lite kramar.
  • Trynträ

    Härligt! En får gratulera.


    Hoppfull82 skrev 2008-09-05 08:58:42 följande:
    ÄNTLIGEN!!!!!! testade svagt + i morse.......
  • Maadeleine
    Trynträ skrev 2008-09-05 21:17:54 följande:
    Härligt! En får gratulera.
    Åh va kul grattis
  • Trynträ

    Åååå varför kommer aldrig min mens nångång? Inte lär jag va gravid heller. Har bergis PCO eller nåt. Jag vill ha mens en gång i månaden som alla andra.

  • Maadeleine
    Tuttie skrev 2008-09-07 15:32:04 följande:
    Jag har fått mens nu idag så bättre lycka nästa gång
    Bara att fortsätta mysa Fick också min mens i torsdags så snart slut, blire mysa igen, och inte tänka på bebis.. Kommer när det kommer så känner ja nu!
  • Trynträ

    Tråkigt Tuttie.

    Själv tänker jag ringa bm imorrn för jag bara testar minus och har säkert inte fått nån ÄL trots att det är 72 dagar sen förra mensen. Nåt är uppenbarligen fel och jag står inte ut längre att leva i ovisshet. Är det pco vill jag veta vad jag kan göra åt det.


    Tuttie skrev 2008-09-07 15:32:04 följande:
    Jag har fått mens nu idag så bättre lycka nästa gång
  • ica003

    Maadeleine och Jirry tråkigt att mensen kom.

    Grattis till er som plussat!!

    den här tråden behvlde jag hitta. Är på bim+5 och två negavtiva test bakom mig. Ska vänta till minst fredag innan jag testar igen..om inte mensen kommit då vill säga.

    Man känner sig nästan lite knäpp av det här att bara vänta...ingen mens inget plus.

    Mina "symtom" Molvärk varje dag i drygt två veckor, har av och till haft ömmande bröst, lite illamående. Allt detta kan ju oxå förklaras av annat än graviditet..men men.

    Jag vill ha min menscykel tebax åtminstone!!


    Gather ye rose-buds while ye may - Robert Herrick
  • mmelody

    Idag så trodde jag verkligen att mensen hade änlänt i mina trosor. Fick liiiteliiiite, och då menar jag pytteliiiite typ brun-ljusrött i trosan o på pappret. men efter de har jag inte fått nå alls? bara yttepytte liiiiite ljusbrunt på trosskyddet som jag satte på mig.. idag är jag på dag 41, kanske hade en väldigt sen mens, och kanske hade ÄL i helgen, så de va en nidblödning ? haha, va positiv jag låter ! är fortfarande väldigt öm i dessa satans bröstvårtooooor ;P

  • fjärilflickan
    ica003 skrev 2008-09-09 21:23:23 följande:
    Maadeleine och Jirry tråkigt att mensen kom. Grattis till er som plussat!!den här tråden behvlde jag hitta. Är på bim+5 och två negavtiva test bakom mig. Ska vänta till minst fredag innan jag testar igen..om inte mensen kommit då vill säga. Man känner sig nästan lite knäpp av det här att bara vänta...ingen mens inget plus.Mina "symtom" Molvärk varje dag i drygt två veckor, har av och till haft ömmande bröst, lite illamående. Allt detta kan ju oxå förklaras av annat än graviditet..men men.Jag vill ha min menscykel tebax åtminstone!!
    Vi har det precis likadant du och jag. Fast jag är på BIM + 7 idag. Har också molvärk och därtill tyngdkänsla och stickande och dragande i ljumskar. Ömmande bröst till och från. Jag har dock gett upp hoppet om att få något plus. Testade senast i måndags.. Vill också ha tillbaka mensen ju!

    Är det någon som vet om man har ägglossning som vanligt om man inte haft menstruation? Då är det ju snart dags att börja försöka igen menar jag..
  • Syskonförsök

    Hej! 


    vet inte om det går väcka liv i en gammal tråd men jag har snubblat in på dessa trådar några gånger när mensen är sen men plusset uteblivit. nu väntar jag ägglossning så är inte riktigt där MEN har en fråga jag inte blir av med som jag funderat på sedan jag läste dessa trådar. Ni som faktiskt varit med om sent plus, provade ni någonsin ägglossningstest och såg vad ni fick för utslag på det innan ni plussade? Spännande eftersom de ska vara känsligare menar jag! ;)

Svar på tråden Sent plus?