• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • MayCai

Tulle17
    Tack för ditt svar. Ja det känns som om Bee och Uj kan vara en riktigt bra kombo. För mig gör det inte så mycket om lillen sitter framåt när vi är ute och promenerar men i centrum och dyl när det är mycket folk och stök vill jag ha honom mot mig och då kan jag ju har Been i bilen.

Ja ni hör jag har ju nästan övertalat mig själv....

Gott nytt år.

• Noiis

daniels baby, den med tjocka vinga och den med tunna kom samtidigt om jag har förstått det rätt. den med tjocka är mindre rent storleks mässigt invändigt i sittdelen.  (finns i mitt galleri mått och jämförelse, även i bildtråden) nu ska det bara vara den med tunna vingar som produceras men vissa butiker har ju kvar den andra modellen i lager.

Maycai, jag skulle rekomendera dig att köpa en ny. och en ny i sverige! Jag är inne på min 5 reklamation nu och köper man beg så har man ju tyvärr inga garantier. Jag funderade oxå på att köpa från england då mothercare hade ett erbjudande att man fick en åkpåse på köpet och så sparade man typ 800 på att köpa där (just då, utan frakt) än vad man gjorde mot att köpa i sverige. men nu med facit i handen e jag glad att jag inte tog med mig en därifrån det hade blivit tusan så mycket dyrare att skicka chassit dit alla gångerna som det har gått sönder nu!
    Kör oxå UJ och Bee och tycker att det är helt ultimat! (har bara haft UJ sedan jul men endå
    Jag hoppas och tror att du kommer att bli jätte nöjd 

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • tulle17

Jag har bara haft tjocka på mina 2 Bee vagnar och det har inte varit något problem att få plats.Den första Bee vagnen hade jag till min 6 åring som har ett handikapp.Han satt hur bra som helst i den vagnen och det gör han i den jag har nu också.Fast den har jag bara till min 2 åring.Jag har hitills inte haft några problem med mina chassin.Jag drar inte i handtaget när jag fäller ut min vagn.Jag håller i dom svarta fästerna när jag drar ut min vagn.

• Kajsan
    mamma2003 skrev 2009-01-01 16:36:38 följande:
    Spelar roll!!??
    Va? Nä, det gör det väl inte?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • bara lilla jag

hehe men om en dryg vecka har jag glömt bort det så det är väll lika bra att göra nu när man kommer ihåg och har tid :)

• Stargirl

Finns det en ny tråd?

*~Bugaboo RULES~*
  • Sirpi

Jag har en vagn där hjulen har börjat knarra, trots smörj. Någon med liknande problem? Åtgärd?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden