Jag har inte fått diagnosen, har bara varit snack om det
Kräktes v.7-40+1 (födde 40+2) förra gången, kräktes varje dag, ofta flera gånger, till v.20 och sen 3-7 gånger i veckan resten av tiden, mådde illa hela tiden, var nära att åka in för dropp 2 gånger
Blev oplanerat gravid, började kräkas 2 dagar efter plusset, och kräktes sen sjuk mycket hela tiden och mådde illa hela tiden, slutade i abort då jag inte klarade fysiskt och psykiskt att må så dåligt då.
Nu är jag planerat gravid, v.18 och jag började kräkas 2 veckor efter plusset
Fick även magsjuka som blev riktigt jävla illa och jag skulle ha åkt in om inte 1177 hade varit så otrevliga och sagt åt mig att låta bli.. tog ett bra tag att återhämta mig, fortfarande inte gått upp de jag gick ner på knappt 1 dygn..
Kräks vissa dagar bara 1 gång, andra dagar 3-5 gånger och vissa dagar ingenting, men mår fruktansvärt illa hela jävla tiden även om de dämpas något av lergigan som jag tar nu, men även om jag inte mår illa så kan jag kräkas helt utan förvarning.. klarar inte av att åka kollektivtrafik mer än 10min, får panikångest av illamåendet, har kräkts offentligt ett par gånger, kan inte gå i butiker och handla
Vaknar ibland på natten av illamåendet eller av att jag måste kräkas, har en hink med mig hela tiden hemma men har även kräkts lite överallt för jag hinner inte på toaletten..
Känner mig ofta uttorkad och yr
Hela tiden hoppas jag att de ska gå över, men alltid slår de till ännu värre.. har svårt för att äta, rädd för att kräkas vissa saker så försöker äta "kräkvänliga" saker men de gör också att jag egentligen äter för lite
Pendlar i vikt men kryper sakta neråt, vilket inte gör jättemycket då jag är överviktig men vill hellre stå stilla för de tär på kroppen
Åkt på förjävlig foglossning nu och smärtan gör mig, ja ni gissade det, illamående :( och ångest som gör de ännu värre..