Decembermammor, följas åt? :)
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
En pojke till
Namnet är klart. Och det mesta hemköpt.ombygge klart. Spjälsäng monterad och bäddad.. Lite fix med garderober sen så får han komma ut! Bf 7/12
Kan man lugnt säga.. bf+16..
Nu är skötbordet fixat den gsmmla toppen är utbytt. Vill ordning på garderobsbiten sen är det varsegod att kom!
Hej alla decembermammor. Hur har de gått för er? Vår lilla prinsessa kom precis på bf, 12 december. Hon vägde 2970 och var 49 lång :)
Hej våran lilla tös kom på bf dagen den 5/12:) Och snart på sön är hon redan 1 månad har gått jätte fort :) Men så härligt det är att äntligen ha blivit mamma :))! Hur mår ni alla? Och grattis till bebisarna
Hej allihopa :) Jag hade bf den 24dec men min lilla tös hade andra planer och mitt vAtten gick den 9dec !:)) hon vägde 3160 , 49 cm lång. Det här är mitt tredje barn:) kram och grattis till alla dec mammor
Min Elsa (se om ul ovan) fyller 14dgr idag. Helt helt underbar. Vill gätna pausa tiden nu..