• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Skenhede
    Anef skrev 2016-09-27 16:50:04 följande:
    Åh så bra! Vad betyder "hemlig" i praktiken? Kan folk varken se medlemmar i gruppen eller att man lagts till i gruppen? Många grupper står det ju att medlemmarna syns men inte in innehållet. Det vill jag inte alltså eftersom det inte är officiellt för oss heller ännu :P
    Folk ser inte att du är med i gruppen eller något. Bara folk som är med i gruppen ser vilka som är med. :) Om folk söker efter gruppen kommer dom inte hitta den :)
  • svalanapril

Jag är gärna med i gruppen, lägger till dig som vän :) 

Jag har BF 24 april. Fick se lillen på UL igår, full fart på hen som sprattlade hej vilt :D Är i 11+3 idag.

• lellin

Jag vill också gärna vara med i den hemliga gruppen, lägger till dig :)

• Mimmsan01

Klart du ska hänga på! Vi är ett gäng där nu som sakta men säkert växer :) Maila mig med namn eller mailadress så lägger jag till dig i vår Facebook grupp

Bf2017gbg@outlook.com

lyckan88 skrev 2016-10-10 07:51:09 följande:

Hej!! Jag har bf 2 april med min tredje så är gärna med i fb-gruppen????

• Eilen

Hej! Jag har BF 23 april ???? Vill gärna vara med i gruppen på Facebook ????

• Eilen
    Eilen skrev 2016-10-15 12:14:30 följande:

Oj här gick det inte att göra smilysar :)
  • Mimmsan01

Maila mig på adressen ovan :)) så bjuder jag in dig!

Eilen skrev 2016-10-15 12:14:30 följande:

• Mimmsan01

Finns en grupp för göteborg -bf 2017. Och en för juni mammor hela Sverige. Du kan maila mig på bf2017gbg@outlook.com :)

Idaohman skrev 2016-10-18 09:06:57 följande:

Hej jag är gärna med i FB gruppen om de går????

• Idaohman
    Mimmsan01 skrev 2016-10-18 20:10:39 följande:

Finns en grupp för göteborg -bf 2017. Och en för juni mammor hela Sverige. Du kan maila mig på bf2017gbg@outlook.com :)

Tack men jag ska ha i april och jag bor inte i Göteborg men tack ändå.
  • Memoi

Hej, jag är beräknad 5 april 2017 :) jag vill gärna va med i en grupp. Blev det någon? :)

• Busan85

Jag har BF. Sista mara- första april, får jag oxå vara med? Linda Nord på Facebook

• TC123

Hej!
    Är gruppen fortfarande aktuell? Eller tråden? Har försökt gå med i gruppen och mejlat. Men får inget svar :(

• Lovisatyra

Hej! Hoppas det är ok att jag hoppar in i denna tråden. Jag har precis plussat, vilket var väldigt oväntat. Har precis börjat på ett nytt jobb och jag och min sambo har inte planerat för barn just nu. Vi är jätteglada, men förvirrade ???? Anledningen till att jag började misstänka att jag var gravid var för att jag är så enormt varm i kroppen hela tiden, helt genomsvettig ???? Och jag som alltid brukar frysa, vill nu helst bara gå runt i underkläder hemma ???? Och mina bröst känns stora som meloner. Min mens är lite oregelbunden och därför är det svårt att veta vilken vecka jag är i. Men senast jag hade mens så var mensens första dag den 7 juni. Det borde betyda att jag är i vecka 6-7. Vet inte om BF blir i mars eller april.

Svar på tråden BF April 2017