• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • luciabarn
    Pasgetti skrev 2017-06-03 23:53:59 följande:
    Jag är kvar :) Har BIM på måndag men fick lite senare äl så är än så länge på Äl +11. Två negativa tester men tvivlar på att vi lyckats denna gången heller. Tränade extra hårt nu ikväll, hjälper mot alla tankar som snurrar i huvudet på en:)
    Åh då håller jag tummarna för dig och er andra som fortfarande är kvar också! Jag väntar fortfarande.. ingen mens. Och idag har jag inga känningar på något alls. Men förväntar mig ändå att mensen kommer komma.. vågar inte hoppas på något annat.
  • luciabarn

Testade precis negativt.. och känner att just nu får jag hellre mensen än ännu ett negativt. Men känner inte av att någon mens är på gång än :(

• Pasgetti
    luciabarn skrev 2017-06-04 17:09:42 följande:

Testade precis negativt.. och känner att just nu får jag hellre mensen än ännu ett negativt. Men känner inte av att någon mens är på gång än :(

Testade också negativt idag. BIM idag men Äl +13. Känns kört känner jag och mensen är säkerligen på g. Brösten är väldigt ömma och tunga och det sticker i dem emellanåt, som de brukar innan mens... Ska hålla modet uppe iaf tills mensen dyker upp. Allra längsta cykeln jag haft har varit på 32 dagar, så har iaf till på torsdag på mig (cd 29 idag).
  • luciabarn
    Pasgetti skrev 2017-06-05 16:10:06 följande:
    Testade också negativt idag. BIM idag men Äl +13. Känns kört känner jag och mensen är säkerligen på g. Brösten är väldigt ömma och tunga och det sticker i dem emellanåt, som de brukar innan mens... Ska hålla modet uppe iaf tills mensen dyker upp. Allra längsta cykeln jag haft har varit på 32 dagar, så har iaf till på torsdag på mig (cd 29 idag).
    Håller tummarna för dig! Min kom igår :( hoppas att din inte kommer och att du får ett plus snart! Du får berätta hur det går!! :)
  • Mawie

Har mått illa nu i över en vecka och i dag, kom en liten brun flytning.

Mår inget vidare, hoppas inte på att mensenkommer :(

• Linluva3

Räknar ni äl - från första mensdagen eller från och med då mensen är slut? / hon som ätit miniP i maaaasssaaaa år.

• Pasgetti
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-06-06 05:50:12 följande:

Ingen mens ännu men är väldigt säker på att jag är fruktansvärt ogravid :(

Samma här... testar en sista gång imorgon om mensen inte dykt upp.
  • Linnéa Alexandra
    Idaelfrida skrev 2017-06-04 08:41:27 följande:

Bim i morgon och detta resultat idag,vågar jag hoppas?

Mina test ser ut som ditt, har bim på fredag! Hur gick det för dig? :)
  • FiaLottaPäronkvist

Testade negativt idag igen. Erkänner mig själv besegrad. Var precis på Apoteket och ruinerade mig på ägglossningtester så vi får satsa på BIM i juli istället.. men fortfarande ingen mens i sikte så hade säkert ägglossning flera dagar senare än vi trodde.

• Pasgetti
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-06-07 11:57:54 följande:

Testade negativt idag igen. Erkänner mig själv besegrad. Var precis på Apoteket och ruinerade mig på ägglossningtester så vi får satsa på BIM i juli istället.. men fortfarande ingen mens i sikte så hade säkert ägglossning flera dagar senare än vi trodde.

Glömde testa morse. Ingen mens än. Får testa imorgon istället om mensen inte dyker upp idag. Hoppas din mens håller sig borta med :)
  • FiaLottaPäronkvist
    Pasgetti skrev 2017-06-07 12:01:52 följande:
    Glömde testa morse. Ingen mens än. Får testa imorgon istället om mensen inte dyker upp idag. Hoppas din mens håller sig borta med :)
    Nu hoppas jag nästan att den kommer för det är typ ingen chans i världen att jag är gravid tror jag. Får jag mensen vet jag iaf att cykeln kommit igång ordentligt.
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni