Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Jag har inte hört någon annan klaga om råttor och möss förutom Bonnie. Helt klart skulle jag med bli galen om jag såg råttorna komma fram när jag ska sova, men det andra deltagarna har bett henne dra ner till stranden dit råttorna inte kommer. Som vuxen människa Bonnie är skulle hon väl kunna säga att hon inte vill sova ytterst eller? Jag tycker att det är massor av gnäll av Bonnie oavsett att hon är trevlig och snäll person.
Ja,hon har varit lite gnällig. Men efter det jag såg ett klipp på,där Linn försökte bestämma vad de andra skulle få äta och inte så sjönk hon lite i mina ögon.
Det är inget jag tycker man ska bestämma åt andra.
Ja man kan spekulera sig, men frågan är hur det egentligen är....Vill Bonnie sova nära det andra eller drar hon från det???? Inget vi vet. Men helt klart kommer det att bli skriverier om detta...Absolut.
Spekulerar gör jag med. Nå skönt när även denna äventyr är över.
Final imorgon! Spännande!!!
Blir spännande i finalen ikväll!
Glöm inte att Robinson börjar tidigare i dag kl: 20.00 för Valvakan börjar kl: 21.00.
Nu håller vi tummarna på Klas att han vinner.
Glöm inte att Robinson börjar tidigare i dag kl: 20.00 för Valvakan börjar kl: 21.00.
Nu håller vi tummarna på Klas att han vinner.
GRATTIS KLAS du tog vinsten som jag hoppades från allra första början.
Fi a var också duktig och inte långt efter så Grattis till Fia med.
Tack till er alla som varit med och skrivit om deras kamp på Robinson.
Önskar er alla en fin och trevlig sommar. Kram
Varför röstade de bort Bonnie? Vad tror ni? Jag trodde att SydPakten (tjejer) skulle rösta bort Emilio och att Klas också skulle rösta på honom för att inte inte ha en kille i finalen mot sig.
Hejade på Klas från början för att han var sig själv och inte paktade, så kul att han vann!!!
Varför röstade de bort Bonnie? Vad tror ni? Jag trodde att SydPakten (tjejer) skulle rösta bort Emilio och att Klas också skulle rösta på honom för att inte inte ha en kille i finalen mot sig.
Hejade på Klas från början för att han var sig själv och inte paktade, så kul att han vann!!!
Vi pratade om Robinson på jobbet idag, kollegorna tyckte att finalen var utformad på sätter som skulle säkra Klas vinst. Jag förstår att hinderbanan var lättare för Klas att vinna för att han är lång och har bra balans, men tänkte på att banan planerades innan produktionen visste vilka som skulle komma till final. Vad tycker ni? Och så skönt att finalisterna kunde tävla om segern istället för att bli framröstade. Som förra året när Daniel vann över polis-Henrik. Jag hejade på Henrik förra året
Vi pratade om Robinson på jobbet idag, kollegorna tyckte att finalen var utformad på sätter som skulle säkra Klas vinst. Jag förstår att hinderbanan var lättare för Klas att vinna för att han är lång och har bra balans, men tänkte på att banan planerades innan produktionen visste vilka som skulle komma till final. Vad tycker ni? Och så skönt att finalisterna kunde tävla om segern istället för att bli framröstade. Som förra året när Daniel vann över polis-Henrik. Jag hejade på Henrik förra året