Jassan123 skrev 2025-07-17 07:48:49 följande:
Ja dom frågade om vi ville göra en återföring innan semester eller efter . Men såklart ville vi så fort som möjligt! Men tänkte mig inte för om denna eviga väntan som skulle bli 😅
Har haft ömma bröst sen RD8 ungefär , illamåendet kom 5+2 och har hållt i sig . Har inte spytt men hängt över toa och i dikeskanter 😅 har varit lite yr med . Men peppar peppar , igår mådde jag bra !
Hur mår du ??
Åhh vad spännande ! Förstår vad du menar , testade på mina lediga dagar så man kunde smälta resultatet i lugn och ro!
Hahaha ja det är lätt för dom att säga 😅😅 bra jobbat 🤗
Ja jag kan förstå tanken faktiskt, både av den väntan du får gå igenom nu och även att vissa kanske känner de vill ha sommaruppehåll själva från allt med! Men inte du å jag inte!! 😆 Jag tänkte att jag kör på, ville inte förlora nån tid och känns ändå som att allt står på vänt!
huvaligen, men då känner man att man verkligen är gravid ju också ! Fast skönt du får må bättre nån dag iaf, måste bli otroligt påfrestande!! Å i den här värmen!
hihi förstår dig å! Men blev så jäkla besviken förut när jag tjuvtesta för började ju bara blöda jämt jämt!! Å nu när det inte kommer nå blod så vågar jag inte jinxa eller hantera det om det skulle va positivt heller ! Man blir ju traumatiserad av IVF tamefan haha