Anonym (Trött) skrev 2025-05-04 08:52:51 följande:
Bli fingerknullad?
Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade?
tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha
Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid
Han gör det inte för att han gillar det, han gör det för att han tror att han tillfredställer dig. Finns få saker som är så psykiskt tillfredställande för en man, som att kunna ge sin kvinna orgasm. Ett led i detta kan vara att han upplever sig komma för fort och därmed ge dig längre tid av njutning för att komma. En miss i kommunikationen således.
Om både du och han vill att han ska bli mer uthållig vid omslutande sex, så är receptet faktiskt mycket enkelt, ha sex ofta! När han kroknat, ge honom en stund, visa sedan tydligt att du vill mer, runka upp honom, använd munnen om så behövs, sätt på honom igen. Redan denna gång kommer du märka stor skillnad. Du kan träna honom på detta vis att passa dig. Du lär honom att knulla dig, dessutom, så kommer han att känna sig i en sexuell himmel, men det finns såklart en gräns för oss alla.
Den man som kan ge sin kvinna orgasm gång på gång, han vill sällan lämna henne. Den kvinnan kan komma undan med en hel del..