• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • am76

    Mm här har vi oxå "vilda nätter". Jag var säkert uppe 10 ggr inatt för att stoppa in nappen och vyschja... Jag tror precis som Thinner att de drömmer mycket mer nu när de närmar sig 4 månader.

  • candyheart

    Meja vaknar också vid två genom att ligga och jollra imörkret... lyckas jag söva om henne så sover hon jättelätt och vaknr för minsta lilla typ att man vänder på sig eller så...undrar vad det är? Hon somnar ju sju av sig själv, vi har inte tvingat henne till det mer än att ha tydliga kvällsrutiner, så jag inbillar mig i alla fall att hon är riktigt trött..

  • Mill06

    Vad skönt att höra att det är fler som har märkt nya "vanor" hos barnen!
    Maja har oxå börjat stöka runt på natten. Vissa dagar har hon oxå varit sååå kinkig, jag har ibland fått kånka runt på henne, det har absolut inte gått att lägga/sätta henne nån annanstans än hos mig...

    Tror att det håller på att släpper lite nu som tur är!

  • Bibob

    MÅSTE BARA BERÄTTA ATT MIN SEBASTIAN HAR FÅTT TVÅ TÄNDER I NDRE KÄKEN!!!!skit kul , men nu vet jag varför han vart så grinig o till råga på allt fick han sitt 5 mån vaccin idag! Stackarn...

  • Pillis 72

    Jag kan lugnt säga att Hanna é mammig just nu. Bär henne för jämnan (vem behöver gå på gym när man har en tjej på snart 9 kg?!):0) Men det är ju mysigt oxå att ha hennes små armar runt halsen... Men snacka om att tösen har temprament (förmodligen efter mig "asg")!

  • molly7272

    Inte heller haft så mycket tid att kika in här
    Full fart hemma & har vi turen att få lägenheten vi ska kika på så blir det flytt snart, har bara en 2:a nu & börjar kännas trångt en 6 åring sen tidigare & lillkillen så vi behövr större nu
    För dottern så var 6 år kanonålder att få syskon & hon är såååå lillmammig

  • molly7272

    Inte heller haft så mycket tid att kika in här
    Full fart hemma & har vi turen att få lägenheten vi ska kika på så blir det flytt snart, har bara en 2:a nu & börjar kännas trångt en 6 åring sen tidigare & lillkillen så vi behövr större nu
    För dottern så var 6 år kanonålder att få syskon & hon är såååå lillmammig

  • molly7272

    Inte heller haft så mycket tid att kika in här
    Full fart hemma & har vi turen att få lägenheten vi ska kika på så blir det flytt snart, har bara en 2:a nu & börjar kännas trångt en 6 åring sen tidigare & lillkillen så vi behövr större nu
    För dottern så var 6 år kanonålder att få syskon & hon är såååå lillmammig

  • Bibob

    var på bvc idag ; sebastian vägde 7.500 kg, hur mkt väger era småttingar..?? Hon sa att han var lite under kurvan men det tycker inte jag, herregud han har ju michelin däck på låren hihi

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!