• Minna72

    Minnas XII

    Tråd nr 12! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

    I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html

  • Svar på tråden Minnas XII
  • förväntan

    Massa grattis till KUN och familj, så mysigt med en liten tjej!!!! HURRA! Nyfiken på att höra allt om hur det gått!!

    Nu är det ju min tur näst om vi inte kör med omkörningar vill säja . Arbetar på att få lite mer s-dr och gäran lite smärta också.

    Essi, hoppas du får en skön nattsömn och mysig dag med boll imorgon, kanske hinner ni sika lite.

    Grattis Elvira i förskott, det var ju tur att Kun´s lilla tjej fick en egen dag mellan 2 stora tjejer .

  • JJ 75

    Åhh vad mysigt med en liten kun-tjej, säkert en mörkhårig liten skönhet! Grattis kun - njut och mys, väl värd det! Kramar

  • JJ 75

    ...och jättehärligt med en mysdag i det essianska hemmet också, härligt att höra

  • cirkel

    Förväntan: vad spännande det blir att se när er guldklimp dyker ner. Vet ni eller anar vad det blir?

    Vad ska ni alla hitta på på semestern? Vill gärna höra om bra grejer att göra med 2-åringar!

    T har semester nu i 6 vekor, ska bli roligt! Vi har inte så mycket inplanerat men på onsdag åker vi till en camping nedanför Falkenberg och hyr en husvagn i 3 nätter. Minns att det var så mysigt med husvagn sen jag var liten, då vi campade varje sommar.

  • Betty2

    Kikar in strax innan läggdags och tänkte att jag måste lämna ett litet avtryck i alla fall... Har varit alldeles för trött på kvällarna de senaste veckorna för att orka skriva och läsa ikapp (men har läst en del i alla fall). Men nu är det bara några dagar kvar till semester!

    Först en jättekram till Öz. Det känns svårt att skriva något vettigt så här på nätet men jag vill i alla fall berätta att jag tänker på dig och tycker att det är väldigt sorgligt och alldeles för tidigt som din pappa gick bort.

    Grattis till alla nyblivna 2-åringar! Nu är jag lite osäker på hur många jag har missat så det blir ett stort kollektivt GRATTIS i stället (för att inte riskera att glömma någon).

    Och så klart GRATTIS till Kun (med familj)! Vad underbart med en liten dotter, och att det gick bättre än första gången.

    Snart dags för dig oxå förväntan! Vi var förresten och kikade på nya tomter i dina trakter i går ("Gränden"). Väldigt billigt kommer det bli, med tanke på att man får ett helt nytt hus. Men pyttesmå tomter och väldigt bergigt, alltså inte mycket möjlighet till gräsmatta. Och jag föredrar en tomt med (åtminstone lite) gräs i stället för bergsknallar när J och A skall springa omkring utanför huset, så det blir nog inget för oss... Vi letar vidare.

  • Minna72

    Öz, jag vill också flika in och säga att jag känner med dig. Kram!

    Idag grattas lilla Elvira - 2 år!

  • cirkel

    Grattis Elvira!

    Inga som vill berätta om semesterplanerna?

    Betty: Kul att ni letar efter hus/tomt! Vi har en bergig tomt men ändå tillräckligt med gräsmatta för att leka på. Skulle dock önskat att det var liiite mer gräsmatta och lite mindre berg.

  • förväntan

    God morgon!!

    Grattis Elvira på födelsedagen också .

    Betty, vad spännande med tomt-titt. Vi har också mkt berg. M har blivit duktig på att klättra runt och är rätt försiktig. VI har 2 små gräs-snuttar, men det är tillräckligt för det ska ju klippas, så berg är väldigt lättskött .

    Cirkel, jag tror det mesta är kul med en 2-åring så länge det finns lite sand eller vatten. Vi ska bara hänga här hemma i sommar med små utflykter. Jag hade gäran åkt och campat, vill sova i tält. Till hösten/vintern ska vi åka 2 v varmt väder. Vad har ni mer planerat än husvagn. Låter jättemysigt. Jag har ingen känsal alls vad det kan vara i magen. Varit inne på tjej rätt länge, men nu börjar det luta åt kille igen, så jag har väl gaderat mig .

    Det är ett hus som precis sålt ute hos oss. De nya ägarna är där nu. FÖrsäker spana in om de är gamla eller unga. Det är ett ungt par men också en äldre man. Vill inte har några gamlisar här ute

Svar på tråden Minnas XII