• FruHeo

    Majmammor 2007 del 13

    Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

    Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

    Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

  • Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • FruHeo

    3bus: marinerad vitlök av alla saker????? Jaja barn är undliga. Melina gick runt och åt frusna köttbullar idag.....
    Fin overall!

    Hua, jag och L1 har övningskört idag.... Läskigt som satan! Hehe tur att jag är en hyfsad skådis så jag kan hålla masken.

  • 2små2stora
    Heoo: det är nästan som glass ju Den verkar bra ska vara en funktionsoverall.

    Om knappt 3 år ska vi börja övningsköra med M om han blir EP fri vill säga.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness

    Nu är jag också här Heoo, usch, jag kommer aldrig att våga övningsköra, det får sambon göra

    Jag har suttit och sytt om en BH, eller jag köpte en sport-BH på KappAhl som var såååå skönt och jag har använt den ett tag. Dock förstår jag INTE varför dom har satt en hake på banden bak så man kan ta loss dom, finns inte en tillstymelse till förståelse från min sida, blir man minsta svettig (som jag antar är meningen i en sport-BH så hoppar den ur hyskan där bak och man blir snetuttad.... Så nu har jag tagit banden av en annan BH och sytt fast istället....

    Leya har blivit så hemskt pappig nu, bara pappa som gäller, är det nån fas eller har jg gjort nått dumt? Jag är ju som sagt den elake för det mesta eftersom pappa ignorerar eller inte ser öht sånt som man inte får göra, som t ex vid matbordet. Idag börjae hon grina som en tok och när jag kom så såg hon förskräckt ut och sprang och skrek pappa och sprang till honom... vägrade bli tröstad av mig


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    Mel, men nu har det hålt i sig flera dagar med Leya, annars har hon också kunnat vara ombytlig men nu är det bara pappa!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-08-10 21:15:42 följande:
    3bus: marinerad vitlök av alla saker????? Jaja barn är undliga. Melina gick runt och åt frusna köttbullar idag..... Fin overall! Hua, jag och L1 har övningskört idag.... Läskigt som satan! Hehe tur att jag är en hyfsad skådis så jag kan hålla masken.
    Hon kan lätt trycka i sig 4-5 st i sweet chili marinad
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Melisabeth
    Blindness skrev 2009-08-10 21:43:21 följande:
    Mel, men nu har det hålt i sig flera dagar med Leya, annars har hon också kunnat vara ombytlig men nu är det bara pappa!
    Kan vara så här också. Oftast typ 2 dagar, men längre också.
    Men det är nog bara nån lynnig fas. Tror knappast att hon verkligen tycker att du är dum mot henne
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13