• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • Nymphadora
    Issa90 skrev 2019-06-07 18:54:13 följande:

    Själv hade jag känsliga bröst men mest var det yrseln sedan om de är gravidsymptom eller väderberoende de är svårt att säga :P men däremot har jag haft ilningar i brösten och lite spänningar i livmodern :)


    Intressant det där med yrseln. Det tror jag inte att jag har hört om förut. :) Vet du hur långt gången du är? :)
    Lustablong skrev 2019-06-07 19:03:29 följande:
    Jag har BIM imorgon och känner absolut ingenting.. Tog ett CB digitalt imorse och det var negativt. Inväntar mens men brukar alltid känna av den vilket jag inte gjort. Jag vet att jag hade ägglossning denna månaden för det såg jag på stegringen på äl-test. Så har jag inte blivit befruktad så borde jag ju få mens nu i helgen då den alltid är som en klocka. Suck vad tråkig denna väntan är!
    Jag vet inte vad som är värst, avsaknaden av symptom innan BIM eller massor med eventuella "skengravid"-symptom. Håller tummarna för att avsaknaden av de vanliga känningarna innebär att det har gått vägen för dig! <3
  • Gummsan83

    Hur går det för er andra med BIM imorgon ? Vi är ju några stycken.

    Testade BIM -4 och negativt på digitalt. Men känner inget direkt varken mens eller gravid. Men vi är med barnen på Legoland och Lalandia så har inte haft tid att tänka på det. Men har BIM imorgon så hoppas fortfarande på att det håller sig borta. Men den är alltid på dagen så håller att tummar att den håller sig borta !

  • Issa90
    Nymphadora skrev 2019-06-07 20:18:28 följande:

    Intressant det där med yrseln. Det tror jag inte att jag har hört om förut. :) Vet du hur långt gången du är? :)Jag vet inte vad som är värst, avsaknaden av symptom innan BIM eller massor med eventuella "skengravid"-symptom. Håller tummarna för att avsaknaden av de vanliga känningarna innebär att det har gått vägen för dig! <3


    Jag är 4+0 plussade igår och det var sedan förra veckan jag hade problem med yrsel, nästan svimfärdig emellanåt :P
  • Fjompp91


    Varken jag eller mannen nöjde oss med det förra strecket, så vi åkte och köpte ett digitalt.. och nu har vi båda gråtit, skrattat och high-fiveat!! Det känns så sjukt overkligt! Överlyckliga!

    Och någon frågade om symptom, kag har väl egentligen bara haft lite ?mensvärk? och under en period sjukt ont i huvudet.. inga direkt ömma bröst eller något.. men nu lär jag ju inbilla mig att jag mår illa hela tiden! Hahah!
  • sockan

    Bim -2 idag och nu börjar jag få lite mensvärk...

    Hoppas verkligen inte det men ändå hoppas jag den kommer nu så jag slipper vänta och stressa sönder.

  • Lustablong
    Fjompp91 skrev 2019-06-07 21:07:40 följande:

    Varken jag eller mannen nöjde oss med det förra strecket, så vi åkte och köpte ett digitalt.. och nu har vi båda gråtit, skrattat och high-fiveat!! Det känns så sjukt overkligt! Överlyckliga!

    Och någon frågade om symptom, kag har väl egentligen bara haft lite ?mensvärk? och under en period sjukt ont i huvudet.. inga direkt ömma bröst eller något.. men nu lär jag ju inbilla mig att jag mår illa hela tiden! Hahah!


    Grattis!! Vet känslan då jag har två barn sedan innan och nu försöker vi på tredje
  • Lustablong
    sockan skrev 2019-06-07 21:09:31 följande:

    Bim -2 idag och nu börjar jag få lite mensvärk...

    Hoppas verkligen inte det men ändå hoppas jag den kommer nu så jag slipper vänta och stressa sönder.


    Är i samma sits. Tror inte att det är till vår fördel att stressa upp oss såhär. Skulle inte förvåna mig Om kroppen låser sig. Ibland funderar jag på att sluta hänga i dessa trådar för jag blir lite stressad av det också.
  • Sofiiakarin
    Fjompp91 skrev 2019-06-07 17:16:53 följande:

    Har BIM idag, och tog detta testa-tidigt... får spel för vet inte om det är spökstreck eller positivt???!! Haha ser ju två streck? Eller?


    Det där är positivt!! :)
  • Sofiiakarin
    Enniie skrev 2019-06-07 21:01:02 följande:

    Hur många här planerar syskon, kanske mer än 3-5?


    Jag! :) har en son på 14 månader!
Svar på tråden BIM Juni