• Anonym (Motivation)

    Otrogen igen?

    Är en kvinna på 30+ som har sambo och två barn. Jobbar på kontor med ca 15 kollegor. För en tid sedan så va vi på AW och där råkade det spåra lite o jag hamnade i säng med en kollega. Trodde aldrig att min moral skulle tillåta mig det.

    Grejen nu är att jag ångrar inget och jag vill faktiskt va med honom igen men vet inte om jag vågar, vill inte riskera min relation men ändå njuta av livet hur bör jag göra?

    VET ATT JAG ÄR EN SKIT Så det behöver vi inte älta i massor nu

  • Svar på tråden Otrogen igen?
  • Anonym (FYI)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-26 15:20:36 följande:
    Det är ganska intressant, nu när jag har blivit anklagad ända sen jag yttrade mig första gången, och du också, men jag har inte en enda gång sagt att jag själv har varit otrogen. Ändå har stenarna haglat som bara den. Bara för att man klarar av att tänka att det inte behöver vara det värsta som kan hända en relation.
    Ok, vad är dina referenser till den uppfattningen du saluför här??

    Har du varit otrogen?

    Har du blivit bedragen?

    Vad tycker du är det värsta som kan hända en MAN i en relation?
    (Skriver man för annars kommer misshandel som argument)
  • Anonym (Idioter!)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-25 14:33:28 följande:

    Men du fattar ju inte hur mycket man än pekar finger åt dig. Så det finns ju idioter som tror att de gör alla rätt utan att se sina egna fel.

    Låt den som står utan skuld kasta första stenen.


    Varför undviker du min fråga? Tycker du det är ok om han är otrogen mot dig??
  • Anonym (sofie)
    Anonym (man) skrev 2020-02-26 20:03:56 följande:

    Men oj vad synd det är om dig 


    Var det du eller din kompis som brukade säga nåt om "vuxen".
  • Anonym (Idioter!)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-27 06:17:25 följande:

    Var det du eller din kompis som brukade säga nåt om "vuxen".


    Tar din tystnad för att du inte tycker det är okej och där med är en kvinna med e dubbelmoral av rang!

    Antar att du är rätt ung, du är i alla fall otroligt omogen!

    Hoppas ingen vettig man blir drabbad av dig.. Din stackare!
  • Anonym (sofie)
    Anonym (Idioter!) skrev 2020-02-27 06:27:13 följande:
    Tar din tystnad för att du inte tycker det är okej och där med är en kvinna med e dubbelmoral av rang!

    Antar att du är rätt ung, du är i alla fall otroligt omogen!

    Hoppas ingen vettig man blir drabbad av dig.. Din stackare!
    Eller så kan du ta tystnad för att man inte vill prata med idioter. Du låter instabil och jag ser ingen anledning att inleda en dialog med dig. 
  • Anonym (Idioter!)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-27 06:44:09 följande:

    Eller så kan du ta tystnad för att man inte vill prata med idioter. Du låter instabil och jag ser ingen anledning att inleda en dialog med dig. 


    Ha ha ha ha

    Var det, det bästa du hade att komma med... Ganska pinsamt faktiskt!
  • Anonym (Lev medan du kan)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-27 06:44:09 följande:
    Eller så kan du ta tystnad för att man inte vill prata med idioter. Du låter instabil och jag ser ingen anledning att inleda en dialog med dig. 
    Lol! de beter sig som värsta fängelsevakter tycker synd om deras respektive om dom ens har några. Måste kännas som att leva med sin gamla mormor med alla förmaningar. Har dom inget bättre för sig lr?Kräks
  • Anonym (man)
    Anonym (Lev medan du kan) skrev 2020-02-28 17:08:28 följande:
    Lol! de beter sig som värsta fängelsevakter tycker synd om deras respektive om dom ens har några. Måste kännas som att leva med sin gamla mormor med alla förmaningar. Har dom inget bättre för sig lr?Kräks
    Hehe, du behöver inte oroa dig för min poartner hon lästen precis ditt ilnlägg skakade på huvudet och sa..."vilken sjuk stackare"...

    Du förstår, väldigt väldigt få människor vill ha en partner eller ens vänner som saknar moral för sånna människor kan ju hitta på vafan som helst, går inte att lita på och än mindre leva med. Och det faktum att du och Sophie här gör ert bästa för att hålla era "aktiviteter" hemliga för er partner säger ju allt... ni vet ju att det ni gör är jävligt stört men är bara inkapabla att erkänna det för er själva, hur tragiskt är inte det på en skala?
  • Anonym (Falsksomvatten)
    Anonym (man) skrev 2020-02-26 20:33:31 följande:

    Den frågan har besvarats många ggr. Det är inte så mystisk och random som du tror. Det handlar helt enkelt om personlighet, värderingar och vanor. Och när jag säger värderingar menar jag en persons VERKLIGA värderingar, dvs såna som en person kan ruva på och inte säga högt för att man vet att det inte är ok.

    Det är inte omständigheter som FÅR människor att agera på ett visst sätt, det är hur varje person hanterar olika situationer som avgör hur man agerar, det är därför olika människor agerar olika på samma situationer. Och det avgörs i sin tur av vilken personlighet personen har, vilka värderingar personen har och vilka vanor personen har. Det är därför en person som tidigare varit otrogen och kommit undan med det är mycket mer benägen att göra det igen eftersom personen dels har värderingar som tillåter sånt och dels har lärt sig att det går att komma undan med det.


    Då kan du tro det. Men jag VET att tillfället gör tjuven. Är så övertygad om det och ingen har någonsin kunnat överbevisa mig. Vi människor är så svaga. Det du skriver om värderingar det stämmer inte.

    Jag är realist. Men DU vill inte se sanningen i vitögat.
  • Anonym (man)
    Anonym (Falsksomvatten) skrev 2020-03-01 13:03:24 följande:
    Då kan du tro det. Men jag VET att tillfället gör tjuven. Är så övertygad om det och ingen har någonsin kunnat överbevisa mig. Vi människor är så svaga. Det du skriver om värderingar det stämmer inte.

    Jag är realist. Men DU vill inte se sanningen i vitögat.
    Japp, och det beror som sagt på att du är inkapabel att vara ärlig med dig själv så därför försöker du normalisera ditt beteende genom att intala dig själv att alla är lika störda. Inget nytt...
Svar på tråden Otrogen igen?