• Anonym (kaffedraken2)

    Jag önskar att var en bad boy

    Jag älskar sex. Jag önskar att jag haft mer äventyr i mitt liv.
    Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.

    Men jag kan ju bara vara mig själv. Och jag är lite för försiktig, har för dåligt självförtroende. 
    Nån mer som känner likadant, önskar att ni varit typen som har lätt att attrahera tjejer/killar?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-04 10:18
    Man kan inte redigera här så rubriken är tyvärr felaktig.
    Ska såklart vara:

    Jag önskar att JAG var en bad boy

  • Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy
  • StudierKemi

    Med hög utbildning kommer självförtroende på köpet. Eller ska vi börja förvånas menar Du när vi ser uteliggare utomhus som har dålig självkänsla? Nej. Hög utbildning är A och O, och en man med kostym som är ingenjör gör flest kvinnor våt. Det är dem med pengar som bestämmer hur de vill tillbringa sin tid, vilka dem vill träffa, samt vilka dem vill ha sex med. En högutbildad man med makt och kortare penis är mer spännande och upphetsande - än en man med lång penis som har en osexig hjärna, blä.

  • Anonym (Han Solo)

    Nej, jag skulle inte vilja vara en bad boy. Men jag hade gärna haft lättare för att attrahera tjejer, sjysst är jag redan :)

  • Anonym (kaffedraken2)

    Att tjejer skulle tända på uteliggare... den tanken har aldrig slagit mig.
    Hur kommer man på nåt sånt?
    Jag är rätt så korkad, men jag skulle kunnat ha spelat i rockband t ex, många tjejer tänder på sånt.

  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-08-04 10:28:23 följande:

    Nej, jag skulle inte vilja vara en bad boy. Men jag hade gärna haft lättare för att attrahera tjejer, sjysst är jag redan :)


    Samma. Vill väl egentligen inte vara en bad boy, jag tycker om att vara snäll. Men jag önskar jag hade legat mer.
  • Anonym (Han Solo)
    StudierKemi skrev 2021-08-04 10:26:57 följande:

    Med hög utbildning kommer självförtroende på köpet. Eller ska vi börja förvånas menar Du när vi ser uteliggare utomhus som har dålig självkänsla? Nej. Hög utbildning är A och O, och en man med kostym som är ingenjör gör flest kvinnor våt. Det är dem med pengar som bestämmer hur de vill tillbringa sin tid, vilka dem vill träffa, samt vilka dem vill ha sex med. En högutbildad man med makt och kortare penis är mer spännande och upphetsande - än en man med lång penis som har en osexig hjärna, blä.


    Vilken start på dagen!


    - Kort penis, check!
    - Ingenjör, check!
    - Chefsposition, check!
    - Sexig hjärna, check!

  • Anonym (Il Trap)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-08-04 10:17:01 följande:

    Jag älskar sex. Jag önskar att jag haft mer äventyr i mitt liv.

    Önskar att jag varit den lite farliga typen som många tjejer tänder på, att jag tagit fler chanser, haft större självförtroende.

    Men jag kan ju bara vara mig själv. Och jag är lite för försiktig, har för dåligt självförtroende. 

    Nån mer som känner likadant, önskar att ni varit typen som har lätt att attrahera tjejer/killar?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-04 10:18

    Man kan inte redigera här så rubriken är tyvärr felaktig.

    Ska såklart vara:

    Jag önskar att JAG var en bad boy


    Det sitter i huvudet på dig. Du kan bli badass om du jobbar hårt på det under många år.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Il Trap) skrev 2021-08-04 10:36:21 följande:
    Det sitter i huvudet på dig. Du kan bli badass om du jobbar hårt på det under många år.
    Låter jobbigt...
    Några tips?
  • Tukt
    StudierKemi skrev 2021-08-04 10:26:57 följande:

    Med hög utbildning kommer självförtroende på köpet. Eller ska vi börja förvånas menar Du när vi ser uteliggare utomhus som har dålig självkänsla? Nej. Hög utbildning är A och O, och en man med kostym som är ingenjör gör flest kvinnor våt. Det är dem med pengar som bestämmer hur de vill tillbringa sin tid, vilka dem vill träffa, samt vilka dem vill ha sex med. En högutbildad man med makt och kortare penis är mer spännande och upphetsande - än en man med lång penis som har en osexig hjärna, blä.


    Fast studier har ju sällan något med begreppet "bad boy" att göra. Tvärt om, en badboy är ju snarare någon som struntar i utbildning.
    Sedan tycker jag det är rätt stor skillnad på självförtroende och självkänsla.
    Du kanske har större självförtroende av din utbildning, men långt från alla har det.
    Men det som efterfrågas av TS och inte med automatik kommer med utbildning  är  självkänsla. Den i särklass ängsligaste gruppen i samhället är utan tvekan medelklassakademiker.
  • Anonym (kaffedraken2)

    Ja, tänk om jag hade spelat i nåt rockband, i stil med Aerosmith eller Guns N Roses. Alla brudar som tyckt man var cool, spännande och sexig.
    Då hade nog livet känts toppen, och man haft bättre självförtroende, med så mycket ligg.

  • Anonym (Il Trap)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-08-04 10:38:18 följande:

    Låter jobbigt...

    Några tips?


    Du kan börja med att rutinmässigt göra allt det som du absolut inte vill göra. Någon som är badass möter sina rädslor, han springer inte iväg och det gäller att skapa den mentaliteten.

    Är du beredd att göra det?
Svar på tråden Jag önskar att var en bad boy