Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ekg-förändringar av Agek Hälsa 236 0 Någon som vet vad pressade ST-sträckor kan stå för på EKG? Inga som helst symtom som bröst... Hälsa Obesvarade
0
236
Skönhetsingrepp och influencers av björn­b­är1 Kroppsli­gt 109 0 Forskningsstudie för kandidatuppsats Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox e... Kroppsli­gt Obesvarade
0
109
''Sluta snå cyklar''. ''Lovar du det?''. Skämt i kyrkan, men smärtan var stor av Anony­m (.) Övrigt 165 0 Jag har varit kristen ett tag och känt känslor ifrån kyrkan och i andra ställen, bara för... Övrigt Obesvarade
0
165
Ersättning av pappa­n­84 Familjeh­em 617 0 Har nyligen blivit SFV till en 2åring. Fick ett avtal hemskickad från kommunen där vi skul... Familjeh­em Obesvarade
0
617
Vad händer efter diagnos reumatism? av Anony­m (Asta­) Hälsa 154 0 Är en kvinna mitt i livet som känt av ledvärk och nu utreds för ledgångsreumatism. Nu är d... Hälsa Obesvarade
0
154
Vad gör det med oss när influencers marknadsför skönhetsingrepp? av Anony­m (snäl­l stude­n­t) Skönhet 433 0 Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox eller andra och kanske större skönhets... Skönhet Obesvarade
0
433
Ont ledband (?) i ena tummen av Anony­m (skor­r­e) Kroppsli­gt 213 0 Funderar på vad fasen som hänt med min tumme, de gör ont som satan när jag trycker på ovan... Kroppsli­gt Obesvarade
0
213
Vad får man ut av att skicka AI-genererade svar? av Anony­m (Katt­e­n) Familjel­iv - sajten 113 0 Jag har sett att folk i ett flertal trådar har skickat svar som uppenbart är författade av... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
113
Ok att ge bort billiga leksaker etc från Temu? av Anony­m (Sonj­a­) Övrigt 77 0 När det vankas kalas för kompisar på förskolan brukar jag köpa på mig köpa på mig billiga... Övrigt Obesvarade
0
77
Överdriver jag? av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 192 0 Hur är era erfarenheter kring människor som envisas med att vilja veta om du är gravid ell... Övrigt Obesvarade
0
192
Ruvardag 10 - mens av Madam­e­123 Övrigt 644 0 Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med det här inlägget men jag ruvar på ett 3-da... Övrigt Obesvarade
0
644
SLAY av Anony­m (ff) Övrigt 259 0 SLAY SLAY SLAY det är en trend på tik tok på min crush kommentarer Övrigt Obesvarade
0
259
Robotassisterad pyeloplastik av Anony­m (Bea) Kroppsli­gt 100 0 Hej! Jag undrar om någon här har blivit opererad med robotassisterad pyeloplastik?Jag vore... Kroppsli­gt Obesvarade
0
100
Fertilitetsutredning 2024 av Kande­t­varas­å­svårt Fertilit­et och kropp 713 0 Hej, jag och Sambon har precis påbörjat fertilitetsutredning på rmc i Malmö nu under våren... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
713
Beemo elektrisk bröstpump, hjälp! av Anony­m (Momt­o­be) Amning 1,3k 0 Hej! Har någon testat både beemo wearable LED elektriska bröstpump och den vanliga beemo w... Amning Obesvarade
0
1,3k
Rosa blödning 1 vecka innan mens. Någon som plussat? av Livis­m­ittil­i­vet 40+ 434 0 Hade en Rosa blödning 1 vecka innan mens. Någon med erfarenhet som plussat?  40+ Obesvarade
0
434
Någon mer här som jag? av Anony­m (M) Övrigt 109 0 Jag är inte blödig alls, kan tex se på en öppen hjärtoperation utan problem, tycker bara d... Övrigt Obesvarade
0
109
HPV vaccin? För sent? av Anony­m (?) Övrigt 148 0 Är det bortkastat att ta HPV vaccinet som äldre? Dvs 50+  Övrigt Obesvarade
0
148
1177 och nära akuten är värst av Anony­m (Det räcke­r­) Familjel­iv - sajten 241 0 Vf hänvisar 1177 till nära akuten även om jag säger att jag vill hellre åka till VC. Jo, d... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
241
Bajs vid delamning? av yny Barn 0-12mån 883 0 Hur ofta ska del DELammande bebis bajsa?Vet att en helammande bebis kan bajsa med väldigt... Barn 0-12mån Obesvarade
0
883