Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fråga om Gävle för 25 år sedan av Anony­m (Noel­l­a) Övrigt 495 0 Ni som är från Gävle minns klubben Tre o Company. Ovanför fanns lägenheter eller typ stude... Övrigt Obesvarade
0
495
Är män fega eller tror de vi 45+ är korkade av Anony­m (40 plus kvinn­a­) Relation­sproblem 291 0 Förlåt för arg  TRÅDSTARTARENS men blir så lessdejtat ettt tag.  Men håller det till en i... Relation­sproblem Obesvarade
0
291
Shiba av Anony­m (E) Övrigt 142 0 Ni som har hundrasen Shiba.  Vad tycker ni om rasen? Positiva och negativa erfarenheter Övrigt Obesvarade
0
142
Någon som har svar på mina funderingar? av Anony­m (Vils­e­n) Provrörs­befr. / IVF 552 0 Har gjort vår första icsi efter många års ofrivillig barnlöshet. Äggplock förra måndagen (... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
552
NI som är otrogna eller fantiserar om det... av Anony­m (Bekä­n­n dina färge­r­..) Övrigt 172 0 Vad exakt är / definierar ni som ondska förutom att döda / våldta eller någon?  Psykiskt s... Övrigt Obesvarade
0
172
Vilka läkemedel används vid panikångest behandling? av aveni­a­samta­l Psykolog­i 252 0 Många patienter kan effektivt hantera panikångest därmed sina panikattacker utan läkemedel... Psykolog­i Obesvarade
0
252
Man kan inte vara vis utan att vara okunnig... av aveni­a­samta­l Psykolog­i 149 0 Den japanska konsten Kintsugi (eller Kintsukuroi) är konsten att reparera värdefulla förem... Psykolog­i Obesvarade
0
149
Eliva clinic GÖTEBORG av Lilit­h­7 Behandli­ngar 588 0 Hej!Har någon använt Eliva clinic i Göteborg? Jag har läst en del negativt om kliniken i S... Behandli­ngar Obesvarade
0
588
PRP-behandling före mTESE. av Anony­m (ree3­9­) Ofrivill­ig barnlösh­et 228 0 Someone who did PRP treatment before mTESE. I am diagnosed with NOA azoospermia. Thinking... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
228
När märkte ni? av Anony­m (Oliv­i­a) Funktion­snedsätt­ning 936 0 Hej! Jag är en orolig mamma som väntar på utredning på bup. vår dotter 5 år har Väldiga pr... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
936
Ont i livmodertappen efter missfall av Anony­m (Hjäl­p­) Missfall 1,3k 0 Hej! Jag hade ett missfall för två månader sedan, varpå jag blödde i över en månad. Nu har... Missfall Obesvarade
0
1,3k
Hej! av mothe­r­totwo Ny på Familjel­iv 516 0 Söker bloggar som jag kan följa. Har läst några trådar här om bloggar, men dem flesta har... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
516
Bli tillsammans med sitt ex igen av Isak jonss­o­n Relation­er 297 0 Hej,jag o mitt ex ska försöka träffa varandra igen,vi va tsm I ungefär 1,5 månad och gjord... Relation­er Obesvarade
0
297
Finns det hopp? av Anony­m (Anon­y­majag­) Övrigt 242 0 Nu tänker jag ändå göra en sådanhär, är jag gravid eller inte tråd För jag har ingen annan... Övrigt Obesvarade
0
242
Singelsajt efter intressen! av Anony­m (Crim­s­on and clove­r­) Sex & Sånt 213 0 Oavsett om ni är singel eller ej. Skulle ni söka er nästa partner på en datingsajt som utg... Sex & Sånt Obesvarade
0
213
IVF av Anony­m (Barn­l­ängta­n­) Ensamstå­ende/Sin­gel 351 0 Någon som gjort ivf med donerade spermier och lyckats i Skåne? Vilket ställe valde ni? Har... Ensamstå­ende/Sin­gel Obesvarade
0
351
Blev förtjust i en dam från en reality-show, för att hon påminde om min kompis av Anony­m (.) Övrigt 135 0 Jag blev väldigt förtjust i en dam för att hon påminde om min kompis. Och då menar jag att... Övrigt Obesvarade
0
135
Dreglar av Anony­m (Mali­n­) Barn 3-5 år 369 0 Hej! Jag börjar bli orolig för min dotter som har lite svårigheter påförskolan med både fi... Barn 3-5 år Obesvarade
0
369
Springmask, hjälp! av Jenny­9­393 Övrigt 545 0 Hej allesammans!  Vi har haft springmask här hemma i omgångar ända sen sonen fick det för... Övrigt Obesvarade
0
545
Keratinbehandling av Hope4 Mode 487 0 Ni som har gjort keratinbehandling, brukar man tappa hår efter när den har släppt?  Mode Obesvarade
0
487