Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Regnbågs­familj 523 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Regnbågs­familj Obesvarade
0
523
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Föräldra­skap 437 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Föräldra­skap Obesvarade
0
437
Tips på ställen att bo på Gran Canaria eller Kanarieöarna i stort av Sjogr­a­s16 Resa med barn 1,6k 0 Hej!  Vi funderar på att tillbringa delar av vintern (januari-februari) på Gran Canaria el... Resa med barn Obesvarade
0
1,6k
Har någon gjort en käkbensförstoring inför tändimplant?? av Anony­m (Drea­m­life) Familjel­iv - sajten 295 0 Hej! Jag ska eventuellt göra en benuppbyggnad med bovint benmaterial (bone augmentation) i... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
295
Har någon gjort en käkbensförstoring inför tändimplant?? av Anony­m (Drea­m­life) Familjel­iv - sajten 196 0 I may need to have bone augmentation with bovine bone material before implant treatment an... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
196
Ivf Kliniker utomlands av Aeter­n­ally Provrörs­befr. / IVF 163 0 Hej alla! Ny medlem här 🙂 jag vill gärna få tips på olika kliniker i europa, med o... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
163
Utsättning Lamotrigin av Kligg­e­r Hälsa 229 0 Jag undrar om någon har erfarenhet av utsättning av Lamotrigin? Jag har svåra utsättningss... Hälsa Obesvarade
0
229
Mogna kvinnor! av Anony­m (M30) Sex & Sånt 354 0 jag Är en 30 årig man som tänder något extremt på mogna kvinnor från 45och uppåt, men jag... Sex & Sånt Obesvarade
0
354
Svagt positivt, inga gravsymtom, endast mensvärk? (FET 5-dagars blasto) av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 144 0 Hej. Jag testade svagt positivt på ruvardag 5 och har testat svagt positivt sedan dess äve... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
144
Vad brukar ni baka? av Krist­i­nshop­p­ing Samhälle 107 0 Hejsan!Vi är en grupp studenter från Stockholm som gör en marknadsundersökning för hur sve... Samhälle Obesvarade
0
107
Cyklo-F och amning? av Anony­m (Jag) Kroppsli­gt 100 0 Har fått det utskrivet (eller egentligen Cykloapron men samma verksamma ämne) eftersom jag... Kroppsli­gt Obesvarade
0
100
Hål/prick uppe vid örat som luktar/kommer ut vätska av Annel­i­e8989 Familjel­iv - sajten 187 0 Finns det någon där ute som har som mig (preauricular sinus )Som är en medfödd aurikulär f... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
187
Enkät av markn­s­tuden­t­12 Övrigt 126 0 Hej! Vi är fem marknadsföringsstudenter som just nu genomför en undersökning om köpvanor p... Övrigt Obesvarade
0
126
Reklamation clearblue av Anony­m (Anon­y­m1509­) Övrigt 791 0 Är det någon mer som fått lämna telefonnummer i  samband med reklamation till clearblue då... Övrigt Obesvarade
0
791
Xonvea - era erfarenheter av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 165 0 Har fått det på recept för mitt gravidillamående. Provat postafen innan som knappt hjälpte... Övrigt Obesvarade
0
165
UR Dokumentär söker bonusfamilj – med bonuspappan i centrum av Bonus­p­appaS­ö­kes Styv/Bon­usföräld­er 220 0 UR Dokumentär söker bonusfamilj – med bonuspappan i centrum Vi på UR Dokumentär ska under... Styv/Bon­usföräld­er Obesvarade
0
220
Vet inte om jag vet vad kärlek är av Anony­m (Amor­) Relation­sproblem 221 0 Haft destruktiva relationer. Mycket passion och drama. Men också mycket djup och utvecklin... Relation­sproblem Obesvarade
0
221
Återkommande körtelfeber! av Anony­m (Kört­e­lfebe­r­) Hälsa 274 0 Fått körtelfeber för 4e gången nu på ett år..Finns det något att göra för att slippa skite... Hälsa Obesvarade
0
274
Extraslag på hjärtat. Hur lever ni med det? (Panik!) av Peter­B­irger­s­son Hälsa 346 0 Hej gänget!    För er som inte orkar läsa hela min berättelse utan bara är intresserade av... Hälsa Obesvarade
0
346
Någon som arbetar som passformsmodell? av Hejdä­r­duär Övrigt 382 0 Eller som har erfarenhe?  Övrigt Obesvarade
0
382