Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vad tror ni? av Anony­m (Rädd­) Oro för missfall 461 0 Hej alla!  är orolig då jag idag vaknade och det kom en ljusrosa flytning (se bild) och r... Oro för missfall Obesvarade
0
461
AMH 0,3 och snart 38 år av Basia Upprepad­e missfall 712 0 Jag fyller 38 i sommar. Har ett barn på fem år och ett missfall innan honom. Har försökt b... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
712
Mellanblödning? av Bambi­n­o18 Amning 894 0 Jag ska försöka fatta mig kort!jag är 7 månader postpartum med andra barnet och vi har hel... Amning Obesvarade
0
894
Någon mer i Malmö BF augusti. av Lovis­s­s Första trimeste­rn 253 0 Tänkte jag skulle skriva en rad här och se om det finns någon mer från Malmö som är gravid... Första trimeste­rn Obesvarade
0
253
sexchatt av träde­n­_1337 Sex & Sånt 353 0 Måste bara fråga, hur länge haft ett intressa för sex chatt och roleplay och gjorde det vä... Sex & Sånt Obesvarade
0
353
Erfarenheter av Täby Kommuns Familjeenhet? av Anony­m Myndighe­tskontak­t 246 0 Hej!Jag är nyfiken på om det finns några här med erfarenhet från Täby Kommuns Familjeenhet... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
246
Någon mer som tänder på kläder i latex? av Anony­m (Sexi­g­a kläde­r­) Sex & Sånt 203 0 Min kink är kläder i lack och latex.Tjejer klädda så tänder mig direkt.Så skön känsla att... Sex & Sånt Obesvarade
0
203
Hemtjänst-avlösning av Anony­m (Undr­a­r) Myndighe­tskontak­t 281 0 Hej .om jag som sambo behöver avlösning pga att min anhöriga har Alzheimers,vem ska stå fö... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
281
Fertilitet efter cytostatika av Medle­m­80938­B Fertilit­et och kropp 548 0 Hej! Min fästman fick diagnosen Hodgkins lymfom för 5 år sedan och behandlades med eskale... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
548
Chattar du personligt med AI? av Hejja­n Psykolog­i 448 0 Det har ju blivit rätt vanligt att använda chattbotar som t ex ChatGPT, Claude och Mitt AI... Psykolog­i Obesvarade
0
448
Har du haft sepsis och bor i eller omkring Umeå? av Henlo­o Hälsa 160 0 Vid Lunds universitet genomför vi just nu ett forskningsprojekt där vi vill förstå mer om... Hälsa Obesvarade
0
160
Försökt få barn nr2 i 2 år av Anony­m (Läng­t­ar) Oförklar­lig barnlösh­et 898 0 Jag är 37 år, min sambo 40.vi har ett barn sedan innan som nu är 2,5år.vi har försökt 18cy... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
898
Försökt få barn2 i 1,5år av Anony­m (Läng­t­ar) Oförklar­lig barnlösh­et 594 0 Jag är 37 år, min sambo 40.vi har ett barn sedan innan som nu är 2,5år.vi har försökt 18cy... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
594
Hjälp oss i ett designprojekt om barnvagnar! av Idoes Barnvagn­ar 901 0 Hej! Jag är en student från KTH som arbetar inom ett designprojekt om barnvagnar. Om ni ha... Barnvagn­ar Obesvarade
0
901
Tips på solo video av Anony­m­i30 Sex & Sånt 373 0 Hej, jag (M33) och min partner (35) brukar skicka varandra bilder och sexta en del fram oc... Sex & Sånt Obesvarade
0
373
Fråga 4 xpectum av Idaak­e­rlund Ekonomi 288 0 Någon som gjort bokföringen på fråga 4 i xpectum?  jag får inte ut den  Ekonomi Obesvarade
0
288
Söker kvinna att intervjua för Aller artikel om svärmorsstress av lisad­w­eiert­z 40+ 342 0 Hej! Jag är frilansjournalist och arbetar med en artikel för Aller media om hur relationen... 40+ Obesvarade
0
342
Ryanair av Anony­m (Ande­r­s) Resor: Resor 827 0 Bokade ett flyg på Ryanair.se. Allt gick bra men sedan fick jag ett mejl där det stod enli... Resor: Resor Obesvarade
0
827
Bästa recept. av Lessf­e­ar Övrigt 1,2k 0 Hej alla. Hade varit roligt att laga lite nya mat rätter. Kanske kan vi dela med varandra... Övrigt Obesvarade
0
1,2k
Söker par som bor/bott tillsammans trots separation av miama­r­iacar­o­lina Efterlys­ning - media 347 0 Hej! Jag heter Mia och är reporter på TV4-nyheterna. För tillfället håller jag på med ett... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
347