Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
inköpare eller redovisningsekonom? av Anony­m (fråg­o­r) Övrigt 130 0 Hej! Funderar på att studera på yrkeshögskola till Inköpare/upphandlare eller redovisninge... Övrigt Obesvarade
0
130
Gravidkläder för långa? av Anony­m (Lång­b­en) Övrigt 157 0 Tips på vart jag kan hitta gravidkläder, framförallt byxor för mig som är lång. Jag är 185... Övrigt Obesvarade
0
157
Byta IVF-klinik i Stockholm av Anony­m (Petr­a­) Fertilit­et & Kropp 213 0 Hej!Ruvar på vårt 5e embryo i jakten på ett syskon och tog ett tidigt test idag på ruvarda... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
213
Mellanblödning av amorest 28 av stjär­n­falle­t Kroppsli­gt 131 0 Jag fick en dotter för ca 3 månader sen. Började med ppiller för en månad sen och började... Kroppsli­gt Obesvarade
0
131
Kosttillskott för män-impryl av Pingv­i­n666 Provrörs­befr. / IVF 137 0 Hej! Jag och min man har gjort vår första ivf. Inget av mina 11 ägg blev befruktade Ƕ... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
137
Någon som använt Nordea som kapitalförvaltare? av Anony­m (NB) Ekonomi 254 0 Jag tar gärna del av era erfarenheter och kunskaper om ni använt Nordea i någon tjänst ino... Ekonomi Obesvarade
0
254
Medverkan i dokumentär av elch Tonåring 466 0 Hej tonårsföräldrar!  UR söker just nu en tonåring och förälder till en mycket fin dokumen... Tonåring Obesvarade
0
466
Kompisar som ljuger av Anony­m (Hubb­) Föräldra­skap 253 0 Hejvill bara höra hur ni andra upplever hur era barn har det.Mitt äldsta barn är tio år oc... Föräldra­skap Obesvarade
0
253
När skaffade ni nr 2? av Mkay Förälder 245 0 När kände ni er redo att skaffa ett barn till? Hur gammalt var ert första då?  Förälder Obesvarade
0
245
Brintellix - ökad dos, biverkningar? av Anony­m (A) Psykisk ohälsa 155 0 Jag har gått på Brintellix 10 mg under en period och började nyligen känna av depressionen... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
155
Hemstädning pris? av Anony­m (Ev88­) Övrigt 199 0 Ni som har hemstädning VARJE vecka och bor i hus, hur mycket betalar ni? Övrigt Obesvarade
0
199
Hemstädning pris? av Anony­m (Ev88­) Övrigt 205 0 Ni som har hemstädning VARJE vecka, hur mycket betalar ni? Och vilket bolag? Övrigt Obesvarade
0
205
Gissa kön v. 13 av Lolip­o­pi Ultralju­d 485 0 Vad tror ni det blir? Kub 13+0!  Ultralju­d Obesvarade
0
485
antagningsbesked yrkeshögskola av Anony­m (:)) Övrigt 108 0 Hej!Någon mer som sökt yh-utbildning till hösten som också sitter och väntar på antagnings... Övrigt Obesvarade
0
108
Erfarenhet av fysioterapi efter förlossningskada? av Salam­a­ndra Övrigt 118 0 Undrar om det finns någon där ute dom har erfarenheter av fysioterapi efter förlossningssk... Övrigt Obesvarade
0
118
Får man lön för inskolning om man inte får fortsatt jobb? av Swan0­l­ake Samhälle 168 0 Jag var på inskolning på ett äldreboende via kommunens bemanning och jobbade flera dagar m... Samhälle Obesvarade
0
168
Yonimassage? av Anony­m (En som undra­r­) Behandli­ngar 245 0 Yonimassage/Vaginal massage eller yonibehandling som det heter... Har ni provat? Är det nå... Behandli­ngar Obesvarade
0
245
📊 Vill du hjälpa till med forskning om psykiskt välmående? 🙏 av Nyfik­e­tutfo­r­skand­e­77 Efterlys­ning - media 246 0 Jag genomför just nu en studie inom ramen för en kurs i psykologi vid Karlstads universite... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
246
MA, rester efter första omgång cytotec av valky­r­ian Missfall 366 0 Igår hade jag återbesök på gyn efter mitt MA som upptäcktes för typ 3 veckor sen. Jag har... Missfall Obesvarade
0
366
Emotionellt avstängd?! av Anony­m (Blä) Psykisk ohälsa 231 0 Vad sjutton har jag hamnat i?jag har haft en otroligt påfrestande period mentalt senaste å... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
231