Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ni som ammar - tar ni vitamintillskott? av Hanna Sol Amning 1,8k 0 Hej!Jag undrar om ni som ammar tar något vitamintillskott och i så fall vilket?  Amning Obesvarade
0
1,8k
Slutat amma (yrsel) av Zeizo Amning 1,4k 0 Hej jag har sen två veckor sen slutat amma helt. Jag hade inte ammat på dagarna på länge m... Amning Obesvarade
0
1,4k
Bibliotekarie - annat jobb? av Anony­m (Mill­a­n) Samhälle 180 0 Finns det någon bibliotekarie här som lessnat på bibliotekariejobbet och nu arbetar med nå... Samhälle Obesvarade
0
180
TVILLINGAR 2026 SKÅNE av mybig­f­amily Övrigt 130 0 Finns det några tvillingmammor i skåne som vill följas åt?Här i norra Skåne är vi en hel d... Övrigt Obesvarade
0
130
Få igång mensen av Anony­m (Moa) Fertilit­et & Kropp 299 0 Har ni tips på att få igång mensen efter ett p-piller stopp?Funderar på att testa rosenrot... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
299
Få igång mens efter piller stopp av Anony­m (Moa) Fertilit­et & Kropp 199 0 Har ni tips på att få igång mensen efter ett p-piller stopp?Funderar på att testa rosenrot... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
199
Gravid efter två år? av Julto­m­ten Ofrivill­ig barnlösh­et 309 0 Någon som till slut blivit gravid naturligt efter två års försök?  Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
309
Negativt test ivf ruvardag 14 av Tyko8­8 Fertilit­et & Kropp 224 0 Hej, är det någon som haft negativi graviditest på planerad testdag efter IVF men ändå bli... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
224
Haft problem med tonsillstenar och hittat något som hjälper? av Journ­a­list söker Hälsa 272 0 Hej! Jag ska skriva om tonsillstenar för en tidnings hälsosidor och söker en kvinna som ha... Hälsa Obesvarade
0
272
Hittade svartmögel i sonens eltandsbortshuvud av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Hälsa 281 0 Som rubriken lyder. hålet under själva borsten var det svart såg jag idag, såg ut som svar... Hälsa Obesvarade
0
281
subkorioniskt hematom av Anony­m (Anto­n­ym199­9­7) Grav. komplika­tioner 589 0 Hej! Någon som har erfarenhet av detta? Är i v 12+ 6 och har haft problem med stora blödni... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
589
Social ångest av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Psykisk ohälsa 243 0 Tonåring med social ångest. Jag har kontaktat BUPMen hur fick Ni hjälp? Berätta gärna Psykisk ohälsa Obesvarade
0
243
Nystart from imorgon 8/9. av Anony­m (Fs) Hälsa 173 0 Nu när semester är slut och vardagen är tillbaka så tänkte jag från imorgon ta tag i träni... Hälsa Obesvarade
0
173
Hjälp!! av anony­m­mamma­n Övrigt 530 0 Hej! Jag har en son på 2 år, som är mitt allt och som jag vill skydda såklart. Jag skriver... Övrigt Obesvarade
0
530
Folsyra =illamående? av Anony­m (Läng­t­areft­e­rsysk­o­n) Första trimeste­rn 948 0 Hej!  jag har under flera års tid fått folsyra utskrivet då jag haft brist. Ätit dessa tab... Första trimeste­rn Obesvarade
0
948
Privat Assistans av EnEns­a­m Övrigt 177 0 Vilka privata assistans företag har kontor   i Luleå?Jag har kommunal assistans idag och b... Övrigt Obesvarade
0
177
Fredag av Anony­m (Vad) Nöje 259 0 Vad gör ni en fredag som denna?  Nöje Obesvarade
0
259
Nekad/godkänd barnlöshetsutredning med diagnoser? av Grädd­t­årtan Utrednin­g 550 0 Hej!Som rubriken lyder: Är det någon som blivit nekad utredning för barnlöshet (via landst... Utrednin­g Obesvarade
0
550
Bipolär och ADD av Anony­m (Tess­) Psykolog­i 308 0 För 2 år sedan fick jag diagnosen bipolär typ 2 och nu även en ADD-diagnos.Jag äter Lamict... Psykolog­i Obesvarade
0
308
Hur många mvc-besök var er partner med på? av Anony­m (Olik­a­) Övrigt 167 0 Som rubriken säger, hur många besök var /är er partner med på hos barnmorskan?Jag har ett... Övrigt Obesvarade
0
167