Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Barnmatstol problem av KTH_B­a­rnmas­t­olar Förälder 456 0 Vi är ett gäng studenter på KTH som försöker förbättra föräldrars upplevelse av barnmatsto... Förälder Obesvarade
0
456
Arks drops av Anony­m (Farm­o­r) Hälsa 106 0 Någon som har testat Hälsa Obesvarade
0
106
Berätta av Anony­m (Vad har andra­) Nöje 267 0 Vad är din hemlighet som du kanske inte berättat för någon? Nöje Obesvarade
0
267
Upptäcka graviditet med Natural cycles av Milat­i­nkorb Övrigt 1,1k 0 Hej! Vad tror ni om min graf? Jag tycker något känns udda med min temp sedan äl förra måna... Övrigt Obesvarade
0
1,1k
Isbjörn snowlion storlek av Anony­m (undr­a­r) Inhandla 661 0 Tänkte köpa en Isbjörn snowlion till min 3,5-åring. Hon är 98 cm lång och väger 16 kg, dvs... Inhandla Obesvarade
0
661
Dejtar kurder och Iranier Svenskar? av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 85 0 Är det något som händer år 2026? Övrigt Obesvarade
0
85
Dejtar kurder och Iranier Svenskar? av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 63 0 Är det något som händer år 2026? Övrigt Obesvarade
0
63
För tidig utlösning ger könsdysfori? av Anony­m (Fred­d­an) Homo/bi/­trans 439 0 Det här gäller inte mig utan min flickvän. När hon får för tidig utlösning så skäms hon oc... Homo/bi/­trans Obesvarade
0
439
Indragningar prematur barn av Anony­m (Anon­y­m) Barn 0-12mån 388 0 Hej alla som har prematur barn jag fick min son i vecka 27+4 han vägde 755gram och 34 lång... Barn 0-12mån Obesvarade
0
388
Relationstyp, välmående och användning av sociala medier? av psyko­l­ogiin­t­resse­r­ad Relation­sproblem 187 0 Hej alla kära familjer! Jag önskar att ni bidrog till denna internationalla undersökning.... Relation­sproblem Obesvarade
0
187
Hjälp tyda kön enligt Ramzi! av Anony­m (Förv­ä­ntans­f­ull) Ultralju­d 886 0 Jag är 8+1. Någon som är duktig på att tyda enligt Ramzi-teorin och vill gissa kön? :) Ultralju­d Obesvarade
0
886
Enkät av Anony­m (Jn) Övrigt 199 0 Hejsan. Jag hoppas det är ok att posta detta och att jag har hamnat rätt. Håller på med mi... Övrigt Obesvarade
0
199
Förskolan drar ner på personal och tjänster försvinner av Famil­j­elivs­r­edakt­i­onen Barnomso­rg 706 0 När barnkullarna blir mindre försvinner också många avdelningar på förskolor runt om i lan... Barnomso­rg Obesvarade
0
706
Banbrytande uppfinningar som förändrar spelindustrin 2026 av bhaje­t Ny på Familjel­iv 422 0 Spelindustrin växer snabbare än någonsin. Nya tekniker och innovationer gör gaming mer up... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
422
Banbrytande uppfinningar som förändrar spelindustrin 2026 av bhaje­t Familjel­iv - sajten 208 0 The gaming industry is growing faster than ever. New technologies and innovations are mak... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
208
Finns det nån tjej som åt trileplal mot epilepsy under graviditet? av demi2­1 Första barnet 550 0 Hej allihopa  , jag undrar om det finns någon som åt trileptal under graviditeten  .Jag är... Första barnet Obesvarade
0
550
Han ljuger ofta av Anony­m (Lava­) Sex & Sånt 371 0 Jag har ett problem med min särbo vi har varit med varandra ett år ganska exakt, har märkt... Sex & Sånt Obesvarade
0
371
MITT FEL! av Anony­m (o) Övrigt 207 0 En gång så jämförde jag på skoj min KK eller vad man ska kalla det för.. med en rödhårig o... Övrigt Obesvarade
0
207
Vart kan man se serien Horseland någonstans? av jessk­o­rkak Nöje 230 0 Hej! Min familj är lite desperat just nu. Jag har en dotter på 17 år, hon är döende. Hon h... Nöje Obesvarade
0
230
Någon som ansökt om retroaktiv Gravidpenning? av Anony­m (Rita­) Övrigt 442 0 Hej! Som rubriken lyder, någon mamma här som ansökt om retroaktivt gravidpenning efter den... Övrigt Obesvarade
0
442