Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Inkontinens till följd av graviditet/förlossning av Ona Övrigt 232 0 Hej!  Vi är två fysioterapeutstudenter som läser termin 5 vid Mälardalens universitet.... Övrigt Obesvarade
0
232
Hur länge blödning efter spiralbyte? av Anony­m (Mire­n­a) Kroppsli­gt 76 0 Jag bytte hormonspiral idag och blöder en del efter det. Jag glömde fråga, men hur länge k... Kroppsli­gt Obesvarade
0
76
PMS under ruvning? av Villp­l­ussan­u Provrörs­befr. / IVF 126 0 Jag fick insatt ett 3 dagars embryo 21/3 och är nu på ruvardag 4. Jag har inga graviditets... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
126
Jobba på KTS av Nejli­k­an89 Arbete 273 0 Hej! Går i tankarna på att söka en ledig tjänst inom LSS på ett fritids med korttidstillsy... Arbete Obesvarade
0
273
Det borde finnas fritisgårdar för vuxna utan diagnos av USA11­1 Övrigt 260 0 Det borde finnas fritidsgårdar för vuxna utan diagnos varför finns det inte det. Dit ensam... Övrigt Obesvarade
0
260
Hugger när jag böjer mig av Hadt Grav. komplika­tioner 361 0 Håller på att natta ena barnet som flyger runt som en virvelvind i sängen så går från halv... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
361
Illamående,ryggvärk,huvudvärk och yrsel! Vad hände?? av Matro­s­sofia­9­2 Gravidit­etssymto­m 555 0 Hallå!!  jag och min sambo är inne på våran snart 8:de månaden med försök till att få barn... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
555
Kille - Ingen orgasm på 10år av Anony­m (Leds­e­n) Sex & Sånt 202 0 Hej,Någon mer än jag som upplevt ”sexual anhedonia”?  Alltså att man som kille för utlösni... Sex & Sånt Obesvarade
0
202
Babyplan Herbal Fertility Programme av Julia­b Oförklar­lig barnlösh­et 319 0 Är det någon som har testat Babyplan Herbal Fertility Programme?resultat??börjar bli despe... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
319
Mående av tak Psykolog­i 249 0 Hej, jag visste inte vart jag skulle skriva så jag tänkte fråga här om råd kring måendet. ... Psykolog­i Obesvarade
0
249
Fråga till föräldrar av Mamma­t­illso­f­ia Barn 6-12 år 334 0 Hej! Jag läser ett Master program på Lunds universitet och gör just nu en undersökning av... Barn 6-12 år Obesvarade
0
334
Hitta dejter IRL? av Jenni­e Aquil­o­nius Singel 557 0 Hej! Har du tröttnat på dejtingapparna och hittat sätt att hitta dejter ute i den fysiska... Singel Obesvarade
0
557
Gravid igen och har dotter på 7 månader. Tidig blödning? Komplikationer? av Gabri­e­llaem­i­ll Mammakro­ppen 756 0 Hej, som jag skrev i rubriken så har jag en dotter på 7 månader och tror att jag kan va gr... Mammakro­ppen Obesvarade
0
756
GISSA KÖN? av Mamma­t­illpo­j­kar Ultralju­d 100 0 Så tacksam om ni vill gissa könet, själv tror jag det blir en pojke till men är så spänd.... Ultralju­d Obesvarade
0
100
Abort vecka 17 av emmap­a­soder Abort 561 0 Igår gjorde jag en abort i vecka 17 och eftersom jag själv sökte och läste alla berättelse... Abort Obesvarade
0
561
BSS, Ultima thule och Sverigedemokraterna. av Anony­m (doku­m­entär­) Allmän debatt 62 0 Är du intresserad av politisk historia, exempelvis med koppling till rubriken, då rekommen... Allmän debatt Obesvarade
0
62
Behandlingshem? av Anony­m (Hopp­f­ull) Missbruk 350 0 Hur vanligt är det att missbrukare, de som vill, får chansen att åka till behandlingshem?... Missbruk Obesvarade
0
350
IVF kliniker att rekommendera södra av Barbr­a­strei­s­and Provrörs­befr. / IVF 115 0 Hej!  Tar tacksamt emot tips på IVF kliniker som ni varit nöjda med 😊(I geografisk... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
115
Kort/försvagad livmoderstapp/cervix av Babus­h­kapow­e­r Grav. komplika­tioner 430 0 Hej! jag har en fråga till er (spec i Stockholm) som upptäckte en försvagad/kort livmoders... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
430
Tips på gynekologer med erfarenhet om endometrios av Mosse­m­os Endometr­ios 279 0 Hej, jag har under ca 4-5 år försökt att få en endometrios utredning men möts konstant av... Endometr­ios Obesvarade
0
279