Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur många mvc-besök var er partner med på? av Anony­m (Olik­a­) Övrigt 167 0 Som rubriken säger, hur många besök var /är er partner med på hos barnmorskan?Jag har ett... Övrigt Obesvarade
0
167
Clearblue ägglossningstest av Snöfl­i­nga19­9­5 Övrigt 106 0 Hej!  har gjort Clearblue ägglossningstest samt rfsu ägglossningstest.  cb visar maximal f... Övrigt Obesvarade
0
106
Det är två streck men t-strecket är på "fel plats"? Hjälp!! av Anony­m (Okla­r­t) Barnläng­tan 165 0 Gjorde precis ett testa tidigt graviditets test från Rfsu och inom 3 minuter så dök det up... Barnläng­tan Obesvarade
0
165
Fröken Allvar av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 538 0 Tja Är du kvar på forumet? Övrigt Obesvarade
0
538
Novofem av Anony­m (MC) Hälsa 191 0 Hej,Fått novofem utskrivet mot klimakteriebesvär och ätit ca 1 vecka.Mår sådär. Illamående... Hälsa Obesvarade
0
191
Emthy noose symptom av Anony­m (Noos­e­) Hälsa 174 0 Hej!Är det någon som har erfarenhet  av detta jävliga tillstånd, gärna positiva vilket jag... Hälsa Obesvarade
0
174
Återföring av femdagars blasto på dag 6?? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 134 0 Hej! Vår klinik för återföring av fryst embryo sex dagar efter omslag. Troligtvis hade jag... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
134
Toalett sprutar vatten, bra rörmokare i Stockholm? av Anony­m (TS) Övrigt 405 0 Det här kom precis så olägligt som det kunde ha gjort för vi ska ha dop och gäster i helge... Övrigt Obesvarade
0
405
Hur gick senaste Tinderdejten? av Fjäri­l kär Relation­er 407 0 Helt ovetenskapligt och kul vore det intressant att veta hur Tinder funkar i verkligheten.... Relation­er Obesvarade
0
407
Otrolig smärta vid återföring av Vendl­a­s Provrörs­befr. / IVF 131 0 Hej!Är det ngn mer än jag som hade otrolig smärta vid embryoåterföring? Det tog typ "stopp... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
131
Rekovelle av Hallo­n­net Utrednin­g 240 0 Ska börja med rekovelle idag och fick information om sprutorna men när jag skulle hämta ut... Utrednin­g Obesvarade
0
240
BVC i Bromma av Mahaa­k Barnomso­rg 753 0 Jag är förstföderska och ska välja BVC, vill gärna ha någon i närheten där jag bor och und... Barnomso­rg Obesvarade
0
753
Du som har ADHD och fick diagnos i vuxen ålder... av Jimmy­7­5 Psykolog­i 346 0 Vad blev annorlunda efter diagnosen? Vad har hjälpt dig komma tillrätta med dina svårighet... Psykolog­i Obesvarade
0
346
Ingen utredning - igen av anony­m­ungkv­i­nna Hälsa 178 0 Jag har i princip i hela mitt liv (23 år gammal) haft problem med ledvärk i alla kroppens... Hälsa Obesvarade
0
178
Ni som äter fluoxetin.. av Anony­m (Majk­e­n11) Hälsa 130 0 Ska få en ny medicin som heter Fluoxetin och undrar om hur ni mådde från början? Lite orol... Hälsa Obesvarade
0
130
Eds-forum? av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 166 0 Hej, är det någon som vet om det finns något aktivt forum för eds (ehler danlos syndrom)?? Hälsa Obesvarade
0
166
Inställd ivf omgjord till ägglossning med Ovitrelle 5 mm Hyperekogen slemhinna innan ägglossning omöjligt bli gravid? av Melio­r­a Provrörs­befr. / IVF 217 0 Hej!  33 år gammal, AFC 9, 0,6 AMH Snälla ge mig hopp 😭min andra ivf med 350 IE go... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
217
Vilken kondomsort är generellt bäst? av Anony­m (flum­b­är) Kroppsli­gt 274 0 Hej! Jag tänkte köpa kondomer och undrar vilken kondomsort som är bäst enligt de flesta mä... Kroppsli­gt Obesvarade
0
274
Progesteron av Anna8­1­0110 Övrigt 2,0k 0 Någon som säljer progesteron ? Har slut på dem efter denna cykeln.  Vill gärna prova en el... Övrigt Obesvarade
0
2,0k
Tvåfingers...? av Anony­m (Lång­f­inger­) Sex & Sånt 708 0 Brukar du runka av din man med två fingrar ibland? Sex & Sånt Obesvarade
0
708