Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Plugga internationellt program av Anony­m (Fram­t­ida stude­n­t) Övrigt 491 0 Hej! Jag vill plugga ett magisterprogram men utbildningen som jag vill gå ges bara på enge... Övrigt Obesvarade
0
491
Har jag MS ? av Anony­m (MSrö­j­) Hälsa 225 0 Har till och från vad jag tror är MS skov.I vintras fick jag ett ganska långt skov, det kä... Hälsa Obesvarade
0
225
Vad föredrar du för Rockstar spel? av Sköld­e­n89 Dator & Teknik 195 0 Vilka spel av Rockstar tycker du om mest utav dessa spel? Dator & Teknik Obesvarade
0
195
Jobba extra med 3 månaders bebis av Anony­m (Vova­n­n) Barn 0-12mån 210 0 Hej. Min bebis är snart 3 månader, och jag funderar på om man kanske ska börja jobba lite... Barn 0-12mån Obesvarade
0
210
Erbjuder familjeterapi - Stockholm av Verap­a­l Förälder 241 0 Har du/ni utmaningar kring gränser, regler och konflikter hemma? Har ni svårt att kommuni... Förälder Obesvarade
0
241
Att vara funkis av Fredd­i­e K Psykisk ohälsa 169 0 Jag har inte valt att vara funkis, men nu är det som det är. Jag undrar om det finns någon... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
169
Begära utdrag av Anony­m (Hb) Juridik 610 0 Har man som förälder rätt att ta del av allt som har skrivits om ens barn under utveckling... Juridik Obesvarade
0
610
Frågor till bisexuella och binyfikna kvinnor. av Anony­m (Fråg­a­n) Homo/bi/­trans 501 0 Några frågor till dig som är bisexuell eller binyfiken tjej/kvinna...Skit i om det här är... Homo/bi/­trans Obesvarade
0
501
Någon tandläkare som kan ge svar? av Anony­m (Carr­o­) Hälsa 179 0 Hej! Finns en tandläkare här som kan ge mig lite svar? Jag kommer såklart vända mig till d... Hälsa Obesvarade
0
179
Rotfylla spricka av Anony­m (Tu) Kroppsli­gt 107 0 Någon aom Behövt rotfylla? Jag har haft ett stort hål i min rad och haft ilningar i den. i... Kroppsli­gt Obesvarade
0
107
Ofta mellanblödningar av BullS­j­ö Hälsa 126 0   Hej!I november förra året satte jag för andra gången i mitt liv in en P-stav efter några... Hälsa Obesvarade
0
126
Lekträff Nässjöområdet av Angel­v­ik Övrigt 333 0 Hej alla! Nyfiken på om det är fler som går hemma mycket på dagtid med barn och skulle kan... Övrigt Obesvarade
0
333
Gissa Könet pojke ellee flicka av G2016 Ultralju­d 272 0 Det skulle vara roligt att veta vad kubteorin säger om kön. V 13+1   Ultralju­d Obesvarade
0
272
Ni mammor med MC kort av Anony­m (TS) Övrigt 132 0 Jag har i flera år gått i tankarna att skaffa MC kort och motorcykel, men funderar om det... Övrigt Obesvarade
0
132
Vitt hus med röda knutar? av Anony­m (Nell­i­e) Övrigt 166 0 Röda hus med vita knutar finns det gott om. Men vad skulle ni säga om ett vitt hus med röd... Övrigt Obesvarade
0
166
Arbetsterapeut av Anony­m (D) Övrigt 110 0 Har blivit erbjuden arbetsterapeut via psykiatrin. För att få hjälp med kontakten med arbe... Övrigt Obesvarade
0
110
Bilsemester Köpenhamn-Luleå med barn+hundar, tips? av Anony­m (goin­g home) Övrigt 150 0 Snart är jag hemma igen! Nu med man, barn och hundar.Vi har nu bestämt oss för att bila fr... Övrigt Obesvarade
0
150
Vem kontakta östrogen nivå? av Anony­m (Mimm­i­) Hälsa 161 0 Hej, vem ska man kontakta om man vill kolla sin östrogen nivå? Är det gyn eller vc?  Hälsa Obesvarade
0
161
Ni som hade sparsam mens efter missfall av Saman­t­a245 Oro för missfall 1,4k 0 Hur gick det för er? Fick ni barn eller missfall igen?  Oro för missfall Obesvarade
0
1,4k
Familjeliv släpper podd! Lyssna på "Kära Familjeliv"! av Famil­j­elivs­r­edakt­i­onen Relation­sproblem 141 0 Kära Familjeliv – din nya onsdagstradition! Följ med när Saga och Jonna dyker ner i de mes... Relation­sproblem Obesvarade
0
141