Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Har du varit LVU-placerad pga ditt beteende? Du sökes till forskningsintervju av Anony­m (Fors­k­ningO­m­LVU) Övrigt 354 0 Har du varit placerad enligt LVU? Vill du dela med dig av dina upplevelser– anonymt – i en... Övrigt Obesvarade
0
354
Bidrottninggele??? av Anony­m (Hope­) Barnläng­tan 277 0 Hur länge tog ni bidrottningsgelé innan ni blev gravida? och var i er cykel började ni ta... Barnläng­tan Obesvarade
0
277
Gravid v 22, blev ensamstående idag… av Anony­m (Mali­n­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 533 0 Idag blev jag ensamstående igen. Har tre barn sedan innan på 7,16 å 20 år (samma pappa, vi... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
533
Orsaker till att bebis mådde dåligt av Anony­m (K) Gravidit­et 405 0 Hej,Sista 4 veckorna av graviditeten fick jag minskade fosterrörelser. Upprepade ctg visad... Gravidit­et Obesvarade
0
405
FK nekar SGI under ferieledighet av Paulm­e­du Barnomso­rg 845 0 Hej! Jag är nog varken först eller sist med att fråga om detta, men undrar om någon lärare... Barnomso­rg Obesvarade
0
845
FET Livio Falun av Anony­m (Evve­) Provrörs­befr. / IVF 163 0 Nu är det äntligen dax för oss för vår första frysåterföring. Jag är 40 år och sambon 33.... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
163
FET Livio Falun av Anony­m (Evve­) Provrörs­befr. / IVF 171 0 Nu är det äntligen dax för oss för vår första frysåterföring. Jag är 40 år och sambon 33.... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
171
Hur kommer man igång igen? av Desca­r­tes Sex & Sånt 172 0 Singel sedan ett år tillbaka och dessförinnan var jag gift i 5 år. Så nu är det dags för a... Sex & Sånt Obesvarade
0
172
Hur kommer man igång igen? av Anony­m (Man 40) Sex & Sånt 213 0 Jag har varit singel sedan jag skilde mig, och efter det som var en tung relation som inte... Sex & Sånt Obesvarade
0
213
Cb early testa tidigt av Anony­m (Elle­n­) Barnläng­tan 259 0 Hej fina!Jag och min man försöker få till ett syskon till min son som idag är 6 år, stort... Barnläng­tan Obesvarade
0
259
Har du rökande barn? av Anony­m (Gret­a­Li07) Tonåring 298 0 Hej!Jag går på gymnasiet i sista året och håller just nu på med mitt gymnasiearbete. Jag s... Tonåring Obesvarade
0
298
Information om forskning om fosterdiagnostik av Forsk­n­ing om foste­r­diagn­o­stik Fosterdi­agnostik 796 0 Mitt namn är Alma Aspeborg och jag är doktorand i etnologi vid Lunds universitet. Jag fors... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
796
Livio Gbg? av Julto­m­ten Provrörs­befr. / IVF 177 0 någon som har erfarenheter av ivf på Livio i Gbg? Hur var eran upplevelse? Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
177
Vad ger allt detta jämföra det? av Anony­m (Un) Psykolog­i 329 0 Hej! Jag undrar varför så många människor har ett behov av att jämföra sig med andra hela... Psykolog­i Obesvarade
0
329
Åldersskillnad av Anony­m (Ålde­r­) Relation­sproblem 271 0 vi alla ser olika på de o vet inte om relationsproblem är rätt plats att skriva i nå ja.Ja... Relation­sproblem Obesvarade
0
271
"Kasta han/hon" av Anony­m (Ambi­l­ent) Relation­sproblem 201 0 Hur kommer jag ur detta? Hur kan de låta som en lätt sak  ? Folk som säger kasta han, som... Relation­sproblem Obesvarade
0
201
Ark of sweden av Anony­m (Farm­o­r) Hälsa 112 0 Någon som har testat ? Hälsa Obesvarade
0
112
Redaktionen tipsar! av Famil­j­elivs­r­edakt­i­onen Nöje 211 0 Hej allihop, hoppas ni har en toppenvecka!  Det finns ju ett stort intresse för På Spåret... Nöje Obesvarade
0
211
P-spruta av amand­a­19920­4 Kroppsli­gt 227 0 Hej! Är det nån mer än jag som fått blödningar flera veckor efter p-spruta ? Jag tog min f... Kroppsli­gt Obesvarade
0
227
Har du levt i ett öppet förhållande? Journalist söker erfarenheter av lisad­w­eiert­z Efterlys­ning - media 520 0 Hej!Jag är frilansjournalist och skriver just nu en artikel för Bonnier om öppna relatione... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
520