Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Snälla föräldrar – kan ni hjälpa oss med vårt examensarbete? 🙏 av Emeli­e­98 Förälder 314 0 Hej! Jag läser sista terminen på det socialpsykologiska programmet vid Högskolan i Skövde... Förälder Obesvarade
0
314
Snälla föräldrar – kan ni hjälpa oss med vårt examensarbete? 🙏🏼 av Emeli­e­98 Efterlys­ning - media 156 0 Hej! Jag läser sista terminen på det socialpsykologiska programmet vid Högskolan i Skövde... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
156
Ny Beck - I Skuggorna av Sköld­e­n89 Övrigt 79 0 Nu släpps snart en Beckfilm igen. Ska ni ta och se filmen? Vad tyckte ni om senaste Beckfi... Övrigt Obesvarade
0
79
Fick akutopereras - nu orolig för bebis av Stran­g­ersla­n­d Andra trimeste­rn 441 0 Fick akutopereras i helgen då de upptäckte en cysta på min äggstock som var hela 12 cm och... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
441
Erfarenhet Ballerine pärlspiral av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 133 0 Hej! Jag efterlyser era berättelser och erfarenheter av Ballerine pärlspiral. Jag går i ta... Övrigt Obesvarade
0
133
Johan Falk? av Sköld­e­n89 Övrigt 94 0 Har du sett alla Johan Falk-filmerna? Vilka av filmerna är dom bästa med Johan Falk?Har du... Övrigt Obesvarade
0
94
Hur länge har ni väntat på beslut från myndigheter? av Mima1­2­3 Juridik 183 0 Jag är nyfiken på hur det ser ut för andra här inne. Hur lång tid har ni fått vänta på bes... Juridik Obesvarade
0
183
Hur länge har ni väntat på beslut från myndigheter? av Mima1­2­3 Juridik 126 0 Jag är nyfiken på hur det ser ut för andra här inne. Hur lång tid har ni fått vänta på bes... Juridik Obesvarade
0
126
Gått ur mammagrupper pga oro. av Anony­m (Oro) Föräldra­skap 467 0  Jag har varit med i olika större mammagrupper på Facebook, men har gått ur. Jag mår dålig... Föräldra­skap Obesvarade
0
467
Graviditettest av Rahil Övrigt 131 0 Hej allihopa! Jag är fyra dagar från mens, har en 28-dagars cykel och idag är jag 13 DPO (... Övrigt Obesvarade
0
131
Irriterar mig USA har så många roliga game shows! av Anony­m (Cool­t­) Nöje 148 0 Usa har så roliga game shows. Ser en nu som heter Rage the cage. The price is right borde... Nöje Obesvarade
0
148
Singel av Anony­m (?) Relation­sproblem 130 0 S = StressI = IsN = NowG = GoneL = Life’sE = Easier Relation­sproblem Obesvarade
0
130
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Myndighe­tskontak­t 392 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
392
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Relation­sproblem 74 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Relation­sproblem Obesvarade
0
74
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Missbruk 323 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Missbruk Obesvarade
0
323
Abilify/Aripiprazol/Spelmissbruk av Anony­m (I.H) Övrigt 103 0 2020 började jag med medicinen abilify som humörsstabiliserande. Medicinen fungerade bra i... Övrigt Obesvarade
0
103
49år och kanske gravid av Anony­m (Gamm­a­l) Hälsa 316 0 Känner ett så otroligt stark molande, inte ont, men så där påtagligt så det dränerar energ... Hälsa Obesvarade
0
316
Småpartierna och nya partier av Tom Araya Politik 104 0 Det här är en tråd om småpartierna utanför riksdagen och nya uppkommande partier.Du är väl... Politik Obesvarade
0
104
Gravid v16. Mår hemskt, någon mer? av Lilla­m­iia Andra trimeste­rn 531 0 Halloj allihopa!Jag finner det svårt att finna stöd från familjen just nu. jag har varit s... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
531
23 månaders som bits av Anony­m (Bita­r­en) Barn 1-2 år 605 0 Har en, som rubriken säger, 23 månaders som bits. Han kan bitas när som helst och alltid h... Barn 1-2 år Obesvarade
0
605