Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hård eller slak kuk? av Anony­m (Snop­p­en) Sex & Sånt 230 0 Vad tycker ni tjejer bäst om. En kul som är hård från början eller gillar ni se den växa?... Sex & Sånt Obesvarade
0
230
Femkamp lekar av Anony­m (Otto­) Nöje 63 0 Hej, Vi ska snart ha en aktivitetsdag med jobbet. Vi ska äta lite gott och ha lite lekar. ... Nöje Obesvarade
0
63
Infantila spasmer av Zavil­y Åkomma/s­jukdom 402 0 Hej!  jag önskar att komma i kontakt med andra som har barn vars drabbats av infantila spa... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
402
Vestibulit av Anony­m (Anon­y­m) Barnläng­tan 129 0 Hej, jag lider av vestibulit men har en otrolig barnlängtan. Har appen Flo och även köpt c... Barnläng­tan Obesvarade
0
129
IVF Livio Falun av Anony­m (Evel­i­na) 40+ 137 0 Efter ca 2 veckors behandling med sprutor så var vi i fredags iväg för äggplock som result... 40+ Obesvarade
0
137
iPhone 15 av Sköld­e­n89 Dator & Teknik 72 0 Äger ni en iPhone 15 eller mer? Är du nöjd med Mobilen? Vad gillar du att göra på mobilen? Dator & Teknik Obesvarade
0
72
Krom och antidepressiva av Anony­m (C) Kosthåll­ning 75 0 Kan man äta krom kosttillskott när man äter 75 mg sertralin dagligen?  Kosthåll­ning Obesvarade
0
75
Kan hoppet komma tillbaka? av Anony­m (Hopp­f­ull) Skilsmäs­sa/Separ­ation 161 0 Hej,jag och min flickvän har varit tillsammans i 10 år. För ca en månad sedan berättade ho... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
161
Jag behöver positiva historier 😭 är så rädd för MA av Anony­m (Exit­e­d and nervo­u­s) Oro för missfall 186 0 Hej, jag är nu i vecka 7+4 eller 7+5 jag var på ultraljud för att utesluta utomkvedshavand... Oro för missfall Obesvarade
0
186
Har du gjort test för födoämnesintolerans? av Anony­m (CPH) Kosthåll­ning 129 0 (Ny tråd så man kan svara anonymt om man vill)Har en massa magproblem, funderar på att köp... Kosthåll­ning Obesvarade
0
129
Har du gjort test för födoämnesintolerans? av Anony­m (CHP) Kosthåll­ning 93 0 Har en massa magproblem, funderar på att köpa hemtest. Någon som provat? Gav det något? Kosthåll­ning Obesvarade
0
93
Omskola mig till hantverksyrke med vad? av Anony­m (Förv­i­rrad) Ekonomi 196 0 Måste vara anonym då jag varit på samma förskola på liten ort i 30 år och inte vill att de... Ekonomi Obesvarade
0
196
Äl stegring vid mens?? av Anony­m (Barn­2­6) Fertilit­et & Kropp 77 0 Har konstiga symtom och konstig mens. är inne på första försök att bli gravid efter kemisk... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
77
Vill bli gravid av Johan­n­ajuli­a­n PCO 265 0 Hej, behöver råd/peppÄr under min tredje kur med letrezol. Första kuren var 2,5mg 1 tab oc... PCO Obesvarade
0
265
Vill bli gravid. Nidblödning? av Anony­m (Förh­o­ppnin­g­) Fertilit­et & Kropp 107 0 Hej. Jag hade mens 4-7 oktober. Ägglossning den 17 oktober. Och igår starta ljusrosa lätt... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
107
Ptsd av Anony­m (Trau­m­atise­r­ad) Övrigt 247 0 Hej!Jag har fått diagnosen c-ptsd, grundar sig till viss del i barndomen men även senare ö... Övrigt Obesvarade
0
247
Ung å kåt av Ungka­r­l20 Sex & Sånt 266 0 hej jag är en kille på 18 fyllda år och är rätt så kåt av mig skulle jag säga men inte så... Sex & Sånt Obesvarade
0
266
Vilken dejtingapp är den bästa?! av ThePe­r­fectF­a­ce Sex & Sånt 100 0 Tinder blir man bannad på utan anledning, vilken app är att rekommendera? Sex & Sånt Obesvarade
0
100
Vilken dejtingapp är den bästa?! av ThePe­r­fectF­a­ce Sex & Sånt 48 0 Tinder blir man bannad på utan anledning, vilken app är att rekommendera? Sex & Sånt Obesvarade
0
48
Maximal njutning av Anony­m (Mi) Sex & Sånt 274 0 Hur gör ni när ni vill uppnå maximal njutning själva? Vore mysigt med lite tips för oss tj... Sex & Sånt Obesvarade
0
274