Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Pojke eller flicka? av Eveli­n­a10 Ultralju­d 204 0 Pojke eller flicka?  v12 på bilden ❤️ Ultralju­d Obesvarade
0
204
Märklig känsla ibland av Anony­m (Gina­) Hälsa 251 0 Ibland har jag en konstig upplevelse.Får en känsla i kroppen som triggas av något sen känn... Hälsa Obesvarade
0
251
Bolt taxi av Anony­m (Nina­) Övrigt 288 0 Hej!knäpp fråga kanske men hur fungerar det att åka med Bolt ( Stockholm) dvs kan man förb... Övrigt Obesvarade
0
288
Husvagnsrenovering i Linköping av Anony­m (Händ­i­g?) Sport & Fritid 300 0 Nån som vet nåt ställe man kan stå med husvagn för att renovera o även sova över natten i... Sport & Fritid Obesvarade
0
300
Dina tankar kring bemötandet i sorg av Anony­m (Göra skill­n­ad) Sorg 311 0 Hej,   Under de senaste åren har flera personer i min omgivning och i mina vänners omgivni... Sorg Obesvarade
0
311
Nidblödning 14 dagar efter ÄL av Anony­m (Mina­7­) Gravidit­etssymto­m 157 0 hej, lite snabb info - fick tidigt missfall (v 5+) i början på juni månad & nu har jag... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
157
Chans att vara gravid av Anony­m (Nh) Barnläng­tan 101 0 Hej! Jag och min man hade sex på dag 10 av mencykeln, nu är det dag 18. min mencykel är of... Barnläng­tan Obesvarade
0
101
Startade din förlossning med orolig mage? av Anony­m (Läng­t­arrr) Tredje trimeste­rn 307 0 Givetvis går inget att förutspå baserat på andras berättelser, men det skulle bara vara ku... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
307
Gravid och mögel av Anony­m (Orol­i­g) Övrigt 173 0 Jag är lite orolig.. jag är gravid i vecka 31 och skulle gå igenom en plastlåda med barnkl... Övrigt Obesvarade
0
173
Nya lagen av Anony­m (CATa­s­trof) Katter 222 0 Hur många här har inte registrerat sin katt?varför? Katter Obesvarade
0
222
Elektrisk bäckenbottentränare? av Anony­m (G) Kroppsli­gt 101 0 Någon som använt en sådan och kan ge omdöme? Har bra omdöme på nätet men kan ju vara köpta... Kroppsli­gt Obesvarade
0
101
Ta ut föräldraledighet för besök inom mödravården. Hur gjorde ni? av Sandr­a­221 Arbetsli­vet 381 0 Hej!Jag är inne i tredje trimestern och har ganska många besök inom mödravården framöver.... Arbetsli­vet Obesvarade
0
381
6 åring avundsjuk på småsyskon av Anony­m (Fund­e­rsam) Barn/fun­ktionshi­nder 365 0 Vårt barn fyller 7år här i höst.Har bland annat autism. Men vi har länge snart 3 år  trils... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
365
ÅMÅL! Lekträff/promenadkompis? av Anony­m (Auro­r­a) Hemmaför­älder 182 0 Hej! Jag är 31 år och har två barn på 5 och 2 år. Bor i närheten av Åmål. Jag är delvis he... Hemmaför­älder Obesvarade
0
182
Singelkvinnor, livet 2.0 KK FWB. av Anony­m (Nyfi­k­en TS) Övrigt 103 0 Vänder mig till er självständiga singelkvinnor som gillar sex, lever livet 2.0 med utflugn... Övrigt Obesvarade
0
103
Kapitelnamn till Ronja och Lejonhjärta av Aniie­e Övrigt 145 0 Jag sitter och lurar på konstigheter igen. Dagens ämne: Varför i hela friden har Ronja Röv... Övrigt Obesvarade
0
145
Ps5, playstation store av Anony­m (H) Övrigt 63 0 Tror ni att det till halloween kommer bli rea på spelet Until dawn, det uppdaterade för ps... Övrigt Obesvarade
0
63
Mamma kompisar alingsås av Sandr­a­linne­a­123 Barn 0-12mån 667 0 Hejsan, jag är 27 år & bor i sörhaga i alingsås, har tvillingar på 8 månader 2 flickor... Barn 0-12mån Obesvarade
0
667
Kondylom av Anony­m (S) Kroppsli­gt 164 0 känns så jobbigt men jag har fått kondylom. känner mig så galet ledsen och har världens ot... Kroppsli­gt Obesvarade
0
164
Gissa könet? av Anony­m (Csma­m­ma) Ultralju­d 319 0 Hej! Är gravid med nummer 2 i vecka 13+1 idag. Ultraljudet togs i vecka 12+6 dvs 2 dagar s... Ultralju­d Obesvarade
0
319