Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Förstföderska tyst utdragen latensfas av morgo­n­pigg1­1­2 Övrigt 223 0 Är förstföderska och idag BF+2.Har haft molande värk ett par gånger varje dag i en vecka n... Övrigt Obesvarade
0
223
Fråga angående ovitrelle av Anony­m (Carr­e­ssa) Behandli­ngar 221 0 Hej! tog min första ovitrelle sputa den 22a Juni 2025. Har inte fått min mens än. Har grav... Behandli­ngar Obesvarade
0
221
Föda i Kristianstad eller Lund 2025? av Anony­m (Se) Övrigt 69 0 Hej,Har svårt att välja om jag vill föda i Kristianstad eller Lund… Någon med erfarenheter... Övrigt Obesvarade
0
69
Umgås era tonåringar med vänner irl? av Anony­m (Dage­n­s ungdo­m­?) Tonåring 311 0 Min son är 15 år och är alltid hemma på fritiden. Han har ett kompisgäng på 4-5 personer (... Tonåring Obesvarade
0
311
Rycker i min livmoder av Anony­m (Ryck­a­nde livmo­d­er) Kroppsli­gt 121 0 Undrar vad det kan vara när min livmoder rycker. Det gör inte ont. Den börjar rycka på vän... Kroppsli­gt Obesvarade
0
121
30+ juristprogrammet SU av Anony­m (30+s­t­udent­e­n) Övrigt 228 0 Hej! Jag planerar att börja plugga till jurist på SU nu till hösten, jag känner mig dock l... Övrigt Obesvarade
0
228
Barn som är svårt att söva av Anony­m (Lina­) Barn 0-12mån 692 0 Mitt barn är 11 månader och har alltid varit svår att söva. Han har aldrig somnat på egen... Barn 0-12mån Obesvarade
0
692
Hindersprövning - hur lång tid tog den för er? av Anony­m (O8O) Anonyma diskussi­oner 146 0 Har fått information om att handläggningen tar ca 4 veckor men hört att det kan gå snabbar... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
146
Stora bebisar av Anony­m (Orol­i­gmamm­a­) Övrigt 149 0 Hej,Jag är gravid med mitt fjärde barn,  och undrar om någon annan har fått stora barn och... Övrigt Obesvarade
0
149
Fler gravida som är sjuka just nu? av timel­e­ss Andra trimeste­rn 884 0 Gravid i v 23 och dottern insjukna i något kortvarigt i onsdags (feber, kroppsvärk, huvudv... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
884
Ni som tar minipiller desogestrel av Saman­t­a245 Hälsa 105 0 Funkar den bra? Har du blivit mensfri eller har mensen minskat? Hälsa Obesvarade
0
105
Ärrvävnad/sammanväxning av SagaN­9­0 Ofrivill­ig barnlösh­et 309 0 Hej! Jag måste bara få skriva av mig och fråga om någon befinner sig i en liknande situati... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
309
X-konto borttaget utan anledning av Anony­m (Allt­s­å) Övrigt 127 0 Någon annan som varit med om det? Jag överklagade, men blev nekad och meddelad att kontot... Övrigt Obesvarade
0
127
3 täta stimuleringar i rad? av EJT Provrörs­befr. / IVF 158 0 Vi har köpt 3-paket privat för att försöka få syskon. Vi körde första stimuleringen i apri... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
158
Modulskola under renovering av skola av Anony­m (mamm­a­) Skola 387 0 Hej, jag undrar vad ni har för erfarenhet av modulskolor under renovering av skolbyggnaden... Skola Obesvarade
0
387
Bästa gynekologen i Stockholm? av Anony­m (E) Sex & Sånt 383 0 Har ni några tips/råd på bra, duktiga, erfarna gynekologer i Stockholm som hjälpt er? Har... Sex & Sånt Obesvarade
0
383
Någon med inflammatorisk tarmsjukdom som kan beskriva hur det är?! Och vad era symtom var/är? av Anony­m (Nerv­ö­s) Hälsa 190 0 Hej! Jag undrar om det är någon som vill berätta sina symtom (IBD) och chrons. Hur mår ni?... Hälsa Obesvarade
0
190
Min 3 åring vaknar fortfarande flera gånger per natt av Belle­9­3 Barn 3-5 år 374 0 Alla mina vänners 3 åringar sover genom nätterna … det spelar ingen roll vad man än gör ,... Barn 3-5 år Obesvarade
0
374
Crush i butiken? av Shame­i­susel­e­ss Relation­er 263 0 Har ni någon crush i någon personal i en butik nära er? Hur ofta går ni till affären för a... Relation­er Obesvarade
0
263
Syskonförsök ivf av nsnug­g­les Provrörs­befr. / IVF 138 0 Hej!  Jag och min man gjorde ivf 2023 och fick en son maj 2024. Vi har kvar en blastocysta... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
138