Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur ser du som förälder på studenters mat och ekonomi? av _Nora Förälder 412 0 Vi genomför en kort enkät för att förstå hur föräldrar upplever sina barns matvanor och ma... Förälder Obesvarade
0
412
Vilket preventivmedel har hjälpt er som har hormonell acne och migrän med aura? av HuxFl­u­xApel­s­in Hälsa 174 0 Jag har migrän med aura som uppkommer varje till varannan månad. På grund av det får jag i... Hälsa Obesvarade
0
174
Tips på bra optiker eller nätbutik för glasögon av chocl­a­te Övrigt 100 0 Hej! Jag behöver nya glasögon och letar efter en nätbutik alt. en optiker som slipar glas... Övrigt Obesvarade
0
100
Polyp och gravidhet av Anony­m (Ca&A­h­09) Första barnet 634 0 Är det någon som har upplever ett gravidhet med en stor polyp i livmoderhalsen? Vi är på v... Första barnet Obesvarade
0
634
Bugaboo Bee av Anony­m (Hsks­k­) Barnvagn­ar 741 0 Hej!  vad säger ni som har en Bee, fungerar det att bo 3 trappor upp utan hiss med ett bee... Barnvagn­ar Obesvarade
0
741
Föräldrapenning student av anony­m­is1 Barnomso­rg 973 0 Hej,Någon som vet vad som gäller om man får barn under studierna där msn jobbar vid sidan... Barnomso­rg Obesvarade
0
973
Gravid och behöver er erfarenhet av inise­n­hj Grav. komplika­tioner 507 0 Jag behöver lite positivitet just nu. 11 dagar efter beräknad ägglossning plussade jag på... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
507
Provera för att kicka igång ägglossning?! av Anony­m (Mall­a­n) Svårt att få barn 847 0 Hej!   Jag och min partner försöker bli gravida men min cykel har börjat strula ganska myc... Svårt att få barn Obesvarade
0
847
Vem är mest sjuk – våldtäcksman eller nekrofil? av Anony­m (Syra­k­) Samhälle 112 0   Jag blev helt chockad i ett samtal när någon sa att en nekrofil är mer sjuk än en våldtä... Samhälle Obesvarade
0
112
Gissa kön utifrån tidigt RUL av Blomm­a­n2026 Ultralju­d 688 0 Vi var på tidigt RUL för någon vecka sedan och upptäckte nu denna bild i bildalbumet vi fi... Ultralju­d Obesvarade
0
688
Lära sig ditt barn engelska via skärm? av Anony­m (Fors­k­ing) Barn 3-5 år 480 0 Delta i forskning om hur barn lär sig språk via skärmar.  Svara på enkäten här:  https://r... Barn 3-5 år Obesvarade
0
480
Analys: Hur optimerar ni matbudgeten mot inflationen? (Söker data) av Jakeo­c Matlagni­ng 246 0 Hej! Med tanke på de kraftiga prisökningarna på livsmedel de senaste åren har jag börjat t... Matlagni­ng Obesvarade
0
246
Analys: Hur optimerar ni matbudgeten mot inflationen? (Söker data) av Jakeo­c Konsumen­t/Inhand­la 360 0 Hej! Med tanke på de kraftiga prisökningarna på livsmedel de senaste åren har jag börjat t... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
360
Motivation till att äta bättre? av Anony­m (Sock­e­rsuge­n­) Kosthåll­ning 391 0 Har i flera år tänkt och försökt bli lite nyttigare, för att det "ska man". Men saknar hel... Kosthåll­ning Obesvarade
0
391
"Böjbara" skärmskydd till mobil av tonto­n­86 Dator & Teknik 409 0 Hej!Jag ser hela tiden olika reklam-reels om mobilskärmskydd som INTE är härdat glas, utan... Dator & Teknik Obesvarade
0
409
Ews av mfalq Sex & Sånt 478 0 Är det fler här som planerar att gå på Swedish Swingers Event / Club Lumas 'Eyes Wide Shut... Sex & Sånt Obesvarade
0
478
Kejsarsnitt utomlands? av Sara_­N­kwe Övrigt 206 0 Hej! Jag är journalist med särskilt intresse för kvinnors hälsa. Just nu gör jag research... Övrigt Obesvarade
0
206
Ovitrelle + Letrozol av Dengo­d­afen Behandli­ngar 183 0 Söker kvinnor som försöker bli gravida men har svår och vill prova ovitrelle + letrozol. H... Behandli­ngar Obesvarade
0
183
Hickig bebis av Anony­m (halp­) Övrigt 116 0 Min 12 dagar gamla bebis hickar massor. På BB sa be att bebisar gör det för att expandera... Övrigt Obesvarade
0
116
Ni som använt Voxra av peter­_­e Psykolog­i 531 0 HejHar gått på Sertralin i över 10år. Men i höstas så fick jag en period då jag jag gick r... Psykolog­i Obesvarade
0
531