Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Stora hårda korn i bebisbajs, hjälp! av Ellar­s Barn 0-12mån 505 0 Hej, våran 8 veckors bebis har haft problem med sin mage sedan han var någon vecka! Magkni... Barn 0-12mån Obesvarade
0
505
Påkommen att onanera av Anony­m (Anon­y­m man) Sex & Sånt 594 0 Jag förstår att merparten av kvinnor blir äcklade av att se män som blir kåta av att kvinn... Sex & Sånt Obesvarade
0
594
lumbalpunktion (Ryggmärgsprov) av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 93 0 Hej alla fina! Jag hoppas ni kan hjälpa mig med lite råd, tips, eller bara några lugnande... Hälsa Obesvarade
0
93
Spänningsyrsel av Anony­m (Ida) Hälsa 79 0 Nån som har spänningsyrsel? Hur känns det?! Hälsa Obesvarade
0
79
Spänningar i kroppen av Anony­m (Ida) Hälsa 88 0 Jag har länge haft spänningshuvudvärk och ont i nacke och rygg.Men nu även yrsel och ostad... Hälsa Obesvarade
0
88
Hur? av Anony­m (Henr­i­k) Skilsmäs­sa/Separ­ation 263 0 HejJag har en relation på ca 30 år med min respektive. Jag undrar hur man rent praktiskt f... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
263
Flerbarnsprövning vid omvårdnadsbidrag. av Anony­m (TS) Föräldra­skap 256 0 Såhär skriver Försäkringskassan i sina riktlinjer: "5.6 Flerbarnsprövning Oavsett om det ä... Föräldra­skap Obesvarade
0
256
Vad tycker du om denna låt? (VIDEO) av Anony­m (Anon­y­m) Anonyma diskussi­oner 213 0 TjaHar lyssnat på denna låt hela dagen och undrar vad du tycker om den?Video: https://www.... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
213
Fluoxetin enbart vid PMS? av Anony­m (Pmsk­l­imakt­e­rieja­g­et) Hälsa 98 0 någon som har erfarenhet att äta fluoxetin enbart vid PMS? Jag har behov av det, har tidig... Hälsa Obesvarade
0
98
Vill du vara med och dela dina erfarenheter av titreringsprocessen av ADHD-medicin? av clinn­e­a94 Barn/fun­ktionshi­nder 283 0 Vi är fyra studenter på Nackademin som har fått i uppdrag av Karolinska Institutet Innovat... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
283
Verktyg för barn av Hanna­0­5LTU Efterlys­ning - media 290 0 Hej!Mitt namn är Hanna och jag studerar på Luleå Tekniska Universitet. Vi är en grupp på f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
290
Undersökning: Kan vi bli mer aktiva i en passiv vardag? av svens­i­ki Övrigt 350 0 Vi undersöker hur användare med rätt metoder och verktyg kan bli mer aktiv utifrån innehål... Övrigt Obesvarade
0
350
Svårt att försäkra A-traktor av Anony­m (Dani­e­l) Konsumen­t/Inhand­la 772 0 Hejsan!Nu har min dotter fyllt 15år och hon behöver en A-traktor då vi bor ca 2 mil från s... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
772
Bil av Anony­m (Råd.­.­.) Övrigt 517 0 Hej!  Jag tänker köpa en PHEV Mazda CX-60. Finns dem som äger den eller inte och skulle rå... Övrigt Obesvarade
0
517
Bil av Anony­m (Bil PHEV) Övrigt 174 0 Hej! Jag tänker köpa en PHEV Mazda CX-60.Finns dem som äger den eller inte och skulle råda... Övrigt Obesvarade
0
174
Islam och Moral ut ett etiskt perspektiv av Anony­m (Miss Mindu­l­ness) Etik 359 0 på vilket sätt skulle du säga Islam påverkar samhällsbildning sett till jämställdhet, demo... Etik Obesvarade
0
359
Enkätundersökning förälder till barn som haft/ansökt/rekommenderats uppskjuten skolplikt (Masteruppsats) av Sofia Frost­e­lid Barn/fun­ktionshi­nder 316 0 Hej, är du förälder till ett barn som har haft uppskjuten skolplikt, blivit rekommenderad... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
316
Mediala förmågor och investeringar? av Anony­m (Ia) Övrigt 178 0 Nu vet jag inte lös om det finns några mediala människor här på familjeliv, men det är min... Övrigt Obesvarade
0
178
Finspång av Anony­m (IF) Övrigt 292 0 Hej! Vi har funderat att köpa hus i Finspån. Vill någon dela med sig hur det är att bo där... Övrigt Obesvarade
0
292
Vänner (par) med småbarn sökes. av Robdi­n­e Nöje 101 0 Vänner sökes i Stockholm med omnejd o gärna Östra Stockholm mot Täby, Åkersberga hållet.Vi... Nöje Obesvarade
0
101