Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Poesi i sommarnatt av Maria­n­ne123­4­5 Nöje 174 0 Poesi i sommarnatt med Bröderna Glans Tycker ni att det är en fin låt om kärlek?https://op... Nöje Obesvarade
0
174
Söker bra medium eller spåtant av Mr Walke­r Övrigt 672 0 Hej!Hoppas att allt är bra med er ute i stugorna.Letar efter ett bra medium eller spåtant... Övrigt Obesvarade
0
672
LÖF av Patie­n­tAI Hälsa 295 0 Skapat en hemsida för oss som kämpar mot Löf. Steg-för-steg vad som behöver göras https://... Hälsa Obesvarade
0
295
Cosmic av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 507 0 Hej!Nån vårdpersonal här som jobbar för Region Dalarna och kan berätta mer om hur journalb... Övrigt Obesvarade
0
507
Journal Cosmic av Anony­m (Anon­y­m) Öron-näs­a-hals- läkaren 212 0 Hej!Nån vårdpersonal här som jobbar för Region Dalarna och kan berätta mer om hur journalb... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
212
IviMed i Polen av Anony­m (Barn­l­ös) Provrörs­befr. / IVF 254 0 Jag och min fru (47) år är barnlösa och funderar på IVF i Polen med InviMed (som tillåter... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
254
Analfissur efter förlossning av Anony­m (AK) Hälsa 219 0 Hej!Jag skriver detta till dig som kanske är i samma situation jag var i för några månader... Hälsa Obesvarade
0
219
Vad är ett bra VPN? Skrev en guide på svenska av JohnE­r­ik Dator & Teknik 249 0 Hej! Många i min omgivning har börjat fråga om VPN men tycker det är krångligt att förstå... Dator & Teknik Obesvarade
0
249
Märkliga symptom efter färsk återföring av 5-dagars blastosyst av Anony­m (Den ensam­s­tåend­e försö­k­aren) Gravidit­etssymto­m 1,1k 0 Hej, jag gjorde en återföring av 5-dagars blastocyst för 8 dagar sedan. Igår blev jag snur... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
1,1k
Könsbestämnings IVF på Cypern av clara­b­aba Barnläng­tan 264 0 Hej!Jag har två söner och drömmer nästa gång om en dotter. På ivfcypern kan man göra PGD/P... Barnläng­tan Obesvarade
0
264
Mammabyxor med långa ben av Malin­L­una Övrigt 173 0 Hej!  Gravid långis (183 cm) här och i behov av gravidbyxor med långa ben. Både vanliga by... Övrigt Obesvarade
0
173
Löpband tips av Orkid­e Sport & Fritid 298 0 Löpband Mitt löpband har gett upp. Livsviktigt i mitt familjeliv attJag har ett så jag ka... Sport & Fritid Obesvarade
0
298
Snälla föräldrar – kan ni hjälpa oss med vårt examensarbete? 🙏 av Emeli­e­98 Förälder 623 0 Hej! Jag läser sista terminen på det socialpsykologiska programmet vid Högskolan i Skövde... Förälder Obesvarade
0
623
Snälla föräldrar – kan ni hjälpa oss med vårt examensarbete? 🙏🏼 av Emeli­e­98 Efterlys­ning - media 222 0 Hej! Jag läser sista terminen på det socialpsykologiska programmet vid Högskolan i Skövde... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
222
Ny Beck - I Skuggorna av Sköld­e­n89 Övrigt 163 0 Nu släpps snart en Beckfilm igen. Ska ni ta och se filmen? Vad tyckte ni om senaste Beckfi... Övrigt Obesvarade
0
163
Fick akutopereras - nu orolig för bebis av Stran­g­ersla­n­d Andra trimeste­rn 910 0 Fick akutopereras i helgen då de upptäckte en cysta på min äggstock som var hela 12 cm och... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
910
Erfarenhet Ballerine pärlspiral av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 168 0 Hej! Jag efterlyser era berättelser och erfarenheter av Ballerine pärlspiral. Jag går i ta... Övrigt Obesvarade
0
168
Johan Falk? av Sköld­e­n89 Övrigt 154 0 Har du sett alla Johan Falk-filmerna? Vilka av filmerna är dom bästa med Johan Falk?Har du... Övrigt Obesvarade
0
154
Hur länge har ni väntat på beslut från myndigheter? av Mima1­2­3 Juridik 324 0 Jag är nyfiken på hur det ser ut för andra här inne. Hur lång tid har ni fått vänta på bes... Juridik Obesvarade
0
324
Hur länge har ni väntat på beslut från myndigheter? av Mima1­2­3 Juridik 207 0 Jag är nyfiken på hur det ser ut för andra här inne. Hur lång tid har ni fått vänta på bes... Juridik Obesvarade
0
207