Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nya lagen av Anony­m (CATa­s­trof) Katter 236 0 Hur många här har inte registrerat sin katt?varför? Katter Obesvarade
0
236
Elektrisk bäckenbottentränare? av Anony­m (G) Kroppsli­gt 103 0 Någon som använt en sådan och kan ge omdöme? Har bra omdöme på nätet men kan ju vara köpta... Kroppsli­gt Obesvarade
0
103
Ta ut föräldraledighet för besök inom mödravården. Hur gjorde ni? av Sandr­a­221 Arbetsli­vet 449 0 Hej!Jag är inne i tredje trimestern och har ganska många besök inom mödravården framöver.... Arbetsli­vet Obesvarade
0
449
6 åring avundsjuk på småsyskon av Anony­m (Fund­e­rsam) Barn/fun­ktionshi­nder 380 0 Vårt barn fyller 7år här i höst.Har bland annat autism. Men vi har länge snart 3 år  trils... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
380
ÅMÅL! Lekträff/promenadkompis? av Anony­m (Auro­r­a) Hemmaför­älder 198 0 Hej! Jag är 31 år och har två barn på 5 och 2 år. Bor i närheten av Åmål. Jag är delvis he... Hemmaför­älder Obesvarade
0
198
Singelkvinnor, livet 2.0 KK FWB. av Anony­m (Nyfi­k­en TS) Övrigt 107 0 Vänder mig till er självständiga singelkvinnor som gillar sex, lever livet 2.0 med utflugn... Övrigt Obesvarade
0
107
Kapitelnamn till Ronja och Lejonhjärta av Aniie­e Övrigt 152 0 Jag sitter och lurar på konstigheter igen. Dagens ämne: Varför i hela friden har Ronja Röv... Övrigt Obesvarade
0
152
Ps5, playstation store av Anony­m (H) Övrigt 66 0 Tror ni att det till halloween kommer bli rea på spelet Until dawn, det uppdaterade för ps... Övrigt Obesvarade
0
66
Mamma kompisar alingsås av Sandr­a­linne­a­123 Barn 0-12mån 719 0 Hejsan, jag är 27 år & bor i sörhaga i alingsås, har tvillingar på 8 månader 2 flickor... Barn 0-12mån Obesvarade
0
719
Kondylom av Anony­m (S) Kroppsli­gt 173 0 känns så jobbigt men jag har fått kondylom. känner mig så galet ledsen och har världens ot... Kroppsli­gt Obesvarade
0
173
Gissa könet? av Anony­m (Csma­m­ma) Ultralju­d 329 0 Hej! Är gravid med nummer 2 i vecka 13+1 idag. Ultraljudet togs i vecka 12+6 dvs 2 dagar s... Ultralju­d Obesvarade
0
329
Timmervargen av Anony­m (Anon­y­m) Anonyma diskussi­oner 213 0 TjaFinns du på Familjeliv? Har sökt dig ett tag Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
213
SOS stipendiet Global Grant av Anony­m (Kurt­i­) Ekonomi 102 0 Hej. Nån som fått eller har nån info? Ekonomi Obesvarade
0
102
Svårt att få jobb som förskollärare? av Anony­m (Anna­) Samhälle 190 0 Hej!Bor i Stockholm, läser till förskollärare och är (förhoppningsvis) färdigutbildad till... Samhälle Obesvarade
0
190
Hur vill du (hetero) tjej att det ska vara? av Anony­m (Yes-­b­ox) Sex & Sånt 420 0 Om du ska ha sex, vill du då "bli knullad" av killen, vill du "knulla" killen eller kommer... Sex & Sånt Obesvarade
0
420
Det ser ut som att 2026 års inkokmstökning kommer landa på 95 kr/månad av Anony­m (pros­p­ekt) Övrigt 167 0 Före skatt. Så ser prognosen ut för garantisjukersättningen. 0,7% eller ca 1/3 av inflatio... Övrigt Obesvarade
0
167
Bilförsäkrine av Anony­m (Undr­a­n) Övrigt 101 0 Hej!Funderar på att skaffa en tilläggsförsäkring,Har bilen helförsäkrad,men det ingår ej h... Övrigt Obesvarade
0
101
Hur länge ska vi blunda för att ungdomar och till och med barn radikaliseras? av Tyra myra Politik 153 0 Varför är det så tyst om radikaliseringen av våra ungdomar?  Nu menar jag alla former av r... Politik Obesvarade
0
153
Förlossning Lund eller Malmö? av SaraA­u­gusti Övrigt 121 0 Hej, Jag undrar vad ni har för erfarenheter av att föda i antingen Lund eller Malmö? Jag ä... Övrigt Obesvarade
0
121
Graviditetspenning - Begränsning av antal ord på Försäkringskassan?! av Sandr­a­221 Arbetsli­vet 706 0 Hej! Ska skicka in en ansökan gällande graviditetspenning. Jag har först skrivit text i et... Arbetsli­vet Obesvarade
0
706