Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Erfarenhet Ballerine pärlspiral av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 147 0 Hej! Jag efterlyser era berättelser och erfarenheter av Ballerine pärlspiral. Jag går i ta... Övrigt Obesvarade
0
147
Johan Falk? av Sköld­e­n89 Övrigt 130 0 Har du sett alla Johan Falk-filmerna? Vilka av filmerna är dom bästa med Johan Falk?Har du... Övrigt Obesvarade
0
130
Hur länge har ni väntat på beslut från myndigheter? av Mima1­2­3 Juridik 238 0 Jag är nyfiken på hur det ser ut för andra här inne. Hur lång tid har ni fått vänta på bes... Juridik Obesvarade
0
238
Hur länge har ni väntat på beslut från myndigheter? av Mima1­2­3 Juridik 158 0 Jag är nyfiken på hur det ser ut för andra här inne. Hur lång tid har ni fått vänta på bes... Juridik Obesvarade
0
158
Gått ur mammagrupper pga oro. av Anony­m (Oro) Föräldra­skap 499 0  Jag har varit med i olika större mammagrupper på Facebook, men har gått ur. Jag mår dålig... Föräldra­skap Obesvarade
0
499
Graviditettest av Rahil Övrigt 146 0 Hej allihopa! Jag är fyra dagar från mens, har en 28-dagars cykel och idag är jag 13 DPO (... Övrigt Obesvarade
0
146
Irriterar mig USA har så många roliga game shows! av Anony­m (Cool­t­) Nöje 178 0 Usa har så roliga game shows. Ser en nu som heter Rage the cage. The price is right borde... Nöje Obesvarade
0
178
Singel av Anony­m (?) Relation­sproblem 141 0 S = StressI = IsN = NowG = GoneL = Life’sE = Easier Relation­sproblem Obesvarade
0
141
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Myndighe­tskontak­t 415 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
415
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Relation­sproblem 81 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Relation­sproblem Obesvarade
0
81
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Missbruk 542 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Missbruk Obesvarade
0
542
Abilify/Aripiprazol/Spelmissbruk av Anony­m (I.H) Övrigt 113 0 2020 började jag med medicinen abilify som humörsstabiliserande. Medicinen fungerade bra i... Övrigt Obesvarade
0
113
49år och kanske gravid av Anony­m (Gamm­a­l) Hälsa 348 0 Känner ett så otroligt stark molande, inte ont, men så där påtagligt så det dränerar energ... Hälsa Obesvarade
0
348
Småpartierna och nya partier av Tom Araya Politik 140 0 Det här är en tråd om småpartierna utanför riksdagen och nya uppkommande partier.Du är väl... Politik Obesvarade
0
140
Gravid v16. Mår hemskt, någon mer? av Lilla­m­iia Andra trimeste­rn 719 0 Halloj allihopa!Jag finner det svårt att finna stöd från familjen just nu. jag har varit s... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
719
23 månaders som bits av Anony­m (Bita­r­en) Barn 1-2 år 716 0 Har en, som rubriken säger, 23 månaders som bits. Han kan bitas när som helst och alltid h... Barn 1-2 år Obesvarade
0
716
Råd gällande plötsliga blödningar med p-stav av Anony­m (CJ) Hälsa 205 0 Jag är i behov av råd gällande min p-stav och vad jag egentligen bör göra. Detta är min fj... Hälsa Obesvarade
0
205
Ätstört beteende av stins­e­n1 Kosthåll­ning 669 0 Jag har funderingar på kroppsuppfattning och bakgrund till ätstörningar.Har själv haft pro... Kosthåll­ning Obesvarade
0
669
Svenskt medborgarskap av Marcu­s­12398­7­97980­8 Efterlys­ning - media 236 0 Vi är ifrån Marina Läroverket åk 2 i Danderyd och vi har fått en uppgift i samhällskunskap... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
236
Liten hopfällbar motionscykel av Gizza­8­1 Hälsa 167 0 Jag funderar på att skaffa en motionscykel. Den ska vara hopfällbar  och inte för skrymman... Hälsa Obesvarade
0
167