Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ni som använt Voxra av peter­_­e Psykolog­i 535 0 HejHar gått på Sertralin i över 10år. Men i höstas så fick jag en period då jag jag gick r... Psykolog­i Obesvarade
0
535
Vad äter era 7-8 månaders? av Anony­m (Matm­a­mma) Barn 0-12mån 332 0 Min bebis äter just nu 4 mål om dagen. De ser ut såhär:Frukost: barngröt m fruktLunch: bar... Barn 0-12mån Obesvarade
0
332
Existentiell kris? av Anony­m (Moe) Psykisk ohälsa 274 0 Har en hel del förändringar på gång i livet. Jag ska flytta och börja nytt jobb efter mång... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
274
Att se länder via YouTube och streaming av Sköld­e­n89 Resor: Resor 1,3k 0 Det kanske är vanligt att man väljer att se naturen istället för att uppleva själv kanske.... Resor: Resor Obesvarade
0
1,3k
Ofostrig graviditet? av Anony­m (Uppg­i­ven) Oro för missfall 755 0 Hjälp vilket helvete senaste veckan har varit.. idag är jag 7+0 veckor gången. Var på tidi... Oro för missfall Obesvarade
0
755
Deprimerad halvår efter hjärtop? av Anony­m (Hon) Kroppsli­gt 167 0 Hade öppen hjärtop för ca ett halvår sen... det gick komplikationsfritt och jag har inte h... Kroppsli­gt Obesvarade
0
167
Tjejor, behöver solskenshistorier efter kemisk graviditet av 62546 Barnläng­tan 306 0 Plussade dop 10-11 men slutade tyvärr i kemiskt. Vår första heminsemination, nedslagna och... Barnläng­tan Obesvarade
0
306
Fråga. Ni som jobbar inom soc, barn. Kan ni läsa folk? av Ofilt­r­erats­a­mtall­3 Samhälle 268 0 Jag haft en person sen tidigare i mitt liv och en annan som jag är bekant med, som har ham... Samhälle Obesvarade
0
268
Mello av Anony­m (Nu kör vi) Nöje 195 0 Vad säger vi om kvällen bidrag? Liten snack tråd inför ikväll. Nu kör vi.  Nöje Obesvarade
0
195
CKD- kronisk njursvikt av Anony­m (Ylle­) Hälsa 199 0 Hej på erFinns det fler här med ckd? Vore kul att höra hur ni mår.Kram Lasse Hälsa Obesvarade
0
199
Viktnedgång Max 10% vilken dag? (Nyfödd) av Anony­m (Nyma­m­ma) Amning 695 0 hej,när man säger att en viktnedgång på max 10% är ok för nyfödd, menar man då dag 2 el da... Amning Obesvarade
0
695
Vi som lever i sexlös förhållande ♥️ av AirMa­n Minskad lust 454 0 När slutade du känna dig åtrådd? När slutade någon vilja ha dig på riktigt? Du kanske har... Minskad lust Obesvarade
0
454
Tandsprickning, smärta och paracetamol av Anony­m (Tant­A­lvedo­n­) Barn 1-2 år 398 0 Sonen har alltid sovit dåligt men det har blivit tio resor värre varje gång det har varit... Barn 1-2 år Obesvarade
0
398
Sätter i halsen vid vaket och sovande tillstånd, gråter och bråkar med mat av Anony­m (Orol­i­g föräl­d­er) Barn 0-12mån 187 0 Min 3 månaders bebis har börjat sätta i halsen utan att spy. Har hänt när hon sover och nä... Barn 0-12mån Obesvarade
0
187
Avbröt Gonal-f vid 15 mm – ingen egen ägglossning – trigger eller bara invänta blödning inför IVF? av Anony­m (förs­ö­karen­) Provrörs­befr. / IVF 243 0     Hej,   Jag påbörjade en stimulerad IUI med Gonal-f men vi bestämde igår att avbryta oc... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
243
Relation med herpes av Anony­m (orol­i­g:() Sex & Sånt 379 0 Jag är en kvinna på 25 år med herpes i underlivet. Jag dejtar lite då och då men det har s... Sex & Sånt Obesvarade
0
379
Skola om sig till vatten och miljötekniker? av Notso­b­ad11 Samhälle 100 0 Står i valet och kvalet och skola om mig, undrar om någon läst vatten och miljötekniker? ... Samhälle Obesvarade
0
100
Blödning + uppehåll i några timmar v 8 av Anony­m (Orol­i­g uppgi­v­en) Oro för missfall 484 0 Hej!jag är gravid i vecka 8 (ca7+2). har haft ont i brösten sen jag plussade, haft feber i... Oro för missfall Obesvarade
0
484
sökes till SVT-reportage av Lena till namne­t Efterlys­ning - media 440 0 Hej!Vi gör ett reportage om nya ceremonier. Planerar du en baby shower eller gender reveal... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
440
Frysåterföring nr 2 av Anony­m (Evve­) Provrörs­befr. / IVF 295 0 Vi ska göra får andra frysåterföring om 6 dagar. Har tagit ägglossningstester som visade n... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
295