Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
följas åt på Instagram? av Anony­m (Bebi­s­verks­t­aden) Provrörs­befr. / IVF 107 0 Hej!jag ruvar just nu med våran första blastocyst, ivf omgång 1. Efter 5 års ofrivillig ba... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
107
Hormonrand innan BIM? av arb1 Första trimeste­rn 215 0 Är det någon som fått en hormonrand så tidigt? Jag har BIM idag eller imorgon och märkte t... Första trimeste­rn Obesvarade
0
215
Negativ blodgrupp fick ingen spruta av Anony­m (Anon­y­m1) Oro för missfall 370 0 Fått ett missfall i v.11 och ett ma som upptäcktes under första ultraljudet. Barnet kom ut... Oro för missfall Obesvarade
0
370
Dela med om Hormonsprial upplevelser av Anony­m (jätt­e tacks­a­m för svar!­) Sex & Sånt 196 0 Hej! Jag undrar om folk kan dela med sig om sina hormonspiral upplevelser och hur blödning... Sex & Sånt Obesvarade
0
196
Hjälp av Anony­m (Hejh­e­j2134­) Övrigt 196 0 Ser ni en till linje  Övrigt Obesvarade
0
196
Bystiga kvinnor.... av Bulov­a Sex & Sånt 570 0 Tråden för oss med kurvor på överkroppen Jag är en typ C/D-kupa... och ganska kurvig över... Sex & Sånt Obesvarade
0
570
Symptom mellan insättning och plus av Anony­m (Tuff­t­2025) Provrörs­befr. / IVF 114 0 Ni som blivit gravida av två gånger av ivf. Har ni haft olika symptom de gångerna? Första... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
114
SVULLEN 6+6 hjälp av Anony­m (Svul­l­en) Grav. komplika­tioner 370 0 Hej! Skulle så gärna vilja höra andra med erfarenhet berätta. Jag har haft svullen mage oc... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
370
Gravid? Pos test? av Anony­m (Hjäl­p­?) Gravidit­etssymto­m 388 0 Hej!Jag hade va jag tror ganska säkert äl den 10/6, 4 dagar senare fick jag en (va jag mi... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
388
Träffa tjej i klubben av Anony­m (er) Ny på Familjel­iv 435 0 Brukar ni lyckas med att hitta en i klubben? Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
435
Undersköterskor, vad har ni i lön, hur länge har ni arbetat och vad arbetar ni med? av Toxic­l­ady Ekonomi 400 0 Undrar lite hur vi undersköterskor ligger till rent lönemässigt 2025?!Vårt yrke börjar bli... Ekonomi Obesvarade
0
400
Bruna/röda flytningar strax efter BIM av Anony­m (Berg­o­chdal­b­ana) Oro för missfall 218 0 Någon med erfarenhet eller som går igenom samma som jag just nu?Jag plussade några dagar f... Oro för missfall Obesvarade
0
218
Utredning av Anony­m (Tred­j­e) Utrednin­g 481 0 Hej.Kanske ni kan hjälpa mig sortera tankarna här. Fick ett MA i v11 i Juli förra året, bl... Utrednin­g Obesvarade
0
481
Mellan blödningar med P-stav av North­e­rnCor­a­line Sex & Sånt 118 0 Hej!Jag har haft min p-stav sedan 5 oktober 2022 och jag har såklart haft mellan blödninga... Sex & Sånt Obesvarade
0
118
Ivf efter utomkveds av Anony­m (Infe­r­til) Provrörs­befr. / IVF 103 0 Är det någon som vet ifall man snabbare får hjälp med att bli gravid via IVF om man förlor... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
103
Brun flytning v7 Crinone av Zelda­2­1 Oro för missfall 200 0 fick till min förvåning en brun flytning i morse när jag varit på toaletten, jag upplevde... Oro för missfall Obesvarade
0
200
Tar du L-Lysin för att boosta Dopaminet? av Anony­m (Låg på dopam­i­n) Hälsa 122 0 Är det någon här som tar L-Lysin för att få upp Dopaminet? Min grund dopaminnivå är väldig... Hälsa Obesvarade
0
122
Ständigt dåligt samvete av Anony­m (Hjäl­p­) Föräldra­skap 231 0 Har 3 barn två stora en liten. Har be man som i alla tider hjälpt allt o all o jobbat dag... Föräldra­skap Obesvarade
0
231
Mola graviditet någon? av Anony­m (Bf) Övrigt 183 0 Hej. någon som har /  haft en mola graviditet?  fick i maj reda på att jag fått MA och int... Övrigt Obesvarade
0
183
Minns ni när Therese Lindgren var allt?😅 av Jiffi­t­s Ungdomar 433 0 Eller när man hörde “Hallåååå där!” från IJustWantToBeCool från barnens rum typ varje dag?... Ungdomar Obesvarade
0
433