Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Islam och Moral ut ett etiskt perspektiv av Anony­m (Miss Mindu­l­ness) Etik 359 0 på vilket sätt skulle du säga Islam påverkar samhällsbildning sett till jämställdhet, demo... Etik Obesvarade
0
359
Enkätundersökning förälder till barn som haft/ansökt/rekommenderats uppskjuten skolplikt (Masteruppsats) av Sofia Frost­e­lid Barn/fun­ktionshi­nder 316 0 Hej, är du förälder till ett barn som har haft uppskjuten skolplikt, blivit rekommenderad... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
316
Mediala förmågor och investeringar? av Anony­m (Ia) Övrigt 178 0 Nu vet jag inte lös om det finns några mediala människor här på familjeliv, men det är min... Övrigt Obesvarade
0
178
Finspång av Anony­m (IF) Övrigt 292 0 Hej! Vi har funderat att köpa hus i Finspån. Vill någon dela med sig hur det är att bo där... Övrigt Obesvarade
0
292
Vänner (par) med småbarn sökes. av Robdi­n­e Nöje 101 0 Vänner sökes i Stockholm med omnejd o gärna Östra Stockholm mot Täby, Åkersberga hållet.Vi... Nöje Obesvarade
0
101
Spottings / rosa brun flytning efter promenad? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Äntligen gravid 662 0 Hej! Är i vecka 7+3 idag. Fick idag brun flytning / ljusrosa spotting efter att ha gått 7... Äntligen gravid Obesvarade
0
662
Letrozol av Anony­m (Anon­y­m) Ägglossn­ing 238 0 jag ska börja ta letrozol för första gången och tänkte fråga om det är någon som blivit gr... Ägglossn­ing Obesvarade
0
238
Sälja sexleksaker. av Lustp­o­rtale­n Sex & Sånt 274 0 Hej, Jag står inför en situation där en bekant har ett överskottslager av nya, oöppnade vu... Sex & Sånt Obesvarade
0
274
Molande värk och blödning av thats­t­heway Hälsa 67 0 Har molande värk och blödning sen 2 veckor tillbaks. Tar p-piller så får inte mens. Varit... Hälsa Obesvarade
0
67
Upplyftande info som nya prematurföräldrar behöver av Hamon­i­cue Prematur­barn 527 0 Det har gått ett år sedan mardrömmen började. Det kändes som att ingenting gick som vi hop... Prematur­barn Obesvarade
0
527
Jag är så besviken på Facebook😪 av Anony­m (Leds­e­n) Hälsa 180 0 Jag har tyckt att det är så roligt med Facebook, dels att läsa inlägg och dels att göra eg... Hälsa Obesvarade
0
180
Misstänkt druvbörd/mola i tidig graviditet av Ttctt­c­ttc Övrigt 173 0 Hej alla!  Idag gjorde jag ett extremt tidigt ultraljud (4+5) på grund av värkar jag haft... Övrigt Obesvarade
0
173
Ivf av Annie­m­aggan­9­0 Gravidit­etssymto­m 800 0 Hej på er!  Jag och min man genomgår IVF och är inne på andra försöket, FET 30/9. Jag tar... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
800
Mixa musik av jag84 Övrigt 386 0 Vi tänkte skapa en liten mix till våran bröllopsdans som sker i vår. Tänkte börja med en l... Övrigt Obesvarade
0
386
Ungdomskriminalitetens påverkan på föräldraskap - Examensarbete av Anony­m (FH) Ungdomar 269 0 Hej!  Vi är två tjejer, som går termin 6 på socionomprogrammet på Umeå Universitet och... Ungdomar Obesvarade
0
269
Vill höra era erfarenheter! :) av Anony­m (#lev­e­rpåho­p­pet) Övrigt 154 0 Börjar med att skriva att jag VET att man bara kan vänta och se. Men vill av desperat nyfi... Övrigt Obesvarade
0
154
Tappat känsel i underlivet pga SSRI (PSSD) av Anony­m (Anon­y­m 1) Sex & Sånt 171 0 Jag tog escitalopran cykliskt ca 10 dagar innan mens mot pmds. under tiden jag tagit det s... Sex & Sånt Obesvarade
0
171
Babyplan gravid testremsor HJÄLP mig av Anony­m (anxi­o­usgir­l­) Oro för missfall 171 0 Hej allihopa, jag testade positivt för graviditet på morgonen äl +9 så idag är jag på äl+... Oro för missfall Obesvarade
0
171
Babyplan gravid testremsor HJÄLP mig av Anony­m (anxi­o­usgir­l­) Oro för missfall 119 0 Hej allihopa, jag testade positivt för graviditet på morgonen äl +9 så idag är jag på äl+... Oro för missfall Obesvarade
0
119
Babyplan gravid testremsor HJÄLP mig av Anony­m (anxi­o­usgir­l­) Oro för missfall 123 0 Hej allihopa, jag testade positivt för graviditet på morgonen äl +9 så idag är jag på äl+... Oro för missfall Obesvarade
0
123