Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Graviditettest av Rahil Övrigt 186 0 Hej allihopa! Jag är fyra dagar från mens, har en 28-dagars cykel och idag är jag 13 DPO (... Övrigt Obesvarade
0
186
Singel av Anony­m (?) Relation­sproblem 149 0 S = StressI = IsN = NowG = GoneL = Life’sE = Easier Relation­sproblem Obesvarade
0
149
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Myndighe­tskontak­t 445 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
445
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Relation­sproblem 96 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Relation­sproblem Obesvarade
0
96
Forskningsstudie om att vara anhörig till någon med alkohol eller drogproblem av Anhör­i­gstud­i­e Missbruk 686 0 Hej! Institutionen för socialt arbete vid Stockholms universitet söker personer över 18 år... Missbruk Obesvarade
0
686
Abilify/Aripiprazol/Spelmissbruk av Anony­m (I.H) Övrigt 129 0 2020 började jag med medicinen abilify som humörsstabiliserande. Medicinen fungerade bra i... Övrigt Obesvarade
0
129
49år och kanske gravid av Anony­m (Gamm­a­l) Hälsa 397 0 Känner ett så otroligt stark molande, inte ont, men så där påtagligt så det dränerar energ... Hälsa Obesvarade
0
397
Småpartierna och nya partier av Tom Araya Politik 198 0 Det här är en tråd om småpartierna utanför riksdagen och nya uppkommande partier.Du är väl... Politik Obesvarade
0
198
Gravid v16. Mår hemskt, någon mer? av Lilla­m­iia Andra trimeste­rn 864 0 Halloj allihopa!Jag finner det svårt att finna stöd från familjen just nu. jag har varit s... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
864
23 månaders som bits av Anony­m (Bita­r­en) Barn 1-2 år 818 0 Har en, som rubriken säger, 23 månaders som bits. Han kan bitas när som helst och alltid h... Barn 1-2 år Obesvarade
0
818
Råd gällande plötsliga blödningar med p-stav av Anony­m (CJ) Hälsa 222 0 Jag är i behov av råd gällande min p-stav och vad jag egentligen bör göra. Detta är min fj... Hälsa Obesvarade
0
222
Ätstört beteende av stins­e­n1 Kosthåll­ning 750 0 Jag har funderingar på kroppsuppfattning och bakgrund till ätstörningar.Har själv haft pro... Kosthåll­ning Obesvarade
0
750
Svenskt medborgarskap av Marcu­s­12398­7­97980­8 Efterlys­ning - media 267 0 Vi är ifrån Marina Läroverket åk 2 i Danderyd och vi har fått en uppgift i samhällskunskap... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
267
Liten hopfällbar motionscykel av Gizza­8­1 Hälsa 181 0 Jag funderar på att skaffa en motionscykel. Den ska vara hopfällbar  och inte för skrymman... Hälsa Obesvarade
0
181
Nyfiken av Anony­m (Sex e najs) Sex & Sånt 587 0 killar/ män som är nyfikna och vill ligga med en 25 åring och utforska typ suga och bli av... Sex & Sånt Obesvarade
0
587
Tpo antikroppar av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 233 0 jag har haft antikroppar sedan 2019, förmodligen längre men ingen som kollat innan. tsh, f... Hälsa Obesvarade
0
233
Natural cycles armband av hallo­n­baten Barnläng­tan 248 0 Hej, finns det några här som har testat använda natural cycles relativt nya mätarmband? Va... Barnläng­tan Obesvarade
0
248
Svenskt medborgarskap av Anony­m (Jojj­e­) Efterlys­ning - media 219 0 Vi har en skoluppgift i gymnasiet där vi har valt att undersöka folks åsikter om det svens... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
219
Från 2 till 3 barn av Anony­m (Popp­) Övrigt 1,3k 0 Har 2 barn, en på 3,5 år och en på snart 1 år.Har alltid planerat för att ha 3 barn, men b... Övrigt Obesvarade
0
1,3k
Hyrimoz av Anony­m (Sara­) Hälsa 147 0 Hej,Jag har fått godkänt att börja med Hyrimoz ett biologiskläkemedel för min psoriasis nä... Hälsa Obesvarade
0
147