Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vecka 14 vad tror ni? av Anony­m (Jojo­h­i) Ultralju­d 99 0 Ultralju­d Obesvarade
0
99
Några lugnande meningar av juliz­a­lia Grav. komplika­tioner 311 0 Jag vill mest bara skriva till alla rädda som googlar överallt och söker svar i all panik,... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
311
Hur många ämnen rekommenderar ni att man studerar på komvux i taget? av Anony­m (Ts) Övrigt 189 0 Hej! Jag har en del frågor kring komvux.  Jag tänker studera upp mina gymnasiebetyg på kom... Övrigt Obesvarade
0
189
Fått tillbaka gravid symtom efter missfall av Anony­m (Förv­i­rrad) Gravidit­etssymto­m 308 0 Hej! När jag var gravid fick jag en massa mörka hårstrån på magen som en raggarsträng men... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
308
Magnesium till små barn? av Anony­m (Desp­e­rat mamma­) Kost/Mat­vanor 990 0 Mitt barn är strax över 1,5 år och sover så dåligt (och har gjort sedan start). vi har tes... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
990
Precis fått reda av Anony­m (G) Gravidit­et 302 0 Hej allaJag har precis fått reda på att jag är gravid.Har vi några mer här inne som är 31-... Gravidit­et Obesvarade
0
302
Hormonspiral av Anony­m (Hele­n­a) Övrigt 702 0 Hej,Jag satte in en hormonspiral för 2 månader sedan. Har sedan dess haft 3 attacker av il... Övrigt Obesvarade
0
702
När slutar man älska någon? av Anony­m (Förv­i­rrad relat­i­on) Skilsmäs­sa/Separ­ation 380 0 Vi har varit separerade i snart 2 år...Efter över 20 år ihop kan jag inte bara lämna och s... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
380
Lördags kväll av Anira­c Övrigt 571 0 Vad gör ni en kväll som denna ? Övrigt Obesvarade
0
571
Ett program som bränner till dvd i stående format av ALLIE­V­ERDO Dator & Teknik 195 0 Hej,Jag behöver tips om vilket bränningsprogram som kan behålla det formatet som filmen är... Dator & Teknik Obesvarade
0
195
Utläsa fertilitetstest av steel­e­rsfan­F­al Fertilit­et & Kropp 251 0 Jag gjorde precis ett fertilitetstest som du kan göra hemma. ”Testet gör det möjligt för... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
251
Förstföderska tyst utdragen latensfas av morgo­n­pigg1­1­2 Övrigt 222 0 Är förstföderska och idag BF+2.Har haft molande värk ett par gånger varje dag i en vecka n... Övrigt Obesvarade
0
222
Fråga angående ovitrelle av Anony­m (Carr­e­ssa) Behandli­ngar 221 0 Hej! tog min första ovitrelle sputa den 22a Juni 2025. Har inte fått min mens än. Har grav... Behandli­ngar Obesvarade
0
221
Föda i Kristianstad eller Lund 2025? av Anony­m (Se) Övrigt 69 0 Hej,Har svårt att välja om jag vill föda i Kristianstad eller Lund… Någon med erfarenheter... Övrigt Obesvarade
0
69
Umgås era tonåringar med vänner irl? av Anony­m (Dage­n­s ungdo­m­?) Tonåring 310 0 Min son är 15 år och är alltid hemma på fritiden. Han har ett kompisgäng på 4-5 personer (... Tonåring Obesvarade
0
310
Rycker i min livmoder av Anony­m (Ryck­a­nde livmo­d­er) Kroppsli­gt 121 0 Undrar vad det kan vara när min livmoder rycker. Det gör inte ont. Den börjar rycka på vän... Kroppsli­gt Obesvarade
0
121
30+ juristprogrammet SU av Anony­m (30+s­t­udent­e­n) Övrigt 224 0 Hej! Jag planerar att börja plugga till jurist på SU nu till hösten, jag känner mig dock l... Övrigt Obesvarade
0
224
Barn som är svårt att söva av Anony­m (Lina­) Barn 0-12mån 688 0 Mitt barn är 11 månader och har alltid varit svår att söva. Han har aldrig somnat på egen... Barn 0-12mån Obesvarade
0
688
Hindersprövning - hur lång tid tog den för er? av Anony­m (O8O) Anonyma diskussi­oner 145 0 Har fått information om att handläggningen tar ca 4 veckor men hört att det kan gå snabbar... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
145
Stora bebisar av Anony­m (Orol­i­gmamm­a­) Övrigt 147 0 Hej,Jag är gravid med mitt fjärde barn,  och undrar om någon annan har fått stora barn och... Övrigt Obesvarade
0
147