Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Lös i magen v 33 av Anony­m (Anon­y­m) Tredje trimeste­rn 430 0 gjorde en ny glömde klicka i att anonyma får svart fler som är sjukt lösa i magen ? Är int... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
430
Lös i magen v. 33 av Anony­m (Anon­y­m) Tredje trimeste­rn 367 0 fler som är sjukt lösa i magen ? Är inte sjuk och ätit som vi alltid gjort här hemma så in... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
367
Val av mödravårdscentral i Stockholm av Anony­m (Orol­i­ggrav­i­d) Första barnet 489 0 Heej! Nu är jag gravid och står för de svåra valet av mödravårdscentral! Jag har tidigare... Första barnet Obesvarade
0
489
Vad får ni tjejer/ kvinnor igång på för sex?? av Vanli­g­kille­3­9 Sex & Sånt 322 0 Jag är en kille på 39 år som går igång på kanske lite ovanlig porr  Sex & Sånt Obesvarade
0
322
Gammal hyresrätt, vad göra? av Enkel­p­enkel Övrigt 593 0 Hej, Nu är det så att jag har fick ett förstahandskontrakt för ett tag sen, bodde i andrah... Övrigt Obesvarade
0
593
Unga mammor i Skåne? av Mamma­t­illsa­l­tkorn­e­t Första barnet 438 0 Hej! Är 20 år gammal och väntar vårt första barn, en liten tjej! Har dock försökt hitta n... Första barnet Obesvarade
0
438
Hjälp en student, svara på en enkät! av Använ­d­areAn­v­ändar­e­123 Efterlys­ning - media 209 0 Hallå där! Vi är några studenter som skulle uppskatta om du har tid att svara på vår korta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
209
Q10 och Rosenrot? av Anony­m (J) 40+ 239 0 Hej! Tänkte börja med q10 samt rosenrot.Önskar tips på vilket märke och vilken dos ni andr... 40+ Obesvarade
0
239
Fettsugning av venusberg av Rundi­s Övrigt 413 0 Hej!Efter komplikation av en bukplastik så fick jag ödem på vulvan och ser inte riktigt kl... Övrigt Obesvarade
0
413
Obstruktiva inslag av Anony­m (G) Kroppsli­gt 113 0 Har genom röntgen fått konstaterat små obstruktiva inslag i lungorna, väldigt lite. Är ung... Kroppsli­gt Obesvarade
0
113
Hur hittar du en hantverkare till ert bygg eller renoveringsprojekt? av Anony­m (Söke­r efter hantv­e­rkare­) Övrigt 192 0 Jag är nyfiken på hur ni väljer snickare, byggare eller byggfirma till era husprojekt. Övrigt Obesvarade
0
192
Blir inte full av Anony­m (Cant breat­h­e) Övrigt 99 0 Försöker bli full med stark dricka, men blir inte det. Haft uppehåll så borde bli det men... Övrigt Obesvarade
0
99
bör jag acceptera husmäklaren överlåter förhandling till andra? av Anony­m (ciss­i­) Ekonomi 256 0 ska sälja nuset, vi ar inte på Hemnet,vi har valt större firma i sverige matchar kunderi d... Ekonomi Obesvarade
0
256
4 åring bet sig i kinden - Blivit som en "flärp" efter läkning. av Anony­m (Ajdå­!­) Åkomma/s­jukdom 1,2k 0 Halloj,För ett par helger sen trillade vår fyraåring från en stol, vi såg inte fallet.  Me... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,2k
69% på urvalsprovet, bra eller dåligt? av stell­a­mozza­r­ella Övrigt 233 0 Hej, jag håller på att söka till några distansutbildningar på yrkeshögskolan till medicins... Övrigt Obesvarade
0
233
Förhöjt S-FSH värde av Dammi­g­agata­n Fertilit­et & Kropp 168 0 Jag, 38 år, fick idag provsvar som jag lämnade efter att varit på vul där de såg äggblåsor... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
168
Tillväxtbehandling av Ansjo­v­is45 Åkomma/s­jukdom 971 0 Vår dotter som är 6år går på tillväxtbehandling sedan 2år tillbaka vilket innebär 1 spruta... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
971
AI foto app av Anony­m (Evas­M­an) Dator & Teknik 325 0 Hej Några tips på gratis Ali appar för foton och video?Ni som använder vad har ni flrvtips... Dator & Teknik Obesvarade
0
325
Gravid, tandläkare och Septocain Forte av Anony­m (Grav­i­d) Övrigt 130 0 Jag var hos tandläkaren idag och lagade en gammal fyllning som lossnat. Informade att jag... Övrigt Obesvarade
0
130
Tonårsförälder till dokumentär av Anony­m (Sofi­e­) Efterlys­ning - media 230 0 Är du tonårsförälder i Stockholmstrakten (gärna pappa) och vill berätta om dina erfarenhet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
230