Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bör jag vara orolig av Anony­m (G) Relation­sproblem 292 0 Ny partner sen några år. Varit väldigt fin mot mig hela tiden men också hela tiden uttryck... Relation­sproblem Obesvarade
0
292
Hur mycket tjänar ni som lastbilschaufför? av Alann­D Ekonomi 451 0  Och vilket företag jobbar ni på? Ekonomi Obesvarade
0
451
Sarkoidos eller lymfom av Anony­m (Sjuk­) Hälsa 251 0 Jag är under pågående utredning i vården och det står mellan i första hand misstanke om sa... Hälsa Obesvarade
0
251
Rött kött mellan äggplock o insättning? av Anony­m (Tuff­t­2025) Provrörs­befr. / IVF 100 0 Hur har ni levt mellan äggplock o insättning. Funderade på middag med rött kött och två gl... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
100
Bästa GPS-klockan 9-åring av Anony­m (sabe­l­katt) Dator & Teknik 272 0 Vilken klocka är bäst för en nioåring?  känns som att det står mellan safekid och xplora o... Dator & Teknik Obesvarade
0
272
Bra NPF-skola i Stenungsund med omnejd av Andra augus­t­i Funktion­snedsätt­ning 587 0 Lite bakgrundsinformation: Jag har en tioåring med autism som periodvis har haft väldigt h... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
587
Ensamstående, sjukskriven på semester. Lämna förskola? av Tomte­f­ader1­0 Familjel­iv - sajten 237 0 Hej!Mitt första inlägg här...Det har uppstått en situation där jag har blivit sjukskriven... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
237
Hjälp-Vilken telefon? av Hundf­a­milje­n Dator & Teknik 311 0 Hej! Tjej här som hoppas det finns några kunniga här som kan hjälpa mig 😊 Gå in i... Dator & Teknik Obesvarade
0
311
Tips på hårtork utan joner?!! av Anony­m (Ella­) Skönhet 221 0 Hej allihop! Vore tacksam för ett konkret produkttips: Alla nya hårtorkar tycks ha joniser... Skönhet Obesvarade
0
221
Hepatos? Eller utsättningssymtom av tabletter mot illamående? av timel­e­ss Grav. komplika­tioner 772 0 Hej!Har två barn sedan innan och nu gravid i v 20. Med första barnet fick jag hepatos (mil... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
772
Kalabrien! av Makil­e­na Övrigt 434 0 Resa bokad till Capo Vaticano i början av august. Någon som varit där & kan berätta li... Övrigt Obesvarade
0
434
Hur välstädat har era äldre manliga ensamstående släktingar? av Anony­m (Dott­e­r) Övrigt 306 0 Startade en tråd ang. flytta som äldre i och med min pappa som bor i lite väl stort hus. Ä... Övrigt Obesvarade
0
306
Ai bilder med text berättelser av Anony­m (Kort­) Sex & Sånt 181 0 Nån som vet om det fins nån app som kan göra bilder med pratbubblor med text i. Att den gö... Sex & Sånt Obesvarade
0
181
Äggblåsa 15,7mm CD13, när Ovitrelle? av Anony­m (Ovit­r­elle) Utrednin­g 444 0 Jag var precis på VUL där jag fick bekräftat en äggblåsa på 15,7mm efter en kur med dubbel... Utrednin­g Obesvarade
0
444
Behandling av livmoderslemhinnan av Anony­m (Tink­e­rbell­) Sex & Sånt 238 0 Måste fråga om någon här ute som har gjort en värmebehandling av livmoderslemhinnan sedan... Sex & Sånt Obesvarade
0
238
inköpare eller redovisningsekonom? av Anony­m (fråg­o­r) Övrigt 125 0 Hej! Funderar på att studera på yrkeshögskola till Inköpare/upphandlare eller redovisninge... Övrigt Obesvarade
0
125
Gravidkläder för långa? av Anony­m (Lång­b­en) Övrigt 156 0 Tips på vart jag kan hitta gravidkläder, framförallt byxor för mig som är lång. Jag är 185... Övrigt Obesvarade
0
156
Byta IVF-klinik i Stockholm av Anony­m (Petr­a­) Fertilit­et & Kropp 212 0 Hej!Ruvar på vårt 5e embryo i jakten på ett syskon och tog ett tidigt test idag på ruvarda... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
212
Mellanblödning av amorest 28 av stjär­n­falle­t Kroppsli­gt 129 0 Jag fick en dotter för ca 3 månader sen. Började med ppiller för en månad sen och började... Kroppsli­gt Obesvarade
0
129
Kosttillskott för män-impryl av Pingv­i­n666 Provrörs­befr. / IVF 136 0 Hej! Jag och min man har gjort vår första ivf. Inget av mina 11 ägg blev befruktade Ƕ... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
136