Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
snoppis åker ut av Anony­m (Tess­) Sex & Sånt 803 0 Ja ett återkommande problem, händer många gånger under sexakten. Speciellt i doggy och mis... Sex & Sånt Obesvarade
0
803
Escitalopram - mot PMS, funkar det? av funde­r­samov­i­k Hälsa 157 0 Jag har precis fått 10mg escitalopram utskrivet, att ta från dag 14 i menscykeln fram till... Hälsa Obesvarade
0
157
Några gravida i Norrtälje? av Tufin­e­k Första trimeste­rn 237 0 Hej!Finns det några här som är gravida och bor i eller i närheten av Norrtälje?Är själv i... Första trimeste­rn Obesvarade
0
237
Beroende av självskada av Anony­m (Dyna­m­it) Psykisk ohälsa 235 0 Har självskadat sedan jag var 11 år, mest genom att använda vassa föremål, strypa mig själ... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
235
Hög puls vid träning—>låg puls vid vila av Anony­m (Puls­k­locka­) Sport & Fritid 335 0 jag löptränar en del och har väldigt svårt att vid ha en puls under 170 även om det är dis... Sport & Fritid Obesvarade
0
335
Ivf av Anony­m (Mary­) Provrörs­befr. / IVF 267 0 Hej! Jag har haft två tidiga missfall vid försök till naturlig graviditet och ett tidigt m... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
267
Missfall? av Anony­m (Anon­y­m) Oro för missfall 427 0 Hej! Är i vecka 5 +1 och igår hade vi sex, idag på morgonen kom det lite bruna flytninar..... Oro för missfall Obesvarade
0
427
Jobba med ta-plan av Anony­m (Väge­n­) Samhälle 148 0 Hej hej.fått möjlighet att få gå utbildning och jobba med ta-plan.detta innebär att jag by... Samhälle Obesvarade
0
148
Lön som personlig assistent av Anony­m­A113 Anonyma diskussi­oner 274 0 Hej! Funderar på vad ni som arbetar som personliga assistenter tjänar?  Inom kommunen, ber... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
274
Otrygg ambivalent - dömd att alltid såras? av Anony­m (Dömd­) Relation­sproblem 280 0 Är det så att de som är otrygga ambivalenta alltid är de som kommer såras mest i relatione... Relation­sproblem Obesvarade
0
280
Knepig känsla i rumpan av Anony­m (kons­t­igkän­s­la) Hälsa 237 0 Ja jag har senaste dagarna haft en konstig känsla i rumpan, det är mer som det domnat av d... Hälsa Obesvarade
0
237
Vi tänker på dig. av Anony­m (14 år sen) Övrigt 780 0 Den 28 februari skulle du ha fyllt år. Du dig för 14 år sen...40 år gammal lämnade 3 barn.... Övrigt Obesvarade
0
780
Ni med lite äldre barn med snett huvud (plagiocefali) av Anony­m (Vint­e­rsol) Övrigt 327 0 Hej, söker föräldrar till äldre barn som fötts (eller utvecklat) sneda huvuden som spädbar... Övrigt Obesvarade
0
327
Wegowy av Chall­e W Hälsa 210 0 Ni som testat wegowy. Är det fler som fått avbryta pga biverkningar? Började med 0.25 och... Hälsa Obesvarade
0
210
Axelskada och operation av Anony­m (Det som inte dödar­.­.) Övrigt 420 0 För fyra veckor sen halkade jag och landade illa på axeln med en ohygglig smärta som följd... Övrigt Obesvarade
0
420
Snart 39 och ivf inplanerat av Anony­m (Nybö­r­jare) Utrednin­g 830 0 Hej! Ny här och öppen för alla solskenshistorier från er ivf’are som är liite äldre (som e... Utrednin­g Obesvarade
0
830
Vad är matmissbruk av Anony­m (Hur) Kroppsli­gt 267 0 Precis som frågan lyder undrar jag om det här?  Kroppsli­gt Obesvarade
0
267
Narkos Linköping äggplock av Willa Provrörs­befr. / IVF 342 0 Hej!Planen är att vi ska påbörja ivf på rmc i Linköping. Men jag vet inte hur jag ska klar... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
342
Vad tror ni? av Anony­m (Rädd­) Oro för missfall 467 0 Hej alla!  är orolig då jag idag vaknade och det kom en ljusrosa flytning (se bild) och r... Oro för missfall Obesvarade
0
467
AMH 0,3 och snart 38 år av Basia Upprepad­e missfall 735 0 Jag fyller 38 i sommar. Har ett barn på fem år och ett missfall innan honom. Har försökt b... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
735