|
Endometrios/PCOS erfarenheter efterfrågas
av Kattigloo
|
Kroppsligt
|
|
163
|
0
|
Hej!
Hur yttrar sig endometrios och/eller PCOS för er? Det vore spännande att höra olika...
|
Kroppsligt
Obesvarade
|
|
Gravid och känslan i brösten
av Anonym (Kli)
|
Amning
|
|
1,5k
|
0
|
Hejsan, Jag är gravid med barn nummer 4 nu och är just nu i v. 25.Mina bröst har börjat kl...
|
Amning
Obesvarade
|
|
Ehler danlos syndrom
av Anonym (Anonym)
|
Hälsa
|
|
241
|
0
|
HejJag har eds och jobbar som städerska. Jag har ett knä som gör ont, skulle damma högt up...
|
Hälsa
Obesvarade
|
|
Jobba i bokhandel
av Anonym (Bokis)
|
Övrigt
|
|
195
|
0
|
Någon som jobbar i bokhandel och kan berätta hur det är?Arbetsuppgifter, lön, fördelar, na...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Pdg tester ?? någon som tagit det ?
av Anonym (Progestoronkvinnan)
|
Fertilitet & Kropp
|
|
184
|
0
|
Hej, någon som tagit PDG tester som man kissar på ? hur har era sett ut isåfall cd 21, cd...
|
Fertilitet & Kropp
Obesvarade
|
|
Biverkning/symtom efter fettsugning av venusberg
av Anonym (Orolig)
|
Hälsa
|
|
305
|
0
|
Är det någon mer som fått täta och kompakt fibros på hela venusberg efter fettsugning?jag...
|
Hälsa
Obesvarade
|
|
Oklar viktnedgång
av Magnus800
|
Hälsa
|
|
436
|
0
|
Jag är en man som är snart 49 år gammal. Jag har en hjärtsjukdom, alltså det som kallas h...
|
Hälsa
Obesvarade
|
|
Finns här någon som har döpts i Svenska Kyrkan som vuxen?
av Hyllemor
|
Anonyma diskussioner
|
|
165
|
0
|
Är det någon här som vill dela med sig kring hur ett vuxendop i Svenska kyrkan ser ut? Jag...
|
Anonyma diskussioner
Obesvarade
|
|
Tappar hår
av Anonym (X)
|
Kroppsligt
|
|
264
|
0
|
Någon annan som tappat mycket hår under bantning? Slutade det efter ett tag eller var du t...
|
Kroppsligt
Obesvarade
|
|
Svettas floder på natten?
av Anonym (Låt mig sova)
|
Hälsa
|
|
208
|
0
|
Flera gånger i veckan svettas jag floder på natten. Alltså så mycket att jag vaknar mitt i...
|
Hälsa
Obesvarade
|
|
Fall. Inte. För. Insurello
av Anonym (Megan)
|
Övrigt
|
|
568
|
0
|
Är en av dem som föll i insurellos fälla..Har sett dessa insurello reklam alltför ofta i F...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Förstörd
av Anonym (Ledsen)
|
Graviditet
|
|
531
|
0
|
Fick positiv på trisomi 13 på nipt. Någon mer som fått så men ändå fött ett hälsosamt barn...
|
Graviditet
Obesvarade
|
|
Psykologprogrammet i Uppsala
av ChaosMom95
|
Övrigt
|
|
290
|
0
|
Jag har funderipå psykologprogrammet i Uppsala. Jag har sökt dit och undrar hur ofta och l...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Puss och kram?
av Anonym (Okysst)
|
Relationsproblem
|
|
310
|
0
|
Jag har en problematisk relation till min fru som tar ganska lång tid att förklara i text....
|
Relationsproblem
Obesvarade
|
|
Tågtrafikledare
av Anonym (Sofa)
|
Övrigt
|
|
245
|
0
|
Är det någon som jobbar som tågtrafikledare?Kan ni berätta lite.Trivs ni bra? Hur är tempo...
|
Övrigt
Obesvarade
|
|
Blödning i v 5/6
av Anonym (Orolig)
|
Missfall
|
|
830
|
0
|
Hej!
Jag är gravid i v 5-6 och har fått mensliknande blödningar med värk i nedre delen av...
|
Missfall
Obesvarade
|
|
Planerad kejsarsnitt Usö örebro
av Anonym (Jd)
|
Förlossningsrädsla
|
|
555
|
0
|
Hej alla mammor ! Jag hade akut kejsarsnitt första barnet. nu är jag gravid igen. jag är o...
|
Förlossningsrädsla
Obesvarade
|
|
Har någon erfarenhet av Ureaplasma?
av Felidae
|
Hälsa
|
|
173
|
0
|
Jag har haft Ureaplasma urealyticum i många månader och räds antibiotika. I de flesta utlä...
|
Hälsa
Obesvarade
|
|
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet
av Medförälderstudie
|
Regnbågsfamilj
|
|
520
|
0
|
För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha...
|
Regnbågsfamilj
Obesvarade
|
|
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet
av Medförälderstudie
|
Föräldraskap
|
|
437
|
0
|
För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha...
|
Föräldraskap
Obesvarade
|