Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Endometrios/PCOS erfarenheter efterfrågas av Katti­g­loo Kroppsli­gt 163 0 Hej!  Hur yttrar sig endometrios och/eller PCOS för er? Det vore spännande att höra olika... Kroppsli­gt Obesvarade
0
163
Gravid och känslan i brösten av Anony­m (Kli) Amning 1,5k 0 Hejsan, Jag är gravid med barn nummer 4 nu och är just nu i v. 25.Mina bröst har börjat kl... Amning Obesvarade
0
1,5k
Ehler danlos syndrom av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 241 0 HejJag har eds och jobbar som städerska. Jag har ett knä som gör ont, skulle damma högt up... Hälsa Obesvarade
0
241
Jobba i bokhandel av Anony­m (Boki­s­) Övrigt 195 0 Någon som jobbar i bokhandel och kan berätta hur det är?Arbetsuppgifter, lön, fördelar, na... Övrigt Obesvarade
0
195
Pdg tester ?? någon som tagit det ? av Anony­m (Prog­e­storo­n­kvinn­a­n) Fertilit­et & Kropp 184 0 Hej, någon som tagit PDG tester som man kissar på ? hur har era sett ut isåfall cd 21, cd... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
184
Biverkning/symtom efter fettsugning av venusberg av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 305 0 Är det någon mer som fått täta och kompakt fibros på hela venusberg efter fettsugning?jag... Hälsa Obesvarade
0
305
Oklar viktnedgång av Magnu­s­800 Hälsa 436 0 Jag är en man som är snart 49 år gammal. Jag har en hjärtsjukdom, alltså det som kallas h... Hälsa Obesvarade
0
436
Finns här någon som har döpts i Svenska Kyrkan som vuxen? av Hylle­m­or Anonyma diskussi­oner 165 0 Är det någon här som vill dela med sig kring hur ett vuxendop i Svenska kyrkan ser ut? Jag... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
165
Tappar hår av Anony­m (X) Kroppsli­gt 264 0 Någon annan som tappat mycket hår under bantning? Slutade det efter ett tag eller var du t... Kroppsli­gt Obesvarade
0
264
Svettas floder på natten? av Anony­m (Låt mig sova) Hälsa 208 0 Flera gånger i veckan svettas jag floder på natten. Alltså så mycket att jag vaknar mitt i... Hälsa Obesvarade
0
208
Fall. Inte. För. Insurello av Anony­m (Mega­n­) Övrigt 568 0 Är en av dem som föll i insurellos fälla..Har sett dessa insurello reklam alltför ofta i F... Övrigt Obesvarade
0
568
Förstörd av Anony­m (Leds­e­n) Gravidit­et 531 0 Fick positiv på trisomi 13 på nipt. Någon mer som fått så men ändå fött ett hälsosamt barn... Gravidit­et Obesvarade
0
531
Psykologprogrammet i Uppsala av Chaos­M­om95 Övrigt 290 0 Jag har funderipå psykologprogrammet i Uppsala. Jag har sökt dit och undrar hur ofta och l... Övrigt Obesvarade
0
290
Puss och kram? av Anony­m (Okys­s­t) Relation­sproblem 310 0 Jag har en problematisk relation till min fru som tar ganska lång tid att förklara i text.... Relation­sproblem Obesvarade
0
310
Tågtrafikledare av Anony­m (Sofa­) Övrigt 245 0 Är det någon som jobbar som tågtrafikledare?Kan ni berätta lite.Trivs ni bra? Hur är tempo... Övrigt Obesvarade
0
245
Blödning i v 5/6 av Anony­m (Orol­i­g) Missfall 830 0 Hej!  Jag är gravid i v 5-6 och har fått mensliknande blödningar med värk i nedre delen av... Missfall Obesvarade
0
830
Planerad kejsarsnitt Usö örebro av Anony­m (Jd) Förlossn­ingsräds­la 555 0 Hej alla mammor ! Jag hade akut kejsarsnitt första barnet. nu är jag gravid igen. jag är o... Förlossn­ingsräds­la Obesvarade
0
555
Har någon erfarenhet av Ureaplasma? av Felid­a­e Hälsa 173 0 Jag har haft Ureaplasma urealyticum i många månader och räds antibiotika. I de flesta utlä... Hälsa Obesvarade
0
173
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Regnbågs­familj 520 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Regnbågs­familj Obesvarade
0
520
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Föräldra­skap 437 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Föräldra­skap Obesvarade
0
437