Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Cystor på äggstockarna, farligt? av Anony­m (Cyst­a­) Kroppsli­gt 182 0 Hej!Jag gjorde en CT röntgen förra veckan, fick idag veta att de funnit en cysta på varder... Kroppsli­gt Obesvarade
0
182
Driva dödsbo av Anony­m (Fråg­a­nde) Övrigt 189 0 Hej,jag vill veta om någon här har erfarenhet av att driva dödsbo och hur det har gått?vi... Övrigt Obesvarade
0
189
Hjälp med ägglossning när man redan har barn av Annie­l­innea­2­9 Behandli­ngar 583 0 Hej! Jag har PCOS och vi hade problem att bli gravida med barn nummer ett. När vi försökte... Behandli­ngar Obesvarade
0
583
Symptom under ruvardagar? av Anony­m (4klö­v­ern) Provrörs­befr. / IVF 538 0 Hejhej, jag är på ruvardag 6 och har tagit cyclogest i 8 dagar. Första dagarna kände jag i... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
538
Träffa partner sommaren 2024? av Anony­m (tröt­t­singe­l­) Relation­sproblem 354 0 Hej. Vart skulle kunna vara en bra plats på att träffa en partner sommaren 2024?Riktigt tr... Relation­sproblem Obesvarade
0
354
Mögelallergi syntom- kan det komma och gå? av Anony­m (orol­i­g mamma­) Åkomma/s­jukdom 1,4k 0 Hej jag är extremt nojjig för mögel i huset och börjar fundera på symtom. LIte mögel finns... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,4k
Proteinbars och Isotretinoin av Anony­m (Undr­a­nde) Kosthåll­ning 1,0k 0 Hej! Jag går på Isotretinoin behandling just nu och brukar äta sånna bars för vikten, som... Kosthåll­ning Obesvarade
0
1,0k
Någon som jobbar på tindra? av Anony­m (This­G­irl) Övrigt 650 0 Hej ! Ska börja jobba privat snart, jobbat kommunalt i 10 års tid.Tänkte höra om någon här... Övrigt Obesvarade
0
650
Känner mig ”blöt/våt” men inga flytningar? av Anony­m (Anon­y­m) Fertilit­et och kropp 925 0 Enligt min kalender kommer min ägglossning imorgon eller redan påbörjad idag. Har inte tag... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
925
Kort Lutealfas - blev lutealfasen längre efter en graviditet? av Anony­m (Jull­a­n95) Fertilit­et och kropp 690 0 Jag har haft en lutealfas på 7-8 dagar och blev gravid med hjälp av Letrozol och Lutinus (... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
690
Stor moderkaka av Anony­m (Orol­i­g skäl) Hälsa 361 0 Hej! När jag gjorde en sen abort i vecka 15 utbrast barnmorskan att jag hade en stor moder... Hälsa Obesvarade
0
361
Matlådor av Bimbo­a­nkan Kosthåll­ning 227 0 Är intresserad av att testa färdiga matlådor som man kan köpa eller abonnera på. Jag har h... Kosthåll­ning Obesvarade
0
227
Spola äggledare - INTE läskigt! av Fiffi­1­1 Behandli­ngar 511 0 Jag hade oroat mig så mycket för detta efter att ha läst att folk hellre tuggar glas och v... Behandli­ngar Obesvarade
0
511
Har nån testa Thorasan? Funkar den? av Viva la 82 Sex & Sånt 729 0 Fick en reklam om Thorasan, nån som har testat? Sex & Sånt Obesvarade
0
729
Konstig lukt i näsan av Jofro Övrigt 350 0 Hejsan, Jag är just nu gravid i vecka 8 7+3 och har under denna veckan ganska ofta känt en... Övrigt Obesvarade
0
350
Spola äggledare av Anony­m (Börj­a­rTapp­a­Hoppe­t­) Fertilit­et & Kropp 154 0 Halloj!Försökt bli gravid i 8 månader utan att det tagit sig. Precis läst om spolning av ä... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
154
Hur mycket el skulle jag spara på en air fryer? av Anony­m (Matt­e­idiot­) Ekonomi 250 0 Eller går man det alls?Jag använder min ugn mycket. Ibland flera gånger om dagen. Utslaget... Ekonomi Obesvarade
0
250
1,5 åring kliar konstant på nacke & lår av Papas­i­to Barn 1-2 år 734 0 Hej,Vår dotter (1,5 år) har nu kliat på tre olika ställen i cirka ett år. Hon kliar sig ko... Barn 1-2 år Obesvarade
0
734
Zinkensdamm? Hjälp en lantis. av Anony­m (lant­i­s) Övrigt 262 0 Jag har sett Lars Winnerbäck ganska många gånger under åren. I år bommar jag sommarens spe... Övrigt Obesvarade
0
262
Någon annan gravid som har/hade meralgia paresthetica? av Sever­e­s Andra trimeste­rn 1,6k 0 Gravid i vecka 21 och sista 2-3v brännande känsla på låret, meralgia parestethica då en ne... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
1,6k