Fråga experten: Inaktiva: Barnpsykologen forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bits av Marri­s­en Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 12 May 20:06
1,0k 1 Hej! Jag har en dotter på 2 år och 11 månader. När jag träffar min vän och hennes son... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 12 May 20:06
1
1,0k
14 månader som bits av kabel­e Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 12 May 20:05
1,7k 1 Min dotter på 14 månader bits väldigt mycket. Det är mest mig hon biter men har även bitit... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 12 May 20:05
1
1,7k
Treåring som inte pratar av Mamma till gullu­n­gen Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 12 May 19:39
2,9k 1 Jag har en son som är tre år som inte pratar ordentligt.Han kan säga några ord som mamma,n... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 12 May 19:39
1
2,9k
Säga hejdå eller inte? av marse­d Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,0k 0 Igår återgick jag till arbetet och min man är nu hemma med vår lilla dotter på 9 månader.... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,0k
4 åring som sover oroligt när hon sover själv av Min Aida Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 824 0 Hej! Har en underbar 4-åring som mår bra på alla sätt och vis. På förskolan har de inga... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
824
Hur stor är risken att mitt barn har fått ADHD och Damp. av DuJag­O­chEnB­e­bis Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,4k 0 hej. Jag är en 26årig blivande ensamstående mamma. Jag har fått genom mina 26år jag levt... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,4k
Fortsätta amma storasyster när bebis kommer i okt eller sluta nu? av MegaM­a­xIna Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 752 0 Hej! Jag funderar kring hur min dotter kommer ta ett småsyskon då hon fortfarande ammar... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
752
4 års trots av ulle7­6 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,5k 0 Våran son blir 5 år i sommar och lyssnar inte på vad vi säger till honom. Ber vi honom at... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,5k
2,5-åring som inte lyssnar av Tant Elin Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Tant Elin
Äldre 12 May 10:48
3,4k 2 min 2,5-åring lyssnar inte på mig, är vi ute i trädgården så kan hon springa rakt ner till... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Tant Elin Äldre 12 May 10:48
2
3,4k
Uttråkad dotter av Floyd­a­n Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 705 0 Hejsan! Min dotter som är 6 månader, kräver ständig sysselsättning. Jag kan aldrig sätta... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
705
trotsig blivande 6åring av there­s­a87 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 624 0 Hej! Jag har en dotter som snart blir 6 år, om drygt en månad. Hon fick en syster för... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
624
Otrygg 3 åring? av Missb­o­ss Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,5k 0 Hej! Jag har en son som blev 3 år i februari. Nu är det så att hans pappa arbetar på an... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,5k
skilsmässa- långt ts av tru Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 671 0 För ett år sedan skiljde sig jag och vårat barns pappa.sen dess har de endast varit dagumg... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
671
Vaknar mycket!! av Sandr­a J Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 585 0 Våran tjej på tre år vaknar oftast flera gånger under förkvällen och skriker hysteriskt nä... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
585
Mardrömmar av AKT83 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 11 May 23:03
1,5k 1 Hej, Vår 4månaders son drömmer mardrömmar. Han kan börja störtgråta mitt i sömnen och... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 11 May 23:03
1
1,5k
Blivande storasyster av minim­o­u Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 11 May 22:39
981 1 Hej! Min dotter kommer att vara 21 månader gammal när hon blir storasyster i höst. Hur... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 11 May 22:39
1
981
snälla, ge mig råd angående min 7-åring av beadi­s Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 887 0 Hur får jag vår 7åriga son lyda bättre? Han gör sällan det man ber om...jag kan bli så tr... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
887