Fråga experten: Inaktiva: Barnpsykologen forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gråter och vill inte till dagis av Norsk­a­mamma­n Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 21 Oct 22:12
1,3k 1 Har en tjej som strax fyller 4 år. Hon har gått på samma dagis sedan hon var 1 år och 8 må... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 21 Oct 22:12
1
1,3k
Trygghet i egen säng av Sandr­a­09 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 21 Oct 22:05
3,4k 3 Hej. Jag är styvmamma till en 8:årig pojke som har problem att sova i sin egen säng. Nä... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 21 Oct 22:05
3
3,4k
Oroväckande TOM blick av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 16 Oct 19:09
3,0k 1 Min stora flicka är 9 år gammal hon är smart och kan mycket.. MEN helt plötsligt kan hon i... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 16 Oct 19:09
1
3,0k
Min dotter- plötsligt ett monster... av Anony­m (Mamm­a­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,2k 0 Hejsan! Jag och min sambo har en dotter som blir 2år i December... Vi börjar undra varför... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,2k
behöver hjälp i att stötta storasyster av Anony­m (orol­i­g2bar­n­smamm­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 645 0 Hej! Jag har en dotter på 2½ år och en son på 10 månader. Lillebror har varit sjuk väldi... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
645
8-åring stjäl av happy­m­e666 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen happyme666
Äldre 8 Oct 21:43
1,8k 2 Hej. Jag har en 8-årig dotter redan i 3-års åldern stal grejor ur min handväska. Denna... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen happy­m­e666 Äldre 8 Oct 21:43
2
1,8k
.3åring som inte vill eller vi vet inte. av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 6 Oct 08:01
1,2k 1 Fsk tycker han är värst Jag har en son på 3,5 år. Han är sedan i våras utan blöja på dagt... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 6 Oct 08:01
1
1,2k
vinklade fötter av Anony­m (j) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 6 Oct 07:39
978 1 Hej. Mitt barn går inte ännu och jag är lite orolig... När hon står mot något eller går r... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 6 Oct 07:39
1
978
Storasyster vill vara liten... av Cissi­2­8 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 6 Oct 07:31
1,1k 1 Hej Jag har en liten undran om hur man ska hantera att storasyster 3,5 år vill vara lit... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 6 Oct 07:31
1
1,1k
Badpanik av Anony­m (tröt­t­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 6 Oct 07:18
962 2 Hej, Vår treåriga dotter har nu i ett års tid varit djupt olycklig varje gång hon ska d... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 6 Oct 07:18
2
962
sluta nattamma av blåre­g­n Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 691 0 Hej Jag har en dotter på 14 månader som är väldigt glad och harmonisk. Hon går och lägger... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
691
min 7 åriga dotter anses vara för snäll av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 869 0 Hej! Jag har en dotter på drygt 7 år som jag har delad vårdnad om, varannan veckas boende... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
869
Kan helt plötsligt inte säga ett namn av Anony­m (skum­t­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 814 0 Hejsan! Min son som snart fyller 3 kan helt plötsligt inte säga sin bästa kompis namn län... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
814
bits och nyps av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 711 0 Min son är 15 månader gammal och har gått på dagis i ungefär 1 månad nu. Allt funkar bra f... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
711
Han förstör allt med sitt kissande av silve­r­dream Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym
Äldre 23 Sep 21:59
1,3k 1 Hej! Jag skrev till dig för ett tag sen, ville ha hjälp med min snart fyraåriga son då h... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym Äldre 23 Sep 21:59
1
1,3k
Nästan bara gråter... av Perne­l­lis Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Pernellis
Äldre 20 Sep 00:05
1,4k 3 Vi vill ha hjälp och råd för hur vi ska göra med vår snart 4 åriga son. Förrut så tyckte v... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Perne­l­lis Äldre 20 Sep 00:05
3
1,4k
Min 3-åring har börjat kissa på sig av Anony­m (Babe­l­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 2,5k 0 Min 3 åring har börjat kissa på sig. Vi funderade på om han hade urinvägsinfektion eller n... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
2,5k
Sonen är VÄLDIGT intresserad av sin snop... av Anony­m (Fund­e­rsam) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,1k 0 Sonen är väldigt inresserad av sin snop, pillar på den så fort han inte har några kläder p... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,1k
Blyg, försiktig och pappadagar av Anony­m (blyg­e­r) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 717 0 Hej, Jag är mamma till en liten tjej på 18månader som egentligen alltid varit lite blyg... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
717
Hjälp va ska vi göra??? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 723 0 Hejsan.. De är så att min dotter på 3år och en kompis son på 3 år bråkar hela tiden.. dom... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
723