Fråga experten: Inaktiva: Barnpsykologen forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mormor alkoholist av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,6k 0 Hej! Jag undrar hur man pratar med sitt barn om att mormor är akoholist. Jag har en... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,6k
Nattskräck-sömnproblem? av monic­a 70 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 935 0 Hjälp!! Har en son som snart fyller 11 år o som har haft nattskräck sen han  var ca 1 år,... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
935
10-åringen går sin egna väg!! av Anony­m (Blir galen snart­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,2k 0 Hej! Måste få hjälp med vad jag ska göra åt min 10-åriga dotter. Hon gör precis som ho... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,2k
Orolig efter min bortavaro av Dora Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Dora
Äldre 7 Jan 10:34
1,2k 1 Hej. I fredags kom jag hem efter en 10 dagar lång utlandsresa. Min yngsta dotter 2 år och... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Dora Äldre 7 Jan 10:34
1
1,2k
Min 5årige son! av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 991 0 jag blev lite orolig nu när jag läste en tråd, och där var de en som hade skrivit symtom p... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
991
Få andra/tredje barnet av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 716 0 Hur ska man resonera när man får andra eller tredje barnet? Min instinkt är att skydda den... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
716
treåring vill inte äta av Anony­m (Orol­i­g frust­r­era) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 779 0 Hej Har tvillingtjejer på 3 år och 3 mån bebistjej. Ena treåringen vill inte äta. Hon föl... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
779
Skrik, skrik och skrik! av EL I Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,2k 0 Har en son som är 1 år gammal. För att göra en lång historia kort så har han mer eller mi... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,2k
Min son av Marin­a Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Marina
Äldre 12 Dec 07:35
1,7k 4 Har en 8 åring som är väldigt omogen och det enda vi får höra från skolan på alla utv samt... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Marin­a Äldre 12 Dec 07:35
4
1,7k
humör!!!..Eller...? av Anony­m (slut­k­örd) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 11 Dec 19:53
1,6k 1 Har en 10 åring med fruktansvärt humör. Han gapar skriker hotar oss slår både vuxna och sy... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 11 Dec 19:53
1
1,6k
Hur gör man? av Kvack­a Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 807 0 Hej. Jag har en son på snart 7 år som vägrar gå eller träffa sin pappa. Vi har haft rätte... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
807
Rädd tvååring av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Dec 13:09
1,9k 1 Jag har en dotter som blir två och ett halvt år i vinter. Hon har den senaste tiden blivit... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Dec 13:09
1
1,9k
Orolig av mene0­0­1 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Dec 12:52
1,1k 1 Börjar bli lite orolig nu över min 3 månaders lille son. Han har vart väldigt självstän... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Dec 12:52
1
1,1k
Rädd för vattnet... av Anony­m (Fisk­e­n) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Dec 12:39
1,2k 1 Hej! Igår var jag i simhallen med min son. Han är 18 månader. För ett år sedan var vi dä... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Dec 12:39
1
1,2k
Många förändringar för vår 3-åring nästa år. av FreeF­o­rAll Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Dec 12:31
1,3k 2 Hej! Har en son som är 3,5 år, han blir 4 i maj. Nästa år kommer det bli många förändri... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Dec 12:31
2
1,3k
vill eller kan inte gå. av Anony­m (frus­t­rerad­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Dec 11:55
1,0k 1 Hej vi är föräldrar till världens mest viljestarka lilla tjej på 21 månader. Just nu är... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Dec 11:55
1
1,0k
Bajsar på sig av squip­p Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 3 Dec 17:23
1,2k 1 Hej, dottern är drygt 5 år gammal och bajsar ibland på sig. Det började bli ett proble... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 3 Dec 17:23
1
1,2k
Hur får jag min 3-åring att prata? av Etern­a­l Psych­o Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 3 Dec 17:02
1,3k 1 Bokstavligt talat. Han är 3 år och har inget som helst tal alls! Eller; Ljud för allting,... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 3 Dec 17:02
1
1,3k
ångest av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 3 Dec 16:56
1,1k 1 Jag har haft återkommande ångestproblem under många år. Har nu en liten son på 6 månader.... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 3 Dec 16:56
1
1,1k
Helt hysterisk i samband med sömn av Carol­a L Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 3 Dec 16:47
1,2k 1 Hej! Jag har en dotter som blir 2 år i jan. Vid ca 2 tillfällen nyss, (i samband när hon... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 3 Dec 16:47
1
1,2k