Fråga experten: Inaktiva: Barnpsykologen forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
3,5 åring kissar på sig. av Anony­m (Behö­v­er råd) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 30 Jan 14:09
1,5k 1 Hejsan, jag hoppas att du ska kunna ge mej råd om detta. Min dotter på 3,5 år slutade med... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 30 Jan 14:09
1
1,5k
Min son slår sig själv av Sombe­r­g Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 30 Jan 13:55
1,3k 1 Hjälp! Min son river, biter och slår sig själv. Han gör aldrig någon annan illa, men han... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 30 Jan 13:55
1
1,3k
Ignorerar mig av Anony­m (jobb­i­gt:() Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 30 Jan 13:52
1,5k 1 Hej! Jag har en dotter på 3 månader. Hon har aldrig varit riktigt intresserad av att... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 30 Jan 13:52
1
1,5k
HJÄLP! Jag kan inte hantera min femåring. av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,2k 0 Hej!! jag har det fruktansvärt jobbigt med min femåriga son och vet verkligen inte vad ja... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,2k
Min 22 månaders gör inget man säger. av Anony­m (Tröt­t­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 789 0 Har en son på 22 månader som är världens gulligaste unge egentligen. Men han har i princi... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
789
vaknar på natten o somnar inte om! av Anony­m (Förs­t­år inte) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 986 0 Hej! Om och när min son vaknar på natten så är det omöjligt för honom att somna om på e... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
986
Mitt huvud snurrar av funderingar. av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym
Äldre 24 Jan 11:37
1,7k 2 Hej experten, Jag har en fråga som tynger mig mycket och som jag inte kan sluta fundera... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym Äldre 24 Jan 11:37
2
1,7k
min 2 åring biter på naglar av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,1k 0 Jag har en 2 årig pojke som började bita sina naglar för en månad sen. säger till honom at... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,1k
minitonårstrots eller vad?? av 7 miche­l­ingod­i­ngar Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 879 0 Hej! vi har en dottern som blev 9 år i okt förra året. ända sedan hon blev 6 år har vi... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
879
Min dotter är så pappig, det gör mig ledsen. av Eppe Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 3,5k 0 Min dotter som är 20 månader är så otroligt pappig. Hon är enda barnet och var sen födseln... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
3,5k
Min 11 månaders biter mig i bröstvårtan! av Anony­m (AJ säger mamma­!­!) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 870 0 Hej Jag har en liten pojke som är 11 1/2 månad nu. Han är god och glad för det mesta oc... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
870
2,5 år och rädd när de stänger dörrarna på dagis av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 19 Jan 11:42
1,2k 1 Hej! Har en underbar liten kille på 2,5 år. Nu fick vi höra på dagis att han är rädd när... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 19 Jan 11:42
1
1,2k
Berätta om hans pappas död *lååångt* av Woogi­e Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Woogie
Äldre 19 Jan 11:41
2,0k 3 Jag har en son på 8 år. Hans biologiska pappa och jag gick skilda vägar när han var 1 år o... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Woogi­e Äldre 19 Jan 11:41
3
2,0k
Intensiv tvååring av Mamma april­2­008 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 19 Jan 11:32
2,3k 1 Hej! Vår dotter som blir 2 i april har alltid varit intensiv!  Hon hade kolik dem första... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 19 Jan 11:32
1
2,3k
Vad säger forskningen om växelvisboende, bra eller dåligt? av Cat3 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,3k 0 Vad säger forskningen idag om växelvisboende för små barn och större barn? En jättebra lös... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,3k
Vi vill gärna ha lite råd.. vore tacksam för svar! av Solst­r­ålen8­5 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 950 0 Hej! Vi har en dotter på 13 månader som nu börjat krångla med sömnen, vet att det inte... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
950
Hur får vi henne att sluta utan att hennes"onani" blir skamlig? av Anony­m (fråg­a­nde) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,5k 0 Redan vid 7-8 månaders ålder började vår nu 2,5 åriga dotter att gnida underlivet mot kudd... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,5k
HJÄLP!! Min 8-mån vaknar varje timme!!! :'( av hauge­n­88 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 2,1k 0 HJÄLP!!! Min dotter som är 8-månader vaknar efter en timme VARJE natt. På dagen gör de... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
2,1k
Hystersikt vansinnig! av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 959 0 Vår dotter är 2,5 år och en social, smart och underhållande liten tjej. Hon har alltid haf... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
959
Slutat med napp-vill inte somna av myny Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 811 0 Hej! Vår 2½åring bestämde tillsammans med oss att hon skulle ge nappen till tomten, vilke... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
811