Fråga experten: Inaktiva: Barnpsykologen forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kan inte nå min 6 åring av Anony­m (frus­t­rerad­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 927 0 Ska försöka fatta detta kort. Jag har två flickor 6 och 1 år. Den äldsta började skolan n... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
927
varför skriker min son rakt ut? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 845 0 jättehögt rakt ut vid frukostbordet mm & säger man till gastar han ännu högre... Har börja... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
845
Inte som alla andra av Anony­m (Mamm­a­n) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 15 Sep 23:03
1,5k 1 Vår 3-åring är inte som alla andra barn, född extremt prematur (14v) men oerhört begåvad.... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 15 Sep 23:03
1
1,5k
Skulle behöva lite vägledning.. av Joli0­6 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 15 Sep 22:57
1,1k 1 Jag har en son på 2,5 år. I huset mitt emot bor hans bästa kompis som är 4 månader äldre.... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 15 Sep 22:57
1
1,1k
Orolig för min dotters skolgång.. av Anony­m (Orol­i­g!!) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 15 Sep 22:50
1,1k 1 Hej! Jag har en dotter som är 6 år och som precis har börjat i förskoleklass. Hon har allt... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 15 Sep 22:50
1
1,1k
dotter på 4 år som vägrar sova av mamma­N­ena Inaktiva­: Barnpsyk­ologen mammaNena
Äldre 13 Sep 15:28
1,4k 2 Hej. Har en dotter på snart 4 år som alltid har varit svår med sömnen. började redan på... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen mamma­N­ena Äldre 13 Sep 15:28
2
1,4k
9-åring med humör, och föräldrarna är likadana! ;-) av Anony­m (Föke­n Fräke­n­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,5k 0 Hej Vi har ett problem med vår 9-åriga dotter. Hur ska vi bemöta hennes aggressionsutbr... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,5k
Dagis eller dagmamma? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 692 0 Hej! Har en dotter på snart ett år, är mammaledig just nu men planerar att börja jobba... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
692
hur ska man svara? av GRO68 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 765 0 Hej Jag undrar lite hur man ska svara sitt barn så ärligt som möjligt? Min dotter på 4 å... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
765
Extrem trots av silve­r­dream Inaktiva­: Barnpsyk­ologen silverdream
Äldre 11 Sep 12:37
4,0k 2 Hjälp mig snälla! Jag har en son som snart fyller 4 år (oktober) Jag vet inte riktigt va... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen silve­r­dream Äldre 11 Sep 12:37
2
4,0k
Hur påverkar våra relationsproblem vårt barn? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,0k 0 Vi har ett barn som nyligen fyllt 3 år. Tyvärr har vi haft en hel del relationsproblem... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,0k
Hur kan jag hjälpa mina barn? av Anony­m (mamm­a­x) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 642 0 Hej! Har ett problem som jag hoppas att du kan ge mig lite tankehjälp kring. Min mamma... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
642
Dottern vill inte träffa sin farmor. av petso­d Inaktiva­: Barnpsyk­ologen petsod
Äldre 11 Sep 08:51
1,3k 2 Dottern vill inte träffa farmor. Jag har ett litet dilemma. Vår dotter på 4 år vill int... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen petso­d Äldre 11 Sep 08:51
2
1,3k
Min son 2½ åriga son är extremt rädd för så många saker... av crazy hanna­h Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 11 Sep 00:18
1,0k 1 Hej. Min son är 2½ och har alltid varit ganska "rädd" för olika saker. Det började t.ex... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 11 Sep 00:18
1
1,0k
Vad för slags stimulans? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 11 Sep 00:04
1,1k 1 Hej! Jag skulle vilja fråga hur viktigt det är med aktiviteter med ens mamma eller pappa... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 11 Sep 00:04
1
1,1k
Blyg 2,5-åring av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 10 Sep 23:57
2,9k 1 Hej, Jag är mamma till en kille på 2,5 år som sedan någon månad tillbaka blivit väldigt... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 10 Sep 23:57
1
2,9k
Våran son leker inte? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 10 Sep 23:49
1,3k 1 Hej! Våran son är 3år i december,han sitter sällan och leker,det han gör är att kasta s... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 10 Sep 23:49
1
1,3k
Blöja på natten - rätt att sluta? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 10 Sep 23:46
1,2k 1 Blöja på natten – rätt att sluta? Hej! Vår flicka som är fyra slutade med blöja på dagen... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 10 Sep 23:46
1
1,2k
napp av förvä­n­tan Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 10 Sep 23:16
1,0k 1 Hej!! Vi fick för 8 v sedan barn nummer 2. Storebror har tagit omställningen bra och vi... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 10 Sep 23:16
1
1,0k
Sluta med blöja av Veron­i­kaK Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 926 0 Min son fyller 3 år i oktober och vi har försökt sluta med blöja nu sedan i somras. Proble... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
926