Fråga experten: Inaktiva: Barnpsykologen forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
hur länge hos resp förälder? av Anony­m (bonu­s­föräl­d­er) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Nov 20:50
1,2k 1 Jag har en bonusdotter som är 3,5 år. Hon bor växelvis hos sina föräldrar. Sedan ca 1 år b... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Nov 20:50
1
1,2k
Vad händer vid en anmälan? av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym
Äldre 5 Nov 20:42
1,3k 2 Vet inte riktigt var jag ska vända mig med min fråga... Är bekant med en ensamnstående mam... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym Äldre 5 Nov 20:42
2
1,3k
Vår 4 åriga dotter spelar över totalt när våra föräldrar kommer på besök. Orkar därför inte besök längre. Hur ska vi tackla detta? av Anony­m (Mamm­a­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Nov 20:19
2,0k 6 Vi har en flicka på 4,5 år och en pojke på 1,5 år. Under 3 års tid var då vår dotter det e... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Nov 20:19
6
2,0k
Hjälp! Min dotter bits och rivs... av Anony­m (orol­i­g & ledse­n­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 5 Nov 20:15
2,2k 2 Min dotter på 2 år har kommit in i en period där hon rivs och bits på dagis. Hon hade en s... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 5 Nov 20:15
2
2,2k
Blyg av Lilla Fjun Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Lilla Fjun
Äldre 29 Oct 21:06
1,3k 2 Hej! Jag har en liten kille på 16 månader som är JÄTTEBLYG och har varit det hela tiden... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Lilla Fjun Äldre 29 Oct 21:06
2
1,3k
Vår 4åriga dotter "fjantar" sig och spelar över. Jag är rädd att hon ska förlora kompisar av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 27 Oct 23:59
1,6k 1 Vår 4,5 åring har börjat (sen ett halvår tillbaka ungefär) bli så överspelt, fjantig och s... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 27 Oct 23:59
1
1,6k
Delad vårdnad av Snorl­y­ktan Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 27 Oct 23:48
5,3k 2 Hej, det här kan bli långt. Jag är en pappa, och jag och mamman separerade för sju måna... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 27 Oct 23:48
2
5,3k
Snälla hjälp. Extremt mammig 15 månaders. Hur ska jag hantera det? av Anony­m (Mamm­i­g) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 27 Oct 23:14
7,3k 2 Hej. Har en liten kille på 15 månader som sista veckorna blivit extremt mammig. Han har al... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 27 Oct 23:14
2
7,3k
Dotter livrädd för att bajsa av Anony­m (leds­e­n mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 27 Oct 16:27
1,2k 1 Vi har en fantastisk liten tjej på tre år. Hon har alltid varit tidig med allting, tal, fy... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 27 Oct 16:27
1
1,2k
orolig och otrygg, varför? av Anony­m (Elin­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 886 0 Varför har min son på 16 månader ändrat beteende? Han skriker och slänger sig på golvet n... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
886
Äter allt av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 535 0 Vi har en 2 åring och hon är hemsk rent ut sagt. Varje dag får vi passa på henne med f... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
535
9 månaders med separerade föräldrar av ajnas Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 713 0 Jag och mina döttrars pappa separerade när minsta tjejen bara var 3 månader. Jag har hela... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
713
Min 3-åriga dotter vill inte bajsa!! av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 1,6k 0 Hejsan! Har en dotter på 3 år som varit blöjfri sedan i sommras. Det var inga problem a... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
1,6k
Min 3-åriga dotter vill inte bajsa!! av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 682 0 Hejsan! Har en dotter på 3 år som varit blöjfri sedan i sommras. Det var inga problem a... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
682
Rädd för vattnet... av Anony­m (Fisk­e­n) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 524 0 Hej! Igår var jag i simhallen med min son. Han är 18 månader. För ett år sedan var vi dä... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
524
Vår dotter vägrar bajsa i pottan! av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 757 0 Vår dotter som snart blir 3 år klarar sig utan blöja på dagarna sedan några månader tillba... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
757
Svartsjuk storasyster av Anony­m (Treb­a­rnsmo­r­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 731 0 Vår dotter blev storasyster till tvillingar när hon var 4 år och det var en jobbig tid för... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
731
Vad ska man säga när dom frågar efter pappa? av Anony­m (...) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym (...)
Äldre 22 Oct 07:18
1,4k 2 Jag har en vän som är ensamstående till 3 barn under 4 år. Pappan är inte helt normal, ha... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym (...) Äldre 22 Oct 07:18
2
1,4k
rädd dotter av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 21 Oct 22:55
1,0k 1 Min dotter är LIV RÄDD för alla motor ljud. hör hon en moped som kör 4kvarter bor blir ho... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 21 Oct 22:55
1
1,0k
Tillbaka till Bup? av lurks­m­ulan Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnpsykologen
Äldre 21 Oct 22:51
1,2k 1 I vintras gick vi ett par gånger hos bup med vår 4-årige son eftersom vi kände att vi inte... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Barnp­s­ykolo­g­en Äldre 21 Oct 22:51
1
1,2k