-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Nu är jag här oxå!
Ulla-Bella - vad bra att du tog med party-listan hit!
Har suttit mestadels av kvällen med att gå igenom olika stilar till word-dokument. Nu jäklar ska det bli tatuering av igen!
Synd bara att jag är så jävla smärträdd. 
Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan
Lör 23 sep Minja,Nitis, Darling, jordnöten, Solis, Lovan
Lör 30 sep Minja; Nitis ,Darling, jordnöten, Solis,JC71, Lovan
Lovar inte 100 att jag kommer på partykvällen. Beror ju på hur min depression mår. Om den mår bra o jag mår sämre alltså... *suckar* -

PARTYKVÄLL!!!!
Lör 23 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, Lovan
Lör 30 sep Minja; Nitis, Darling, jordnöten, Solis, JC71, Lovan

-
Grattis Minja!
För min del så blir det bara kisse bebis tillökning när Philip är lite större, min kompis i Oslo har helt underbara perserkatter, vita och hon har ungar lite nu och då...
Jag har för tillfället bara två....och Curry blev bästa hane kastrat på vår utställning i Uppsala i maj...
Kram, kram.. -
Hej alla!
Nu har jag haft hela familjen hemma i 1½ vecka, (6½ vecka kvar)så myyyysigt! =D Det blir en väldigt lugn sommar med utflykter och cykelturer när vi känner för det.
Jag och mannen ska åka till London ikväll och kommer hem på måndag *ångest* Det är säkert lika trevligt och mysigt som alla säger att det är där, men jag HAAAATAR att flyga!!!
Lovar att jag hellre skulle åka till Sthlm eller Gbg över en fredag-lördag med honom än 5 nätter i London (känner jag nu, hoppas jag ändrat mig när jag kommer hem)
Sitter och känner efter om jag inte har liiite ont i halsen.. Jo, jag kan nog inte flyga ikväll, får ställa in bröllopsresan.
Lovan: Om du flyger istället för mig, så tar jag din smärta från tatueringen!
Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan, Äpplet
Lör 23 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, Lovan
Lör 30 sep Minja; Nitis, Darling, jordnöten, Solis, JC71, Lovan -
Kan inte göra så där fina gubbar som du Lovan men jag tar bord mitten datumet efter som Jc inte kan då..
Minne har sagt att hon inte kunde? antar att det gällde både den 2 och 30 sep så kvar blir Äpplet och Sanna att svara, äpplet, ja hon får väl ta den dagen som blir
PARTYKVÄLL!!!!
Lör 30 sep Minja; Nitis, Darling, jordnöten, Solis, JC71, Lovan
Solis , japp en hundvalp blev för dyr
kostar ju minst 17 tusen i första kostnad en bebis var ju gratis så att göra, man får ju jobba med svett och annat ;-D men det var ju bättre det än att slänga upp 17 tusen *asgarvar* -
Mija: nej men GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
"för dyrt med hundvalp...." attans dig va!!!!! va roligt!!!!!
3 bebbar till i vinter......säger som !alla andra" inga flera hemlisar någonstans???
Lovan: jag vill oxå göra en till tatoo!!!!! undrar om man ska ta sig råd....vill så gärna göra nå till D så att säga....en lite tribut....
men det köst ju så mychä!!!! (dalmål)
men vaddå ULLA-BELLA!!!!?????? förklara för en blond kossa
minne: hej hej!!!!
Äpplet: JAG kan flyga till london!!!!!! inga problem...
det kommer att gå bra...ta en liten styrketår på flygplatsen innan bara så...
ha det så himla UNDERBART!!!!!!!!
då kan alla den 2 september alltså!!!!!!! va roligt!!! inte minne och choko då
men vi andra....skoj skoj skoj....
-
sorry såg inte att äpplet hade skrivit upp sig (har fått masssor av bannor av henne)
Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan, Äpplet
SÅ den 2 september blir det osäkert på stan igen STORA stan......
-
En till ko som hittat till det nya "grönbetet"
GRATTIS Minja..vad skojigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kramar om*
Jisses vad alla ska ha tillökning
Är jätte sugen & avis på er andra..saknar magen och allt det där..men känner ändå att Jonte får bli lite större först..
Vore himla skönt att bara ha ett blöjbarn
Äpplet: Happy Holiday
..vad skojigt att flyga till London..sån himla häftig stad!
Vi ska strax pysa iväg mot Norrköping..
Har tänkt att bara ta en soft dag idag och kika runt inne i Norrköping, för att sen imorgon efter frukost åka till Kolmården och ha en heldag där
Dom har lovat fint väder imorgon runt 24 grader..det tycker vi låter toppen!
Må så gott allihopa! -
Hej svejs! Nu har jag oxå hittat hit...
Har precis lämnat skruttan på dagis, så nu ska jag rå om mig själv ett par timmar innan jobbet kallar. Tyckte att jag såg ngt om träff i dag, ha det så himla skoj allesammans!!!
Minja: GRATTIS, vad skojsigt!!!
Äpplet: Trevlig resa!!!
Nitis: Hoppas att ni får det bra nere i Norrk, hälsa alla djuren! -
Ett tips till alla kossor....www.jotex.se
de har massor med kossor i alla de former...gardiner, tillbringare...klockor...you name it!!
Minne