-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Kossa dejt i gröngräset:
Tisdag: Solen, jordnöten, darling 13.30 - , Nitis 14-
Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten, darling 13.30-15.30,
Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten, darling13.30 -
ändrar lite i listan....ska ju ut på middag och bio med mannen på onsdag kväll....fira att han börjar sin semester...
ska se Poseidon eller hur det stavas....har ju sett orginalet och tyckte väldigt mycket om den filmen...det måste ha varit lääääänge sen, men men....
vad vill ni göra på kossa-dejten tro???? vill ni komma hit och bada i vår pool....eller vill ni ses någon annanstans där det finna möjlighet till svalka!!??
nää, nu ska jag iväg o handla på MAXI...skoj skoj
-
nöten: ussa då!!!!!
vilken reaktion på ett bett....jobbigt....
-
Det lät inge vidare Nöten
Sänder ett gäng krya-på-dig-kramar!
Ja vilken dag ska vi sikta in oss på??
Enligt VLT kommer det vara fint hela veckan utom fredag..och den dagen har vi ju inte ens med
Ditt förslag lät himla trevligt Darling!
Lätt för oss oxå att ta oss ut till er då bussen går runt knuten
Vi är på det mesta!
Har inga egna förslag på lut.... -
Darling: Det fungerar jätte bra med träff hos dig för min del också. Mälaren är det algblomning i så undviker gärna dessa stränder med jäntan.
Vad säger ni. Ska vi boka torsdagen?! Verkar vara bäst tider där.
Äpplet: Ajdå, nej då tycker jag såklart inte du ska byta flygresan mot graviditeten
Skönt att du lyckades "missa" alla sjukdomar och flög iväg trots allt
Hoppas ni har/haft det underbart!!!
Jordnöten: Hoppas det ger med sig snabbt nu det svullna, himla osis verkligen!
Minja: Jobbigt med illamåendet
En annan har ju turen att det börjat minska så enbart kommer efter lunch och sitter i ett par timmar. -
aha, alger i mälaren tycker vi inte om......men då säger vi torsdag här hemma då....nu är ju karln min hemma, men ni överlever väl honom
skulle era vara lediga och vill komma med, så får de naturligtvis det!!!!!
torsdag ca kl 13.30 är ni såååååå välkomna hit!!!!! ser till att poolen är fylld och varm...och fri från flugor, spindlar, skalbaggar och annat skrutt som hamnar i
har isglass hemma till kidsen, vi vuxna med för den delen....
-
Låter super trevligt Darling..
Kanhända att vi dyker upp närmare runt 14 tiden..Jonte har börjat sova middag direkt efter lunchen och sover runt 1- 1 1/2 timme.... -
Darling: Låter riktigt mysigt
Jag å Tussan kommer säkert också närmare 14-taget eftersom även hon har börjat ändra sina sovrutiner.
ps. det var maken som sa det var aljer i Mälaren. Han tyckte det såg ut så men nu när setat å letat efter ngn algprognos så kan jag iaf inte se att de varnat för det någonstans.. Så kanske bara är pollen ändå. Så jag inte skrämmer er menar jag
Dessutom är det enbart farligt för småbarn om de får mkt kallsupar. Annars kan man ju få hudirritation å sådant med kanske inte så vanligt!
Vad hittar alla på nu så här i värmen då?
Här hemma blir det ingenting. Maken vägrar ju Mälaren för han tycker den så snuskig å det enda stället han vill åka till och tjatar om (en sjö 3 mil härifrån) är det enda stället jag INTE vill åka till. Det är så grymt mkt myggor och broms där så man blir uppäten innan man hunnit ta av sig kläderna...= inte barnvänligt eller vänligt för min del heller
Så det lutar mot att vi aldrig kommer komma iväg på något eftersom HAN så trångsynt å enbart kan tänka sig bada på ett enda ställe "min karl i ett nötskal". Dessutom är det för jäntans skull vi åker å badar så han behöver ju faktiskt inte bada alls...men inte kan man göra ngt för sin dotters skull... måste ju vara super kul för en egens del..
grrrrr
*surar*
Ha en trevlig dag tjejor!
*kram* -
darling: Låter som ett mysigt förslag
Vi kommer gärna och grabben älskar att bada. Dyker upp vid 13.30-14. -
Ursäkta utbrottet ovan
Lyckades få gubben med mig till en annan sjö litet närmre. Då kunde han lämna in sin cykel på vägen så då var han nöjd...*s*. Kom ju dit rätt sent men hann ta ett första dopp för året iaf
Maken har ju dock badat tidigare. Men för min och lillans del så blev det första heldoppet. Skönt i vattnet med för kallt för E som skakade som ett asplöv.
Eftersom alla har lagt sin åsikt som fanns med på träff-listan så uppdaterar jag.
Kossa dejt i gröngräset:
Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten, darling13.30 - -
solen: hmm..en sån karl då
men men, bra att du fick med honom till ett annat ställe iaf...så att ni fick bada menar jag!!!!!
trevligt trevligt att ni vill komma hit på torsdag...ska blåsa/pumpa upp poolen redan ikväll...så får D bada ett par dagar och så är vattnet varmt och så tills dess...och utblandat med nytt vatten förstårs...
så får jag rensa ohyra på torsdag när han sover....
vi kommer väl kanske inte vara så himla fikasugna då, men jag bakar en kaka iaf...och så fixar jag dricka....så det finns lite att tugga på...och så har vi ju isglass i frysen...alltid gott i denna värme!!!
nu är vi klara emd framsidan av huset....har bara liten del kvar som jag kommer hinna klart i morgon...vart så himla snyggt om jag får säga det själv!!!!