• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Tre solstrålars mamma

Minja: Okej. Vad spännande. Ja då får du la se till å knipa till 1 januari då ..*s*
    Jag vill med ha min kotte på rätt sida året men det ska nog inte vara något problem

Jordnöten: Hur gick Ul´et? Är sååå nyfiken!!!!

Nitis: Åh vad skoj du hakar på
    Angående filmval så var jag just inne på sf sida och kikade vilka urval de hade tis, ons och torsdag.
    Det är "bara" dessa som går då:

16 Blocks- action, drama (polisfilm)
    Beck- skrapt Läge- Thriller, deckare (gillar Beck filmerna)
    Da Vinci koden - Thriller (bra bok men tydligen dålig som film??)
    Fast and Furios - action (den första var ok iaf)
    Just My Luck - Romantik, komedi (Verkar ok handling då lite udda)
    Lucky Number Slevin- thriller, action (verkar dålig)
    Pirates of Caribbean - action, äventyr (Första rätt skoj faktiskt så svårt säga)
    Take The Lead- Verklighetsbaserad, drama (dans är häftigt )
    The Omen - Skräck (inte min grej egentligen då för skraj men om ni vill )

Har inte hunnit kika vad som går på sandrews eller vad det nu heter men vi kan väl börja kika om någon av dessa filmer verkar vara till belåtenhet. Jag är väl med på de flesta om det blir majoritet på någon specifik. Men ni ser ju lite iaf vad jag tror om respektive

• Green Apple

Ska på bio ikväll och se piraterna 2 (längtat som en tok )
    Så jag kan ge omdöme här sen.
    Annars skulle jag vilja se Omen, men då behöver jag hålla någon i handen, är såå feeeeg men älskar samtidigt att bli skrämd.. Knepig brud jag vet

• jordnöten

Ja det där med rätt sida om året...det kan verkligen bli precis vilket som här....

Ultraljudet gav ju dessvärre ett nytt datum...och precis det datumet som jag kände på mig....så istället för 16:e så får man nu ha självaste JULAFTON som riktlinje. Hur illa timat är inte det egentligen!?!? Fast kanske ska satsa på att klämma ut västmanlands första 07:a istället om jag ska gå över lika mkt som med A.

Det bästa var iaf att få veta att allt såg ut som det skulle och det var en bebis.

Biolista:

Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Torsdag: Solen, Nitis , jordnöten

Har inte sett någon av ovanstående filmerna, men jag var inte så jätteförtjust i första piratfilmen så den hoppar jag helst.

Minja: Ha det så skönt på Gotland. Njut njut njut!!!

• Tre solstrålars mamma

Ojdå Nöten. Precis som du misstänkte Häftig julklapp!!!

Nu har jag spanat in trailers å måste ju säga att jag hellst av allt vill se Beck och Pirates 
    Men jag är inte den som surar om ni vill se någon annan. De andra verkade hyffsat lika.
    Åh förresten så verkar Lucky Number Slevin faktiskt rätt kul. Men själva recensionen var ju urusel men trailern var bra!!
    Men The Omen verkade ha rätt väldigt overkliga scener....typ att man ser det dockor.... men men. Jag ser om ni vill!

• Nitis77

Är en "allätare" när det gäller film..men "Pirates", "Beck"  "Da Vinci koden" är filmer jag helst ser i 1:a hand....

Wow Nöten..håller med, det blir isåfall en häftig julklapp

• JC71

Hej!

Nöten: Åh, vilket datum...vad spännade, och vad skönt att allt såg ok ut!

Minja: Gotland...vad härligt!!!! Njut lite för oss oxå...

Jag hänger gärna med på bio, får väl inhandla massor med mums som håller illamåendet borta. *ler*
    Jag röstar på BECK!!!

Biolista:

Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71

• Tre solstrålars mamma

Åh vad skoj att vi blir några  Som det ser ut än så länge så är ju majoritet på Beck då. Eller tre som kan täcka sig Beck
    Vad säger du Jordnöten, kan du tänka dig se Beck?

• Darling73

TJOOO!!!! då är vi hemma då igen....skönt faktiskt, även om denna om jag denna gång kände mig mer hemma än någonsin hos svärmor

JC: grattis!!!!!!!!!!!! åh så roligt!!!! vet du, jag blev sjukskriven 2 veckor när jag var i början av min graviditet...kunde inte äta. mådde piss, var helt slut....ringde min BM då som sa "så är det ju inte meningen att det ska vara"...så hon bad den kvinnoläkaren som fanns på plats att sjukskriva mig med start på endaste gången!!! JÄTTESKÖNT!!!!!!!

Vill gäna med på biokväll...men filmerna lockade mig inte ska se Piraterna med mannen sen...skulle vara Beck då..men jag är ju så nervös och lättskrämd när det kommer till thrillers och så....får man hålla handen???

Biolista:

Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71 , Darling (?)
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71

ses!!!!!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Nitis77

Har pratat m svärmor om barnvakt för bio/middag m er tjejer nästa vecka, och för hennes del passade tisdag bäst..så jag stryker mig från övriga dagar.
    Och hitills är det flest som skrivit upp sig på tisdagen..kanon!  

Darling, du får så gärna hålla handen *s*...jag ÄLSKAR trhillers/rysare

Biolista:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71 , Darling (?)
    Onsdag: Solen, jordnöten,JC71
    Torsdag: Solen,  jordnöten

Idag tog vi en promenad & hälsade på farmor/svärmor på hennes jobb..eftersom det är sommarlov så var det bara hon där.
    Vi tog fikastunden inne på förskolan, så Jonte kunde röja runt & leka med alla saker som fanns därinne..mkt uppskattat vill jag lova

Sen medans jag å Johan gick en sväng ner på stan för att uträtta några ärenden,
    var dom i Rubecksparken å lekte...
    Det var en väldigt trött liten kille som vi hämtade upp 1 timme senare *s*

Han verkligen avgudar sin farmor och hon honom
    Dom har så kul ihop, och tro mig...mamma & pappa är lika intressanta som..tja en gråsten för en tonåring *s*

Varje gång hon suttit barnvakt så tackar hon flera ggr om för att ha fått nöjet att "låna" honom

Nähä..ska surfa runt & komma på nån schysst bröllopspresent.

Nån som har ett tips att dela med sig?
    Ni som gift er..vad fick ni, och vad hade ni velat ha??

Har kommit på 2 grejer som kanske kan vara något;

Vad sägs om ett chokladfondue set, och sen köpa en bit fin choklad + en ask m jordgubbar att slå in tillsammans?

Eller en bok om erotisk massage och en flaska schysst massageolja??
    ( ngt för den icke pryda   )

Vill inte köpa nån kastrull/kökshandukar/prydnadsgrejjer/vas etc..det kommer dom säkert få ändå.

• Darling73

vilken tid är det tänkt att biobesöket ska ske på?? kom på så här i efterhand att vi åker ju till norrköping på onsdag fm...så jag skulle vilja veta om ni tänkte gå på sena eller tidiga bion....

16blocks verkade oxå bra tyckte jag!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2