• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Tre solstrålars mamma

Nitis: Lämnade ett meddelande i din inbox igår när var inne här å läste allt. Vet inte om du sett det men nu är ju kanske inte allt där i så himla aktuellt.
    Jätte skönt att ni löst det så bra för både er och Jontes del. Verkligen jätte skönt att ni kan gå skilda vägar som vänner!
    Ko dejt nästa vecka var ett himla bra förslag!!!

Jag gör sedvanlig lista:

Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen,
    Onsdag: Solen,
    Torsdag: Solen,

• Nitis77

Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, Nitis
    Onsdag: Solen, Nitis
    Torsdag: Solen, Nitis

• jordnöten

Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten
    Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten

• Darling73
    Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten, darling
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten, darling
    Torsdag: Solen, Nitis,jordnöten, darling

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Green Apple

~Nitis : tenker po dig gumman *kramar om*

~Solen: Tack for erbjudandet, men do flyger jag hellre upp o ner fram och tillbaka till London en att jag nogonsin ar gravid igen!!! Det tycker jag t o m er verre en att flyga, men det er ju for att jag vet att det er nestintill en seker dod for mig att bli gravid igen...

SKickar en helsning fron London som har en 5 dagars vermebolja po jag kommer inte ihog hur monga or de sa.. 32 grader och STROLANDE sol, bara for att vi er her

Nu ska vi springa ut och fortsetta shoppa och leta transfer in till Luton kl 3 imorgon bitti..

KRAM ALLA!!!/Green Apple

• Choko

Nitis: Massor med kramar till er! Tänker på er och hoppas att det ordnar sig till det bästa för er, vilket jag tror att det kommer att göra också!

Är här på en snabbvisit och har inte hunnit läst fler inöägg än denna sida, men nu tar vi med oss datorn för nästa helg får vi flytta in i nya lägenheten. Återkommer! Kram!

• Nitis77

Jag har fått förhinder på tisdagen, så jag tog bort mig från den dagen
    Men kan om träffen blir på eftermiddagen...

Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, jordnöten, darling

• Nitis77

Äsch..jag gör såhär istället

Kossa dejt i gröngräset:
    Tisdag: Solen, jordnöten, darling, Nitis 14-

• Minja

Äpplet : så du kunde inte hålla dig ifrån Fl inte ens på kärleks resan

I dag har vi varit och införskaffat en ny bil, och sålt den andra, sååå skönt att bli av med den (säljaren tog den i inbyte + pengar så att säga )

Mår illa som tusan men lever kanske även imorrn verkar det som....

• jordnöten

Minja: Kul med ny bil. Vi har också lite funderingar på att byta ut vår mot en större...men det får bli till hösten eller vintern isf. Trist med illamåendet! Så ditt vill inte heller ge med sig....

Här har man precis kommit hem från jourläkarmottagningen. Var ute på Anundshög i fredags morse och blev biten av något på vristen. Troligen en broms. Och nu har hela foten och en bit upp på benet svällt upp så jag nätt och jämt får på mig nåt på foten som blivit röd/blå. Så en allergisk reaktion och en infektion av skitig gadd. Så nu är jag utrustad med kortison och antibiotika. Och foten är så jag inte kan stå på den en hel dag så det var bara till att sjukskriva sig imorgon. Tänk så dyrt det blev för ett ynka bett....

Tur att det är fint väder i alla fall

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2