• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Minja

Nitis. du hamnar du ochså i gravid träsket, ingen fara, du är ju rena ungdomen du du har ju minst 15 år till innan det blir dax att stänga till för gott men 15 år mellan syskonen kanske är liiite väl
    Ta dig tid och njut av gossen ett tag till och av SAMBON inte att förglömma

• Tre solstrålars mamma

Jc: OAW...G*R*A*T*T*I*S i massor!!!!   Undrar som Minja när du är beräknad? Har du lyckats hålla det hemligt länge eller blev du lite smittad av alla gravbaciller här inne?..*s*

Nitis: Jag får grattulera igen. Tycker det jätte mysigt för er skull att ni kunde hitta tillbaka Ta nu hand om varandra!

Nu har äntligen de 12 första dryga veckorna gått av graviditeten! Men har inte ens varit på inskrivning ännu. Tydligen fullbokat med tider. Var tvungen boka om tiden jag hade idag då inte lyckades få tag på barnvakt så fick inte tid förrän om tre hela veckor. Lång väntan känns det som...*s*. Men ändå går det så fort denna gången!! Så det blir ul rätt tätt inpå inskrivningen eftersom är så långt gången då Hoppas de har tider på ul bara
     ps. lycka är...har inte mått illa alls på hela dagen

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen
    # Tabazco: JC71, Äpplet,

Har inte koll på vad Atrium serverar för mat heller så skriver upp mig på den listan också Tabazco gillade jag faktiskt inte de två gånger varit där å tagit dagens. Tyckte inte de hade särskilt god mat då men kanske skillnad med a la carte?

• Nitis77

Solen: Skönt för dig att slippa illamåendet

Jo du har rätt Minja..jag har måånga är framför mig att skaffa syskon till Jonte

*Atrium är en grekisk restaurang,  dom har väldigt mkt god mat
     Sist jag var på Tabaszco blev jag oxå lite besviken, menyn kändes rätt tunn.

Restaurang förslag:

# La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71

• JC71

Solen å Minja: Jag är beräknad till mitten av februari (v.9) men det kan ju ändra sig. Men jag var på gyn förrförra veckan på ett ul och då mätte hon det lilla som fanns där.

Restaurang förslag:

# La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71

Nu ska jag kasta mig i sängen en stund till innan det är dax att gå till jobbet. Det är verkligen inte roligt att va på jobbet när man mår så illa...har funderat på??? Kan man bli sjukskriven när man mår så jäkla illa å kräks typ hela dagarna?
    Någon som vet?

• jordnöten

Så du satsar på en till februaribebis, JC. Se till att pricka ett datum som inte är "upptaget" redan bara Kogänget får det körigt att springa på kalas i februari....fast måste ju medge att det är ju ett angenämnt besvär

De brukar inte vilja sjukskriva pga illamående eftersom graviditet inte räknas till sjukdom...men med rätt läkare så kan du nog få det att gå igenom. Försök i alla fall!!! Håller med om att det verkligen är tufft att jobba när man mår så pest. Men nu sista dagarna har mitt illamående äntligen börjat avta lite.

Om 2timmar ska vi på ultraljud Ska bli så spännande...men jag känner mig lite nervös faktiskt...Konstig känsla....

• Tre solstrålars mamma

Har en allmän fråga till er alla kossor nu:

Är det någon som är sugen på att hänga med på bio å middag nästa vecka utan respektive och barn? Pratade me Nöten om det som också var sugen å tyckte vi kunde höra här om fler vill hänga med Så vad säger ni?
    Gör en lista utifrån när jag kan då till att börja med:

Tisdag: Solen,
    Onsdag: Solen,
    Torsdag: Solen,

ps. Jordnöten du kan väl ta bort den/de dagar du inte kan på om ngn ovan inte fungerar.

Minja: Fick du ändrad Bf-tid när du var på ul´et? Bara nyfiken!

• Nitis77

Jag vill!!!
    Skriver upp mig på alla dagar, så får jag prata m svärmor om hon kan sitta barnvakt, annars får sambon fixa flex el dyl..han har jobbat 13 timmars övertid de senaste dagarna..så det borde inte vara ngt större problem

Vilken film har ni tänkt er?
    Har visserligen sett X-Men av alla som går nu..men ngt säger mig att det kanske inte är en film ni tänkt er  ..eller?

Tisdag: Solen, Nitis
    Onsdag: Solen, Nitis
    Torsdag: Solen, Nitis

• Nitis77

Nöten..hur gick det förresten på UL??
    Tvillingar eller??

• Minja

Solen: När jag var på Ul i v 11 så sade hon bara att det var ungefär som beräknat.....
    jag räknar med att jag får 3 januari som BF
    Allt efter 31 Dec är bra om nu bara bebisen tänker stanna där inne tills dess
    Efter kl 00.00 31 dec/1 jan skall vi ha allmän stutsmatta på minmage för då får den komma när den vill

Jc:
    Du kanske inte kan bli sjukskriven men väl få lite medicin som lugnar illamåendet, här har du en som gått på medicin fram till förra torsdagen sedan var det poff borta..*peppar,peppar så kommer det inte tillbaka.

Ang Bio: tyvärr, skall gotta mig hela veckan på gotland och njuta av allt solsken det skall bli, ligga på stranden och jäsa och dricka lemonad...
    Höra måsarna skrik och ungarnas vrål och bara njuta!!

• Lovan

GRATTIS JC!!! Åh, vad glad jag är för er skull som ska ha en liten till!!! Skrattande

Här är man tillbaka efter 4 dagar i Gävle hos Tias gudfars föräldrar. Igår var vi på Furuvik, i förregår var vi ute på det blå havet o hittade oss en ö att mysa på, och resten av tiden har vi bara tagit det LUGNT! Har varit hur skönt som helst att bara komma bort ett litet tag.

Nitis: Vad härligt för er att ni kommit fram till det beslutet. O eftersom ni haft det lite gungigt i förhållandet är det ju dumt att dra in ytterligare ett barn i det hela - o dessutom kan man ju vara lite konstig som kvinna när man är gravid. *skrattar* I alla fall jag var det! Oskyldig

Nej, nu ska jag gå ner o gå ut. Är jättevarm efter att ha suttit i en stekhet bil i flera timmar.

Hänger gärna på här i veckan, men jag vet inga dagar än så länge, så jag väntar med att skriva upp mig.

*kramar*

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2