• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Lovan

Nitis: De som ni ska på bröllop till - bor de i hus?

• Lovan

Okej, annars hade ni ju kunnat köpa ett "Kärleksträd" som växer tillsammans med deras kärlek. *hmmm...* Då får jag lov att klura lite till innan jag kommer med ett förslag.
    Biocheckar kanske? Då är det ju en present som de kan använda länge - o så kan ni köpa ett biokit med micropopcorn, en massa drickor o annat smått o kul. Det behöver ju inte vara någonting märkvärdigt bara för att det är en bröllopspresent.

• Darling73

nitis: tycker chokladfondue verkar en bra grej att få!!!!! JAG skulle bli överlycklig då jag ÄLSKAR choklad....
    vet att du inte vill köpa prydnadssak...men ger ett tips iaf..inne på UDDA DESIGN, mitt emot Bill & BOb så har de jättefina trästatyer som är kärlekspar...där finns för alla tillfällen...men just paren är jättefina!!! kostar 299 kr tror jag...kolla in och kika iaf!!!! vi ska köpa ett sånt till dem som gifter sig i augusti...har gett bort det tidigare, och det uppskattas!!!

nöten: jahaja...självastr julafton!!!! spännande!!!! sätter en tia på att du krystar till Kalle Ankas julafton skämt å sido....satsa på första västmanlänningen -07 du!!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Lovan

Är jättesugen på att hänga med på en biokväll, men känner nu att det är lite väl dyrt just nu för oss. Så jag måste tyvärr tacka nej till att följa med. Hade det varit en filmkväll hade jag mer än gärna hängt på.

• Tre solstrålars mamma

Nämen vad mkt som skrivits här plötsligt

Ser att det är tisdagen som gäller så tar bort de andra två dagarna så vi har något att hålla fast på!

Biolista:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71 , Darling (?)

Jag tycker vi satsar på tidigar bion som startar 19.00. Och så kan vi väl träffas innan (för de som vill) och käka lite middag. Kan väl träffas till 17.30 så man hinner få i sig ngn mat isf?!
    Den andra visningen är inte förrän 21.30 så då är man (jag) inte hemma förrän till ca24 å det är liiiite väl sent känner jag. Finns risk för att jag då somnar på bion...*s*. Skillnad om vi är ute å snackar som på ko-kvällen vi ska ha i september...men sen bio klarar nog inte jag  

Jag bokar 5 biljetter till Beck så fort jag fått svar från er alla om Tisdag, 19.00 och Beck låter bra!

• Tre solstrålars mamma

Darling: VÄlkommen hem Härligt när det fungerar hos svärmor

Nitis: Tycker dina förslag lät utmärkta, både chokladfondu och massagekittet Hade gärna fått båda när gifte mig. Vi fick dock inget såklart eftersom vi hade överraskningsbröllop

Lovan: Vi får väl köra filmkväll också någon dag. Jag är på

• Nitis77

19 bion blir jätte bra för min del
    Vi ska inte ses kl 17 för middag?? Så slipper man stressa i sig maten..hmm..jag äter ju så sakta

Aha..är det på UddaDesign Willow Tree serien finns..letade som en galen tidigare i veckan
    Men som sagt var..vet inte om dom är så mkt för prydnadsgrejer? Men jag ska ialla fall kika på serien

Nej, dags för lite frukost....

• Tre solstrålars mamma

Nitis: För min del fungerar 17 alldeles kanon bra!! Jag srkev 17.30 bara för vet ju inte hur gubbarna där hemma jobbar. Jordnötens man kanske jobbar till 17? Men som sagt, om det passar för er andra så är jag på direkt

Uppdaterar listan igen:
    Biolista:
    Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71

Nu väntar jag bara svar från två till så kan jag boka!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2