• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • JC71

Minja: Japp, nu börjar vi bli ett stort gäng. *ler*

• Minja

Grattis Jc när bräknad lill'n komma?
    Och ja ett stort gäng 4 st relativt tätt verkar det som..

• Minne

GRATTIS JC!!!!!!
    Jättekul för er alla fyra som ska få smått i vinter!! Massor med lycka till kramar från mig och Philip!
    Minne

• Nitis77

Tack tack JC m skrutta för en heldag på Hälla
    Efter en lååång promenad kom vi äntligen fram till bussen vid lasarettet..tack gode gud för att det var molnigt & blåste lite..annars har jag ringt efter taxi

Har sytt upp alla nyinköpta gardiner..och i slutändan blev det kanon!

Men ett tag där så blev det uppåt vägarna galet..
    Att jag aldrig lär mig att inte pyssla när jag är trött ???

JC, ang La Tapita, så serverar dom både tapas och a´la carte

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71
    # Atrium: Darling, Nitis
    # Tabazco: JC71

• Nitis77

Hörrni det blir inge singel liv till hösten ...

Jag å Johan har pratat ut (igen) och båda kände att det kanske var lite förhastat beslutet ang att flytta isär..så vi tänker kämpa på ett tag till
    Båda är så medvetna om vart "skon klämmer"..gäller bara att vi verkligen ser till att vi inte faller tillbaka i gamla spår....
    Sen måste vi bli bra mycket bättre på att kompromissa!
    Och det börjar bra...för han har gått med på att följa med på bröllopet

Jag har bokat in oss på hotell redan på fredagen, så att vi är riktigt utvilade inför lördagens festligheter..
    Blir mysigt m en weekend på tu-man-hand

• Minja

Nitis:
    Vad säger man...... vad tråkigt att ni skall behöva hamna i en kris där ni var beredda att flytta isär för att inse hur mycket man älskar varandra...
    MEN grattis till att ni tycker att erat förhållande är värt att kämpa för..
    Håller tummarna för att ni fixar detta ochså, kanske haka på våran gravid tråd??? hehehe skämt å sido, ägna er åt varandra nu, gossen finns där ändå, NI är viktigast(erat förhållande alltså)
    Låter underbart tycker jag och hoppas att du förstod vad jag menade tidigare....(uppe i detta mail)
    Kraaaaaamm

• Green Apple

Horra horra mamma-trolli! Snoffa ROOT!!
    Så låter mina barn här hemma sen vi var till Tomteland igår och gick i trollskola och knatade runt på trollsafari.. Vi hade mycket trevligt iaf!!
    Idag har hela familjen legat på fotbollsplanen och gett efter mer lina åt våra drakar högt uppe i luften. Såå avkopplande att ligga och stirra på färgglada plastdrakar i nå´n timme, är vad jag kallar semester!!!

Vad ql med så glada nyheter från både JC och Nitis!!! Önskar all lycka!

Ha det bäst tjejjor!

KRAM /Äpplet

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet
    # Tabazco: JC71, Äpplet

• Minja

Ang vad det gäller resturang så avstår jag från att skriva upp mig efter som det inte spelar någon roll....
    alt så är jag med på alla

• Minja

Underbart, idag var jag (oroliga jag) och lýssnade på hjärtljuden på min lill*
    Allt var som det skulle och nu längtar jag till första sparken och Ul så man får se den lill* igen.......

• Nitis77

Å vad härligt Minja!! *avis*

Njaa..jag kommer tyvärr inte skriva upp mig på grav.listan ännu
    Men längtar tills jag OXÅ får gå m magen i vädret!

Idag är skrutten m farmor å badar på lögarn..
    Själv har jag latat mig med boken som jag håller på att läsa..den är så himla bra!
    Rekomendera Camilla Läckberg för deckar entusiasten!

Ska strax kila ner på stan & bla hämta ut en ny bunt m kort att klistra in i albumet , och sen möta upp badgänget för en tidig middag...

Må så gott allihopa!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2