• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Lovan

Men vad sägs om Mongoliska? Jag menar - vi har ju pratat om det jättelänge, men aldrig kommit till skott! O där finns ju mat som funkar för alla människor i den här gruppen. (eftersom man fixar sin egen mat, eller tar från menyn)

(fyll i om det finns förslag på vart vi ska gå, och sen namnet på de ställen du vill rösta på - självklart kan man ju rösta på fler än ett förslag Skrattande)

Förslag på restaurang på 2 års kalaset:

# Mongoliska : Lovan,

• Nitis77
    Tänkte höra om det är någon som är sugen på att hänga på ut till Ikea imorgon alt onsdag för lite shopping samt fika eller rent av lunch?  

# La Tapita : Nitis
  • Tre solstrålars mamma

Jag får då haka på Nitis förslag eftersom Mongoliska har jag ju testat en gång och det var ok. Men testar gärna någon ny restaurang

# Mongoliska
    : Lovan,
    # La Tapita : Nitis, Solen 

Nitis: Hade gärna hängt med men tyvärr är min jänta hopplös att ta med till IKEA eller liknande. Och eftersom maken flyger så är det jag som får passa jäntan.

• jordnöten

# La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten

Har aldrig varit på La Tapita så det skulle vara kul att prova

• Nitis77

Hörrni..jag åker till ikea här vid 10 snåret..
    Så om det är nån som känner för att mötas upp och ta en fika, så slå en pling på mobilen
    Liftar dit m johan som ska till jobbet här strax...

• Minja

Skickar ett litet grattis till solen tös idag !

Allt väl i det _fina_ vädret?

• Tre solstrålars mamma

Minja: Tackar tackar säger jag å jäntans vägar Hade glömt bort det själv juh

Här är allt väl i det än så länge fina vädret. Sitter å surfar å jäntan sover å gubben bygger..*s*.

• Darling73

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling
    # Atrium: Darling

slänger in ett förslag jag med....sen får vi väl ta det ställe då som flöest vill på...elelr ??? gott komemr det att bli hur som helst tror jag!!

vart är solen då????? alltså, den stora runda gula på himmlen!!!! har knappt sett den sen vi kom upp i lördags...lite trist...och D har blivit superlös i magen igen...blöjorna går åt som 17 och vi kör med "diet" igen...stackarn!!! men men..vi hoppas det går över snart så att bvi slipper det i norrköping sen iaf...

må gott vänner!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • JC71

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71
    # Atrium: Darling
    # Tabazco: JC71

Lägger oxå till ett ställe. *ler* En fråga: Är La Tapita ett tapas ställe eller kan man välja annan mat?

Jag skriver även upp mig på gravidlistan!

Nitis: Tack för lite trevlig mat och shoppingrunda!

• Minja

Jc läste jag rätt ELLER!!! ska du ochså har en lite knodd???

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2