• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • jordnöten

Ska bli spännade att se målningsresultatet, Darling. Och inte ska du stå för allt det där fikat heller. Om du bakar så tar jag med lite olika juicer och någon dricka.

• Darling73

oki nöten.... då bakar jag och du fixar dricka!!! blir bra det....

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • JC71

Godmorgon!

Nöten: Stackare, hoppas att det går över snabbt!!!

Missar tyvärr träffen, är endast ledig på fredag...men jag skrev upp mig på den andra listan. Så kanske har jag turen att få träffa någon av er!

• Darling73

GGHHAAAAA!!!! det är hål i poolen..... men vi ska fixa en lite provosorisk sak så att allt vatten inte rinner ut på en gång...det är i skarven under rutchkanan...typiskt!! men men, det ska fixas så att kidsen kan bada i morgon om de vill.....

• Nitis77

Å så förargligt.
    Men vi kommer gärna ändå, även om poolen är ur funktion

Tack Lovan & Tias för trevligt besök igår!
    Jonte var så trött så när ni åkt *s*..han verkligen älskar att busa m Eddie!
    Så behöver ni hundvakt nån gång, vet ni vart vi bor

• jordnöten

Tack Darling och Nitis med smågrabbar för en mysig eftermiddag i solen Så härligt!!!

Oj nu längtar jag ännu mer till den dag vi får tomt och gräsmatta under fötterna. Då ska vi också ha en sån där cool pool

Ha det gott alla kossor!! Hoppas vi kan få till nån mer träff under sommaren!!

• Tre solstrålars mamma

Här är det fortfarande dåligt med jäntans mage. Ska sätta för vinbärsbuskarna ikväll iaf så hon inte kan trycka i sig fler omogna vinbär. Hon betar ju där hela dagarna...*s*. Så får vi se om detta utveckar sig till ngn magsjukehistoria eller om det ändå bara är ngt hon ätit.

Hoppas verkligen det blir fler ko-träffar här i sommar. Jag kommer iaf föreslå fler då vi tänkt vara hemma hela sommaren som det ser ut nu. Liten har inte så stort tålamod att sitta i bil så känns så onödigt att bege sig ngn längre sträcka. Känner att vi fick vår lång-tur i Thailand så nu kan vi njuta av sol å bad på nära stränder istället
    Poolen hemma är ju konstigt nog inte alls intressant. Den vill hon inte alls plaska i. Inte efter att hon halkade på algerna.....*typsikt*.
    Ni som har egen halvstor barnpool. Har ni klor i vattnet eller byter ni vatten väääldigt ofta? Hur ofta isf? Undrar hur ni klarar er från alger nämligen

• Darling73

Tackar för mycket trevligt sällskap i form av Nöten o Nitis med grabbar!!!!!! D var så trött efter ni åkt...vart som en annan unge...men han fick en "kall" dusch och sen middag...då blev allt bra igen!!

solen: vi har inte klor i vattnet och det byts väl när vi tömmer den från en badperiod tills vi fyller den till nästa...den kan alltså står med "samma" vatten ett par dagar...fylls dock på med nytt vatten med jämna mellanrum eftersom så mycket åker ut med hinkar och så....

hoppas skruttan blir bra igen och att det "bara" är något hon ätit...."betat vinbär"...du är rolig du!!!!! alltså, det lät roligt skulle jag skriva...

ska nu lägga in korten från idag o se om de vart nå bra....men inga kan man lägga ut här i och med att det var 3 nakenfisar som röjde på gräsmattan.... mailar över till er om det vart nå bra!!!!

• JC71

Hallå i värmen!

Äntligen kan jag se fram emot en ledig dag i morgon, men för att sedan arbeta 9-22 både lördag & söndag....är såå less på att jobba. *suckar*

Ni hade mysigt som vanligt på träffen ser jag, hoppas att jag kan va med snart. *saknar er*

Har skrivit upp mig på träffen i morgon på andra tråden, vore skoj om några kändisar dyker upp!

Åh, jag måste berätta...vi var nere å käkade på kina nu i kväll, såå gott å såå mysigt. Men när vi kom ut där i från så springer Leiha runt lite, tills vi upptäcker att hon är på väg mot världens största RAGGARSPYA, tyvärr hann vi inte få tag i henne så hon halkar å ramlar pladask i skiten, så jävla äckligt och sorgligt nog i hennes nya klänning som nu ligger i en buske på stan. Det var bara att åka hem till duschen, så varning för spyor!!!!

Ha det gott!

• Nitis77

Tack Darling å Nöten för en super härlig eftermiddag i solen!
    Jonte somnade efter knappt 5min i bilen ..fick välling och sova för natten när vi kom hem *s*

Fy vad äckligt JC..

Vi hade besök igår av en kompis, grillade på vår el-grill och spelade kort
    Hann aldrig in och kolla ang träffen idag på andra tråden..hoppas dom kommit fram till nåt?
    Isåfall dyker jag å Jonte upp...

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2