• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Tre solstrålars mamma

CoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tungan

PARTYKVÄLL!!!!

Lör 2 sep: Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan, Äpplet

Lovan: Oj, spännande. Här är en som aldrig någonsin skulle våga mig på en tatuering...tänk om man ångrar sig

Äpplet: Vad mysigt Och själva flygturen kan jag göra istället om du vill....om du tar över min graviditet för en stund...hehe

Nitis: Hoppas ni får bra väder nu i Norrk och att djuren är snälla mot er
  • Lovan

Känner mig SÅÅÅ feg över att jag knappt vågar gå in på Magic Line o kika utan att känna den där tatueringsmaskinen köra över kroppen. Generad Men å andra sidan klarade jag av det förra gången utan så väldiga bekymmer, så nog lär jag klara av det en gång till. Fick presentkort förra året när jag fyllde år där på Magic Line av maken, så nu måste det ju utnyttjas! Man har bara 1 år på sig, och det är ju snart mitten av augusti o då går det ut. Det var väl egentligen tänkt till en piercing, men jag känner att jag hellre vill ha en tatuering. Lättare att hålla rent och ta hand om. Skrattande

Nej, nu ska jag ta fram dammsugaren. Det var lite illa när Tias stolt kom med en näve dammråttor igår innan han skulle sova. Då känner man att det kanske är dags. Undrar bara vart f*n han hittat dem?!!? Förvånad

• jordnöten

Hej tjejer!

Vad kul att det blir så bra uppslutning på festdatumet

Ska ju bli finfint väder imorgon ....någon som har lust att åka och bada med oss???????

• Tre solstrålars mamma

Jordnöten: Hade jätte gärna hängt med men ska till staden med mor min för klippning, leta braller, titta på porträtten på jäntan som e klara osv. Så hinner nog inte

• Nitis77

Nu är vi hemma
    Vi åkte imorse till parken efter frukost, eftersom det var kanon väder idag..igår regnade det rätt mkt i Norrk....
    Har haft en härlig dag..men ojoj vad trötta vi är i benen ...det är ju en hel del backar på det där stället..hahaha

Ska slänga mig i ryggläge och pusta...

• Lovan

Tänkte berätta att det är vikinga-festival i Stallarholmen (utanför Strängnäs) i helgen. Svägerskan bor där, och hon tipsade om det. Tänkte att det kanske kunde vara intressant för någon annan, så jag sätter hit länken till deras sida.
    http://www.stallarholmensvikingar.se/

Hoppas att allt är bra med er.

*kramar* Lovan

• Nitis77

Är så j-la less på min sambo så jag tror jag storknar...Skrikandes

Vi har fått en inbjudan till ett bröllop som kommer hållas i Orsa, jag blev super glad, eftersom jag inte varit på nåt sen min bror gifte sig för typ 20 år sen?!
    Och tycker det skulle vara super trevligt att få vara med på deras stora dag och få klä upp sig och gå på fest mm

Men den där jäkla torrbollen han vill inte åka..för han tycker det är så långt bort och kostar för mkt, och gud vet mer som var fel??

Han vill ju ALDRIG göra ngt..inte konstigt att vi inte har några bekanta..
    Grr..är så ARG & FRuSTREARAD..så jag tänker tacka ja och åka själv..så kan han sitta här hemma å mögla!

Hade jag dessutom haft ett jobb att gå tillbaka till, har jag nog börjat leta egen lght..för nu är jag så less på honom, så jag vet inte vart jag ska ta vägen????

• Darling73

men nitis då!!!! är det så illa eller är det "bara" ilska som rinner över!!?? egen lägenhet???
    hur som helst så tycker jga du gör alldeles rätt i som tänker tacka ja och åka endå!!!!!! och jag hoppas att du gör det oxå!!! kan vara kul, och nyttigt, att komma ifrån karln din det är ju inte meningen att han ska bestämma om ni ska någonstans eller inte.....

vill du prata av dig så vet du vart jag finns!!!!!! *kram*

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Lovan

Men Nitis gumman! Vi finns här om ni vill ha bekanta. Har funderat på att bjuda över dig o Jonte många gånger när ni är ensamna (o när din J är hemma oxå naturligtvis!) när din J är på jobbet, men så vet jag ju att Jonte sover tidigt. Men vill du hitta på någonting är det bara att höra av dig. Ja, om inte annat än att ösa galla över våra respektive! *blä*
    Dessutom tycker jag som Darling - SJÄLVKLART ska du åka själv! Om du inte vill berätta som det är för brudparet så skyll på att J måste vara hemma med Jonte. Fundersam

Ni ska veta hur mycket Minjas mage har växt!!! Såg henne från sidan idag o det syntes VERKLIGEN att hon är gravid! Skrattande
    Åh, jag är SÅÅÅ avundsjuk på er som väntar barn igen. Men jag vet ju att det kommer med största sannorlikhet vara jättesvårt för oss att bli med barn igen, så jag försöker förlika mig med tanken att det dröjer några år innan vi får en knodd till. Gråter

• Lovan

Minne: Jag har köpt koss-gardiner från Jotex! De blev JÄTTEFINA i köksfönstret, + att Tias fick koss-gardiner i sitt rum oxå. Men nu har han gardiner där jag köpt tyget från Ikea (rea - alltid trevligt!). Ser ut som typ tiger-färgat tyg (eller - det vet jag inte om det gör förståss. Vitt tyg med svarta stora prickar.). Rekommenderar det tyget - det är ap-billigt och så ser det riktigt häftigt ut i ett barnrum. Skrattande

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2