-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
men mat kanske jag ska med på....hmm......
funderar på saken skarpt....är det bestämt vart eller tar vi det när vi ses på tisdag...??..kl 17 passar hur som helst mig bra...JAG SKA MED!!! nu har jag bestämt mig.....*veliga jag*
solen: visst fick du mitt sms??? har varit ute o skrapat färg på baksidan och mobilen låg inne...det var därför mitt svar dröjde så....
-
Köper alla förslagen!!! Det låter kanon
Var ska vi träffas kl 17 då??? -
Darling: Jajemen jag fick ditt sms. Därför tog bort dig från bio-listan
Skoj att du hänger med å äter iaf!!!
Jag bokar 4:a biljetter nu trots inte fått svar från Jc ännu. Tror inte det spelar så stor roll om man upptar en biljett som kanske sedan blir avbokad. Sådant händer juh!
Angående vart vi ska ses kl17.00 så tycker jag utanför matstället NI väljer. Haha..ja, ni hörde rätt. NI får bestämma matställe. Jag har fortfarande lika lite koll på ställen så hugg till med något ni som kan. Oftast har de flesta restauranger Något för Alla så jag är inte så kinkig! ....Iof så var taccobuffen vi åt på Oliver Twist, när vi var gravida för 2 år sedan, väldigt god. Men vet inte om de har kvar det erbjudandet....*ler*
-
Nej hörrni, jag struntar i att reservera. Det ska kosta 10 kronor extra å så måste man ju stå i kö å hämta en viss tid innan. Så bättre köpa via nätet istället. Var inne å kikade på hur många platser som var tagna å det var i princip inga alls så det är inte så brottom alltså. Så jag väntar tills verkligen fått svar av alla sedan köper jag biljetterna så får ni betala mig sedan. Priset på bion är 85kr.
-
Var in på Oliver twist hemsida, och tacobuffen är från 17-21 månd-torsd
Man köper en dricka för 26:-, så betalar man 19:- för buffen...
Blir 52:-/middag..helt klart schysst pris
-
Hahha..äsch..jag är trött efter sol å bad idag..blir ju 45:-/middag
(johan rättade mig *s*) -
Hallå!
Solen: Sorry att mitt sms dröjde...vi har varit ute på Hässlö hela eftermiddagen och kom hem för en stund sedan.
Annars så har jag sovit bort hela helgen, mår såå jäkla illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så nu på em hittade jag en skuggig plats helt i skymmundan, kul att betala 150:- trodde att jag skulle må bättre om jag tog mig i väg på ngt. *skrattar*
Ang. bion så är jag verkligen med, men vet inte om jag vågar köpa biljett innan ifall det skulle va riktigt pyton. Jag jobbar till 16:30 oxå så jag hinner inte ner till 17, men jag glider väl in på efterkälken. -
vill inte vara den som är den...men vi ska äta taccos i morgon kväll....skulle vi kunna äta nå annat.....eller iofs...vi kan ju äta där, jag kan ju bara ta in något annat...det måste ju fungera??
var ut på björnön o badade idag på em...skönt var det...och väldans vad varmt det blidde i solen...FRÄKNAR!!!!!!
mannen min är borta hos sin syster som skulel ha lite vänner där..jag kände inte alls för det.....ska gotta mig i godsaker och titta på tv istället
mycket lugnare o skönare....
kram på er!!
-
Jag har inte köpt biljetter eftersom Jc inte vet ännu om kommer kunna följa med. Men tror vi kan fixa det på tisdag eftersom det inte var så många bokade.. Eller ska jag köpa för oss tre så kan Jc köpa sedan?!
Om ingen säger något annat så låter jag det vara då så får var å en köpa på tisdag!
Jc: Jag lider med dig!!! Det är hemskt med illamående
Darling: Ja det borde väl finnas annat där på Twisten?!
Eller är det ngn annan restaurang som behagar herskapet? Mig kvittar det
-
För min del går det finimang att gå och käka var som
Tycker vi avvaktar köpa biljetter tills på tisdag. det borde ju inte vara helt fullt med tanke på mitt i veckan och bra väder.