• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Nitis77

jag är bra nyfiken på myrstacken

• Nitis77

Tack tjejer för en super trevlig kväll!!!

Måste vi göra om snart
    *kram*

• jordnöten

Håller verkligen med Nitis...Det var en supertrevlig kväll och det måste vi göra om snart Jättekul att komma lite hemifrån på kvällstid Tack tjejer!!

För er som inte sett Beck så kan jag meddela att den var kanonbra men lite läskig!!!

Ska vi försöka få till en träff på torsdag då!?!?! Verkar ju vara en dag då 3 av oss iaf kan (och förhoppningsvis fler )
    Kram

• Tre solstrålars mamma

Jag instämmer med Nitis och Nöten!!! Tackar så jätte mycket för en himla trevlig em/kväll Tycker aboslut vi gör om detta snart igen! Kanske en filmkväll hos någon då som Lovan föreslog. Iof så kanske vi får lov att dras med en gubbe då eftersom kanske svårt att slänga ut en karl bara sådär å säga.... -du får komma hem efter 22....haha  
    Men middag ute igen å bio eller vad som annat är jag också med på!!!

Torsdag tycker jag vi spikar för ko och kalv bus   

• Nitis77

Film hemma i soffan är en jätte bra ide

Då spikar vi torsdagen för ko/kalv bus! *kul*

Nu kommer snart "gubben" hem..är tyvärr super trött..så det lär ju inte bli nån romantisk mys kväll på tu-man-hand ..får ta det imorgon när vi fått sova ut *s*

• Darling73

Tack tjejer för det trevliga sällskapet över taccos och en härlig pratstund!!!!!! alltid lika roligt!!!!! om filmen var läskig är jag glad att jag inte var med...då hade jag nog krypit ut skinnet på mig själv!!!! är en sån fegis när det gäller sånt.....

och som ni sagt alla....vi måste göra detta lite oftare!!!!!!! 2 ggr om året är för liiiiiite!!!!!!!!

ha en skön o rolig busträff på torsdag!!!! kanske blir det nå nästa vecka som vi kan hänga med på??

kram på er!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Nitis77

Darling m familj..ha så skönt !

Ska snart åka till lögarn å hämta vår skrutt som är där å badar m sin farmor & faster

Vad ska vi hitta på imorgon då??
    Enligt VLT blir det regn ..men dom kan ju ha fel?!
    Myrstacken vid regn eller??

• Nitis77

Och är det fint väder är vi ute ngstans och låter våra små få springa av sig ..mkt spring trots så små/korta ben *s*

Ni pratade om någon lekplats på malmaberg??

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2