• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Nitis77

Darling;
    Det finns annat på Oliver, men är mera i 150:- klassen....

För mig funkar det lika bra på ngt annat ställe..
    Dom har ju öppnat en ny grekisk restaurang brevid gamla Striman..har ätit där 1 gång, och det var väldigt gott och inte särskilt dyrt...

Jqa bestäm ni..bara vi inte kör Mc Donalds så kvittar det
    Och ang biobiljetterna..tror inte heller det är nån fara m att köpa dom på tisdag...

• Darling73

vi tar oliver twist... vi kommer inte äta taccos ikväll, mor o far min vill bjuda på mat ikväll så... gott!! så olivers taccobuffe är mycket bra då...(ujja vad jag strular....)

ska vi ses där utanför kl 17 då???

nu ska jag ner på stan o fixa lite...bla så gick mina nya glasögon sönder igår,...glaset ramlade ur bara hux-flux!! tur man har flera par numera...

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Nitis77

Då ses vi imorgon kl 17 utanför Oliver!
    Å vad det ska bli kul att få gå på dejt med er flickor

Idag har jag klippt jonte för 1:a gången..är för snål för att gå till frissan och betala för det lilla som ska klippas.
    Han ser så stor ut helt plötsligt *s*..med värsta pottfrissan

Men tjusarlocken i nacken är kvar..ska få växa till sig lite innan jag klipper av den och sätter i albumet

• JC71

Go kväll!

Jag hoppas verkligen att jag känner mig piggare i morgon än vad jag gör just nu...ska lägga mig för natten nu, och försöka sova bort allt illamående samt försöka vakna någorlunda utvilad tills i morgon. Vill ju så gärna följa med er!!!

Men jag ska ju iaf inte med å käka för det hinner jag juh inte. Så jag slår en pling till någon av er när jag närmar mig!

• jordnöten

Jag brukar också klippa grabben själv. Inte alltid det enklaste eftersom huvudet går fram och tillbaka hela tiden....så vid något tillfälle har det blivit att man fått klippa så mkt man hinner och sen ta resten en annan dag Har ju fördelen att han är lockig så det syns inte om det är lite ojämnt

Nu har jag jobbat sista dagen för de närmaste 4veckorna. Och det känns så skönt, för det var verkligen katastrof på jobbet. Tycker så synd om alla nyanställda att försöka fixa detta elände. Så när jag går tillbaka till jobbet är det på heltid och sambon skolar in A på dagis.

Ser verkligen fram emot imorgon

Någon som har lust att hitta på något med kidsen i veckan?? Sambon börjar inte semestern förrän nästa vecka.

• Nitis77

Nöten:
    Vad skönt m semester!
    Hittar gärna på ngt på torsdag eller fredag
    Imorgon ska han vara m sin farmor och sen sova över till onsdag...

• Tre solstrålars mamma

Utanför Oliver Twist i morgon kl 17. Jag kommer!!! Gud var skoj det ska bli....första egna kvällen för mig OAW

Nu måste ju jag få skryta med att jag minsann med fått klippa skruttan. Gjorde det i veckan som va. Hon hade nämligen lyckats med att få håret på sidorna att växa mkt fortare än det mitt bak så såg lite kul ut. Håret på sidorna var alltså 3cm längre än resten. Så klippte av de tussarna och sparade såklart i liten påse. Jämförde med min hårlock som klipptes när jag var 2,5 år och vi har exakt samma hårfärg Skoj faktiskt!!! Så då fick hon iaf min hårfärg som jag åtminstonne är stolt över tja..det kanske kan ändras men det har ju inte gjort det på mig nge särskilt så hoppas hon får behålla!

Ser fram emot i morgon och hoppas att du Jc mår lite bättre i morgon så du orkar följa med.

• Lovan

Då får väl jag lov att skryta lite mer än dig då Solen, för jag har klippt Tias 4 gånger redan. O så har han gått till frisören 1 gång. Går alla tiders - men man får se till så att trimmern inte lägger av mitt i klippningen (vi lyckades med det förra gången, så då fick jag lov att handklippa honom så att han inte såg HELT knasig ut när han skulle till dagis dagen efter - o sen fick maken åka o köpa en ny trimmer så att vi fick klippa färdigt kvällen därpå! ). Cool

• Tre solstrålars mamma

Här är en till som gärna hittar på något i veckan med kidsen. Jag kan på onsdag och torsdag. Maken kanske följer med också eftersom han har semester. Det beror på om han hellre vill bygga eller så. Vi har ju inte planerat något för de två veckorna han har kvar av semestern. SKönt att ta dagen som den kommer
     Jag har lite tips på saker vi kan hitta på: Bada inne på Löga, gå till Myrstacken och om det fint väder träffas i en lekpark och ha med fika.
    Angående val av lekpark så tycker jag att den bästa lekparken jag känner till är på Malmaberg. Där finns det skugga och sittplaster för de vuxna och tillräckligt mycket skoj för kidsen! Bara att ta med sig hink och spade så de kan gräva i sandlådan också
    Naturligvis tycker jag att bada på stranden är absolut mysigast men vädret känns inte så varmt för det och prognoserna har väl inte lovat varmare heller!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2